İçeriğe Yönlendir

Passat Kaza Testi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Mahmut Yıldız yazdı:

Çin versiyonu bu.

Amerikan da olabilir. Hatta ikisi aynı olabilir ama passat’ın neden böyle bir test sonucu olduğunu anlamadım. Bu normlarda amerika’da tutunamaz da testin detaylarını öğrenmek lazım 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Amerikan da olabilir. Hatta ikisi aynı olabilir ama passat’ın neden böyle bir test sonucu olduğunu anlamadım. Bu normlarda amerika’da tutunamaz da testin detaylarını öğrenmek lazım 

materyal kalitesi hariç desek,  mühendislik aynı değilmi bunlarda? 20 sene önceki araba gibi davranıyor.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Dogan Arsiray yazdı:

materyal kalitesi hariç desek,  mühendislik aynı değilmi bunlarda? 20 sene önceki araba gibi davranıyor.

Materyal farklı ise daha kötü. Çinlileri sevmem ama onlara başka alaşım, amerikalılara başka alaşım olmamalı. Sadece alaşım değildir bu. Başka bir şey var sanki. 

Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru

Volkswagen siz Çinlilere  bu kadar Passat yeter demiş işte. Aslında araç Avrupa passati ile aynı kasa bile değil. Neyse ki biz ülke olarak euro NCAP a dahil olabilmisiz yoksa bize de aynı passatlardan pololardan iteleyeceklerdi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tolgahan Doğru yazdı:

Volkswagen siz Çinlilere  bu kadar Passat yeter demiş işte. Aslında araç Avrupa passati ile aynı kasa bile değil. Neyse ki biz ülke olarak euro NCAP a dahil olabilmisiz yoksa bize de aynı passatlardan pololardan iteleyeceklerdi.

Tasarım amerika passat ile aynı. 

Yorum bağlantısı
Tahir Ak

laylon bazzat olmuş. hayır anlamadığım Çine sattıkları aracın şasesi de mi Çin malı çelikten yapıldı. yoksa araç global sürümü de normalde böyle anlamadm

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

hemen hemen aynılar ama tercihim mondi olurdu....

 

 

şunlara bakın hele,  para pek birşey değiştirmiyor...  G Class Merso hariç, alayına tercih ederim o ayrı...

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

ben bi sorun göremedim.

kemer salıyor. a sütunu ciddi eğriliyor. kabin yaşam alanı koruyuculuğu sıkıntılı. bu testi iihs de yaptı. fakat bu videodakiyle tek benzer yanı kuklanın başının a sütununun o köşeye kayması. hatta yolcu tarafından da aynı şey oluyor. yolcunun kafası da o köşeye gidiyor. diğer markalara bakınca airbaglerin daha iyi karşıladığını görebiliyoruz. ama bu çin versiyonu ya sıkıntılı ya da caeri'nin yaptığı testlerde sıkıntı var

 

 

yolcu tarafı

 

 

fusion hem kemer hem airbag olarak kafayı daha iyi korumuş

 

 

mazda 6

 

 

buick regal yani insignia

 

 

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Ali Darbaz yazdı:

Oda arabamı diyecekler ama paylaşmadan edemedim. 

 

 

bian kapiyi kirdi gecti sandim 😂

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Darbe anında sürücü kaç g ile sola savruluyor acaba? Koltuk veya kemer sistemi iyileştirme lazım

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Ozyurek yazdı:

Beğenmediğiniz C5 😛

 

 

 

 

Abi c5 small overlap testi yok. Ncap çok basit kalıyor iihs yanında. C5 iihs varmı bakmak lazım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...