Ali Darbaz 5 Eylül 2020 Paylaş 5 Eylül 2020 Günaydın. Sabahın köründe hanımı anasına bıramak için Tuzlaya gittim. Her zaman kullandığım beleşway paşaköy yolundan sabit 80 km hızla giderken o meşhur Alemdağ rampasını birde Cruze ile çıkmak istedim. Sonuç beni çok şaşırttı. Artan tork ve beygirin , sürüş tarzına kattığı değişimi gözler önüne seren harika bir örnek oldu. İlk video Hyundai i10 1.0 LPG. İkinci video ise aynı telefon ile 109 beygirlik Chevrolet Cruze ile çekildi. İki arabanın kabin gürültüsü arasındaki fark, motor sesi, beygir ve torkun fazlalığı çok güzel gösteriyor. Cruzeda son cümlemdeki sesin değişmesi bile şaşkınlığımı gösteriyor. 2 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 5 Eylül 2020 Paylaş 5 Eylül 2020 Eski aracim varken,dusuk hacimli aracla yuksek devir konusu açmıştım bi ara.sürekli 4000 5000 devirlerde gitmek gerekiyor ki hiz düşmesin.yoksa yandan vızır vızır millet giderken 90 la yol almak keyifsiz oluyordu. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Eylül 2020 Yazar Paylaş 5 Eylül 2020 Fikri Keleş yazdı: Eski aracim varken,dusuk hacimli aracla yuksek devir konusu açmıştım bi ara.sürekli 4000 5000 devirlerde gitmek gerekiyor ki hiz düşmesin.yoksa yandan vızır vızır miklet giderken 90 la yol almak keyifsiz oluyordu. Yaris ne ara satıldı abi. Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 5 Eylül 2020 Paylaş 5 Eylül 2020 Yaris gideli cok oldu sonra 6 ay rio kullandim. Yaris 1.33 dü ama.o iyi gidiyordu Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk 5 Eylül 2020 Paylaş 5 Eylül 2020 İ 10 boyuna göre iyi tırmanmış. Benim oyun İ 10'a. Bende 2012, İ 10 otomatik vardı ve çok sağırdı. Yakıt tüketimi Tiguan ile aynıydı. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Eylül 2020 Yazar Paylaş 5 Eylül 2020 (düzenlendi) Cihaner Öztürk yazdı: İ 10 boyuna göre iyi tırmanmış. Benim oyun İ 10'a. Bende 2012, İ 10 otomatik vardı ve çok sağırdı. Yakıt tüketimi Tiguan ile aynıydı. 2012 otomatik i10 üstünde kappa 1.1 motor vardı abi. 4 silindirli ve düz egzantirkli modeldi. 55 beygir olması lazım .Aslında tüketimi az ama düz yolda. Sadece 4 ncü vitesde kilit var. bu nedenle biraz bayır görse kilit atar. Tüketim artar. 5 Eylül 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül 2020 Paylaş 6 Eylül 2020 bir ara otokoç test focusu ile rampa testi yapılmalı, teknoloji ne kadar ilerlermiş fark edilebilir Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Eylül 2020 Yazar Paylaş 6 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: bir ara otokoç test focusu ile rampa testi yapılmalı, teknoloji ne kadar ilerlermiş fark edilebilir Avisden personel indirimi ile elektrikli modelleri denemek istiyom abi. günlüğü 350 liradan i3 veriyorlardı. Bütce ayramadım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül 2020 Paylaş 6 Eylül 2020 Ali Darbaz yazdı: Avisden personel indirimi ile elektrikli modelleri denemek istiyom abi. günlüğü 350 liradan i3 veriyorlardı. Bütce ayramadım. focus bedava Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 6 Eylül 2020 Paylaş 6 Eylül 2020 Size tavsiyem 1.4 egea test edin derim [emoji23][emoji23][emoji23]özellikle rampa testi yapın Yorum bağlantısı
Recommended Posts