İçeriğe Yönlendir

Megan 2'de Rölanti Sensörü Yok mu?


Levent Güzelkalp

Recommended Posts

Levent Güzelkalp

 

2004 model 1.6 benzinli bva otomatik şanzımanlı 220bin km de hb aldim eşim kullansın diye araç tahmini 1 2 yıl kullanılacak sonra değişecek

Şöyle bir sorunu var aracın

- araç çalışınca hemen sonra sıcak soğuk fark etmeksizin 10 sn sonra rolenti 700 lere düşüyor 5sn sarsılıyor sonra kendi kendine toparlıyor bir daha da sorun hiç olmuyor bu düşme kalkmayı beklemeden vites atılırsa ekranda ( enjeksiyon sistem hatası kontrol edin ) uyarısı çıkıyor.

Ben ustaya götürmezsen aracın geçmişini bilmediğim için internetten

* Bir takım orjinal mais kalem bobin sipariş ettim

* Bir takım orjinal mais buji sipariş ettim

* 1.6 megan rolenti sensoru komple aldim mais marka

* bosch benzin filitresi

Bugün servisten ayrılan bir ustaya gittim p.tesi randevu aldim dedim bu aldığım ürünleri takalım boğaz kelebeğini temizleyelim el trenine bakalım falan usta getir hallederiz dedi ama megan 2 de rolenti sensoru yok 1 de var çlio da var dedi .

Acaba megan 2 de aldığım sensor gerçekten yok mu varsa nerede ?

 

Aldığım ürün bu64c38798975422a0d0db88ab5ab652fe.jpg

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Ömer Sarıgül

Gaz kelebeğine bakınca anlaşılır. Elektronik motor kontrollü kelebek ise rölanti sensörüne ayriyeten ihtiyaç olmaz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Öncelikle:

Renaultport telefonunuza yükleyerek aracın yetkili servis geçmişini görebilirsiniz.

BVA şanzımanlar sorunludur, bundan ötürü de olabilir.

Enjeksiyon hatası yazdığı anda OBD'ye bağlayıp hata kodunu okuyabilirsiniz.

Yetkili serviste CLIP ile de hata koduna baktırıp nokta atışı çözdürebilirsiniz.

 

1.6'ların kronik bobin sorunları da vardı. Onlara da baktırmak lazım. Bobinleri sürekli arızalanıyordu.

Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Teşekkür ederim abicim okuyacağım
Gaz kelebeğine bakınca anlaşılır. Elektronik motor kontrollü kelebek ise rölanti sensörüne ayriyeten ihtiyaç olmaz. 
Muhtemelen yok o zamansa p.tesi detaylı bakar artık usta
Öncelikle:
Renaultport telefonunuza yükleyerek aracın yetkili servis geçmişini görebilirsiniz.
BVA şanzımanlar sorunludur, bundan ötürü de olabilir.
Enjeksiyon hatası yazdığı anda OBD'ye bağlayıp hata kodunu okuyabilirsiniz.
Yetkili serviste CLIP ile de hata koduna baktırıp nokta atışı çözdürebilirsiniz.
 
1.6'ların kronik bobin sorunları da vardı. Onlara da baktırmak lazım. Bobinleri sürekli arızalanıyordu.
Bobinler o yüzden değiştiriyorum abicim bende . Hata koduna baktırırım sorun değil yeterki işimiz çözülsün gelişmeleri p.tesi yazarım buradan
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...