Ebrar Tüfek 6 Temmuz 2020 Paylaş 6 Temmuz 2020 Arabam 268.xxx km'ye geldi. Zannediyorum ki 300-320 bin km gibi motora rektefiye yapacağız. Yani bu şekilde en fazla 2 yıl sonra. Fiyat olarak bi araştırma yaptım, benim arabanın çıkma sandık motoru 24 bin tl. Crafterin motoru ise komple yağ soğutucu, turbo vs tam dolu sandık 27 29 bin tl arası. Crafter motorunun Commonrail olmasından dolayı ve ticaride dolmuşta milyona yakın gitmesinden dolayı ilgimi çekti. Rektefiye zamanı geldiğinde T5 in kendi motoruna 7 8 bin harcayacağıma, motoru çıkmacıya satıp crafter motoru atsam uyarmı, yasal olarak herhangi bir problem yaşarmıyım. Orjinal 163 beygir 350 nm. Bide yazılım yaptırırım 190 hp 450 nm mis gibi. Şanzıman'ın değişmesini istemiyorum zira otobanda vites aralığı muazzam. Sessiz sakin gidiyorsunuz. 1-Crafter motoru takmak yasal açıdan sorun yaşatırmı ? beygir gücü %50 den düşük, motorun modeli arabanın modelinden yüksek. 2- Motor ile birlikte Crafter'dan çıkma beyin de almam gerekirmi. Multivanın beyni crafter motoru ile uyumlu çalışırmı ? Crafter motorunun durumu sıfır olmasa bile onun rektefiyesi halledilir. Hemde daha kolay. Daha ağır hizmette motor olduğu için t5 in orjinal motorundan daha fazla güven veriyor. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 6 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: T5 i satıp Crafter alsan Crafter'i napacağım abi 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 6 Temmuz 2020 Paylaş 6 Temmuz 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: T5 i satıp Crafter alsan Daha kolay olur manasında sanırım Ebrar Tüfek yazdı: Crafter'i napacağım abi 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 6 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2020 Furkan Avcı yazdı: Daha kolay olur manasında sanırım Jeton sonradan düştü. 😛 2 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 7 Temmuz 2020 Paylaş 7 Temmuz 2020 Yerleşimleri aynı ama enjeksiyon sistemi çok farklı, PD sistem çok yüksek barla çalışıyor aynı sistemle CR enjektörleri aynı beyin yönetemez gibi. Astarı yüzünden pahalı Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2020 Yusuf Berke yazdı: Yerleşimleri aynı ama enjeksiyon sistemi çok farklı, PD sistem çok yüksek barla çalışıyor aynı sistemle CR enjektörleri aynı beyin yönetemez gibi. Astarı yüzünden pahalı Rektefiye yapma zamanı geldiğinde normal şekilde motor yapacağız ozaman, arada aklıma böylr garip şeyler geliyor 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 7 Temmuz 2020 Paylaş 7 Temmuz 2020 Oldukça hassas bir motor işiniz zor şimdiden kolaylıklar dilerim. Çok ince işçilik nüansları var sanayici kesimi 130 luk t5 motorlarını sevmez bu sebeple. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2020 Koray Demir yazdı: Oldukça hassas bir motor işiniz zor şimdiden kolaylıklar dilerim. Çok ince işçilik nüansları var sanayici kesimi 130 luk t5 motorlarını sevmez bu sebeple. Çok teşekkür ederim. Bu video bizim arabaların piyasasını düşürüyor 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts