İçeriğe Yönlendir

Ankara Gölbaşı'da Feci Kaza 5 Ölü


Erhan Doruk

Recommended Posts

Erhan Doruk

Bu konuyu daha önce de forumda konuşmuştuk. Ülkemizde kullanılan römorklarda ön ve arka tamponda eğilmeye dayanıklı destek olması konusunda yasa olmadığı için arkadan ve yandan çarpmalarda ölümlü kaza riski çok yüksek. Yazık olmuş gurbetçi aileye.

Keşke bu konuya dikkat çekmek için birşeyler yapabilsek.

 

https://www.hurriyet.com.tr/gundem/son-dakika-ankara-konya-karayolunda-feci-kaza-5-olu-41578868

 

  • Üzgün 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Park halindeki tıra arkadan girmek. Allah rahmet eylesin. Uyudu desem gündüz vakti arabadaki diğerleri de mi uyudu? Dümdüz yol. Nasıl olmuş anlamadım. Bu arada tırın altına giren çokça kaza görmeye başladım. 

Yorum bağlantısı
Murat Kırmızı

Allah rahmet eylesin. 1 aile yok olmuş gerçekten çok üzücü. Aslında tırın durduğu yer de önemli kasa şeklinin yanında. Yollarda emniyet şeritlerinin belki daha geniş olması, ya da araçların şeride tam yanaşması lazım. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Almanyada emniyet şeridinde 30la gitse korkunç para cezası alacak sürücü ülkeye girdiği anda çıldırıyor. Emniyet şeridinde yüksek bir araç aracın altında kalıyor ise hızı yüksek ve uyumuş olma ihtimali yüksek. Allah rahmet eylesin. Tırın arkasında yere kadar bariyer olsa da bir yerden sonra işe yaramayacak.

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Park halindeki tıra arkadan girmek. Allah rahmet eylesin. Uyudu desem gündüz vakti arabadaki diğerleri de mi uyudu? Dümdüz yol. Nasıl olmuş anlamadım. Bu arada tırın altına giren çokça kaza görmeye başladım. 

 

Yani bende aynı fikirdeyim. Bu gurbetcilerden fazla kaza yapan yok. Otobanı alaman otobanı gibi sanıp basarak gidiyorlar. Arıza şeridinde bekleyen kocaman tıra saplanması hatalı sollama yaptığına işaret. Sollayamadığı bir arabayı sağlama yaparken Tır kör noktasında kalmış olma ihtimali yüksek. O çoçuklara çok üzüldüm. Büyüklerin hatalarını canlarıyla ödediler. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Servet Aydın yazdı:

Almanyada emniyet şeridinde 30la gitse korkunç para cezası alacak sürücü ülkeye girdiği anda çıldırıyor. Emniyet şeridinde yüksek bir araç aracın altında kalıyor ise hızı yüksek ve uyumuş olma ihtimali yüksek. Allah rahmet eylesin. Tırın arkasında yere kadar bariyer olsa da bir yerden sonra işe yaramayacak.

Siz de biliyorsunuz ki araçlarda güvenlik testleri ya kafa kafaya çarpışma yada bariyere çarpma şeklinde yapılıyor. Bu şekildeki kazalarda hiçbir önlem işe yaramıyor.

 

ctPBuU.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin
(düzenlendi)

Sürat felakettir. 15 yıldır türlü kazaya şahit oldum işim gereği, kazalarda en büyük faktör sürücü faktörüdür; yol, hava, trafik vs. şartların kazalarda asli olarak payı yok denecek kadar azdır, sürücü; ya hız yapar ya uyur ya alkol veya madde etkisindedir ya kural ihlal etmiştir ya ışık ihlal etmiştir ya aracının bakımını eksik yapmıştır ya fazla yük almıştır yada aracını hava ve yol şartlarına uygun sevk ve idare etmemiştir liste uzar gider... Allah rahmet eylesin aileye üzücü...

 

 

tarihinde Osman Yücel Çetin tarafından düzenlendi
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Mankal

Çok üzücü Allah rahmet eylesin..Ama şu tatilde Alamancılardan illallah ettim..Çoğunluğu ilk kez bindiği kiralık araçlarla yolların sahibi sanıyor kendini..İnsan ailesine üzülüyor..

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Kza yapan araba daha 1 yaşını doldurmamış Mercedes e class SW model Taxi imiş. 
 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Tır sürücüsü neden gözaltına alınmış?
Karşı taraftan korumak için
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Kaza yapan Rahmetli gürbetci kendi Taksi işletmesinin sahibiymiş. Taksi sürücüsü denilince aklıma nedense hep kural ihlali geliyor :( 

 

 

Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin
(düzenlendi)

Hiç kusuru olmadığı halde sırf karşı taraf öldü veya ağır yaralandı diye tutuklanan çok sürücü teslim ettim cezaevine. Bilhassa ölümlü veya yaralamalı yayaya çarpmalı kazalardan Allah korusun hepimizi genelde yayalar kusurlu olur ama cefa kusuru olmayan sürücüye kalır yok yere tutuklanma üzerine maddi külfet büyük sıkıntı...

 

 

tarihinde Osman Yücel Çetin tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Otomatik fren sistemi vardır o zaman bunda. Araç belki kendi fren yaptı, ama süratin çok yüksek olduğu kesin. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Çok feci.
Olayı net bilmiyoruz. Sebebini ve nasıl olduğunu bilmiyoruz.
Ancak ilk aklıma gelen sollama fırsatı bulamadığı bir aracı sağdan yüksek hızla geçerken sağda duran araca çarparak oluşmuş bir kaza gibi algılıyorum.
Allah rahmet eylesin.

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Evren Erakçora yazdı:

Otomatik fren sistemi vardır o zaman bunda. Araç belki kendi fren yaptı, ama süratin çok yüksek olduğu kesin. 

 

Fren izi epey uzun, artık kaç km sürat ile gidiyor ise. Dediğim gibi yazık cocuklarımıza. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Taze olay. Bayramın ikinci günü bolu dağı tünele doğru çıkıyorum. 3.şerit kapanıyor uyarıları başladı. Hızım sol şerit 140 civarı. Dibimde m55 suv. Ayağımı gazdan çeksem içimden geçecek. Ve gazdan çektim ki ileride millet sola kaçıyor. 110lara kadar indim. Hâlâ dibimde. Yapmam ama oldu bir kere. Kaçtım sağa 50 metre önümde olanın tepesine çıktı. Yanlız ise ölsün gebersin bir köşede zerre acımam böylesine.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Dorselerin yüksekliği ve otomobillerin altına girme sorununu çözmek zor olmasa gerek.
200 kilo çelik bu işi çözer. Ancak toplam istiap haddinden dolayı taşınacak yük düşecektir. Bu sebeple Dorsenin hafif olanı makbuldür.
Ana sebep bu diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Ali Darbaz yazdı:

 

Fren izi epey uzun, artık kaç km sürat ile gidiyor ise. Dediğim gibi yazık cocuklarımıza. 

ABS'li araçta fren izi aranması abes. Gördüğünüz iz, biraz geride duran patlak lastiğin kaplamasının ayrıldıktan sonra yerde bıraktığı iz.

Sürücünün hatası var mı bilinmez ama, ölmüş birine hemen hata yükleyip çocukları için üzülmek olmaz. Hepimiz çocuklar için üzülürüz, orası ayrı ama, sürücünün hatası olup olmadığını bilmiyoruz. Taksi şirketi ise illa ki bir çoğumuzdan km olarak tecrübelidir.

Mehmet Ozyurek yazdı:

Dorselerin yüksekliği ve otomobillerin altına girme sorununu çözmek zor olmasa gerek.
200 kilo çelik bu işi çözer. Ancak toplam istiap haddinden dolayı taşınacak yük düşecektir. Bu sebeple Dorsenin hafif olanı makbuldür.
Ana sebep bu diye düşünüyorum.

Tabii ki ana sebep bu. Kanada'da güvenlik önlemi olmayan dorsenin girişine izin verilmiyor.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tabii ki ana sebep bu. Kanada'da güvenlik önlemi olmayan dorsenin girişine izin verilmiyor.

Aliminyumdan göstermelik yapıyorlar.
Aliminyum evet sağlam bir elementtir benim kaput da aliminyum ama.
Harbi göstermelik yapıyorlar.
Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz

Çok kötü olmuş Allah rahmet eylesin Türkiye de üretilen yeni Avrupa tipi dorselerin arkası yüksek bu dorse biraz eski Avrupa Kapalı dorse araç çok süratlıymış arka lastiğe kadar gelmiş

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Geçenlerde böyle bir kaza bolu’da oldu. Range rover arkadan tıra girdi ve çok süratliydi. Sürücü hatası olma ihtimali %99 diyorum ben. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...