İçeriğe Yönlendir

BMW 3 2006 Model 2.0 Benzin Hakkinda Sorular Ve LPG Durumu


Galip Kul

Recommended Posts

Galip Kul

Herkese iyi gunler,

 

Bmw audi mercedes  marka araclarda bakarken segment olarak d segmenti veya ona yakin kalitede arac bakiyordum. Audi a4 un bir cok sorunu oldugunu gordum mercedes e de isinamadim.

Butcemin bmw 3 E90 serisine biraz yuksek km lerine uydugunu gordum    (Fakat fikriniz varsa lpg ile uyumlu yakisikli ciddi kaliteli bir arac onuda soyleyebilirsiniz yorumda)

 

 

 

Sormak istedigim soru lpg takilmamis bmw 3 serisi 2.0 2005 2008 arasi sizce nasildir kronik arizalari var midir. Motoru saglam midir ve triger durumu Her hangi bir kronik sorunu varsa paylasir misniz lutfen alirken nelere dikkat etmek gerek.

Ve son olarak lpg uyumu nasildir 

 

Bilgi sahip olmak cok onemli umarim tecrube etmis insanlar vardir olmasa bile iyi dileklerinizi yazin en kotu sohbet ederiz , 

Simdiden cok tesekkurler 

Mesajın linki
Sinan Akgöl
(düzenlendi)

1- Motor N46 kodlu valvetronic olmayan motor. Triger yok zincir vardır, ancak dizellere göre zincir ön kısımdadır tamiri değişimi kolaydır. 120-150bin arasında değişimi gerekir.

2-Lpg'de sorunu yoktur bildiğim kadarıyla, işçiliği kötü ustaları sevmez.

3- Kayışları continental harici tavsiye etmem.

4- Halojen farlı olanı tavsiye etmem, Direksiyonu ağırdır elektrik desteği yoktur.

5- Arka sis farları duyları hassastır arka sisler yanınca erime yapabilir. Komple stop duyları değişir.

6- Sunroof ara sıra takılma yapabilir bakımı yağlaması  ancak resetmele yöntemi ile çözümü kolaydır.

7- İç döşemede bej deri döşemelerde kapı kısımlarında soyulmalar kroniktir siyah tercih etmenizi öneririm.

8- Vites topuzu kaplaması, teyp tuşu klima tuşları soyulabilir kroniktir.

9- Koltuklarda elektrik vs yoktur manueldir, direksiyon yükseklik vs keza öyle.

10- Premium vs paket olursa katlanır ayna gelir.

11- Perfomans ne öldürür ne güldürür. Yol tutuşu iyidir. Anti patinaj ve esp'nin anlık yazıldığı harddisk tarzı ünite tozdan temassızlık yapabilir esp tcs devre dışı kalırsa korkmaya gerek yok çözümü basittir. Lastikleri Runflat ise konforu düşürür serttir. 

12- Ses sistemi bir çok marka ve modele göre kötüdür ancak tedavi edilebilir.

İki adet 2006 ve 2011 olarak iki adet e90 kullandım her türlü sorunuzu cevaplamaya çalışırım.

Bakım olarak;

4 adet buji için 230tl

1 adet bobin için 200tl

Müşür ve sensörler için her hangi bir arızada her bir adetine 400-500tl

Filtreler için aşağı yukarı 250tl, şanzıman filtresi için 550tl + şanzıman yağı ZF litre olarak 150-200tl civarıdır.

Fren balataları ön arka 500tl + 70tl balata fişi.

 

 

 

 

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
Mesajın linki
Galip Kul
Sinan Akgöl yazdı:

1- Motor N46 kodlu valvetronic olmayan motor. Triger yok zincir vardır, ancak dizellere göre zincir ön kısımdadır tamiri değişimi kolaydır. 120-150bin arasında değişimi gerekir.

2-Lpg'de sorunu yoktur bildiğim kadarıyla, işçiliği kötü ustaları sevmez.

3- Kayışları continental harici tavsiye etmem.

4- Halojen farlı olanı tavsiye etmem, Direksiyonu ağırdır elektrik desteği yoktur.

5- Arka sis farları duyları hassastır arka sisler yanınca erime yapabilir. Komple stop duyları değişir.

6- Sunroof ara sıra takılma yapabilir bakımı yağlaması  ancak resetmele yöntemi ile çözümü kolaydır.

7- İç döşemede bej deri döşemelerde kapı kısımlarında soyulmalar kroniktir siyah tercih etmenizi öneririm.

8- Vites topuzu kaplaması, teyp tuşu klima tuşları soyulabilir kroniktir.

9- Koltuklarda elektrik vs yoktur manueldir, direksiyon yükseklik vs keza öyle.

10- Premium vs paket olursa katlanır ayna gelir.

11- Perfomans ne öldürür ne güldürür. Yol tutuşu iyidir. Anti patinaj ve esp'nin anlık yazıldığı harddisk tarzı ünite tozdan temassızlık yapabilir esp tcs devre dışı kalırsa korkmaya gerek yok çözümü basittir. Lastikleri Runflat ise konforu düşürür serttir. 

12- Ses sistemi bir çok marka ve modele göre kötüdür ancak tedavi edilebilir.

İki adet 2006 ve 2011 olarak iki adet e90 kullandım her türlü sorunuzu cevaplamaya çalışırım.

Bakım olarak;

4 adet buji için 230tl

1 adet bobin için 200tl

Müşür ve sensörler için her hangi bir arızada her bir adetine 400-500tl

Filtreler için aşağı yukarı 250tl, şanzıman filtresi için 550tl + şanzıman yağı ZF litre olarak 150-200tl civarıdır.

Fren balataları ön arka 500tl + 70tl balata fişi.

 

 

 

 

Cok tesekkurler aciklayici yazmissin abi bir kac soruda sordum mesaj ile, Bakim olarak vs sorunsuz duruyor dogrusu fakat keske biraz elektrik ozelligi cok olsaydi d segmenti oluyor galiba bu arac ? Ona kiyasla ben koltuk isitma hiz sabitleme beklerdim

Mesajın linki
Mehmet Muhip Yılmaz

Mercedes bakın ;) 

  • Mutlu 1
Mesajın linki
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...