İçeriğe Yönlendir

Yeni Aracım Audi A4 Yoruma Açık


Fedai Özoğlu

Recommended Posts

Fedai Özoğlu

 

Sevgili forumdaşlarım B7 Kasa 2008 model 1 yıldır yoldaşız. 1.6 motor. Kendisi Lpg bağımlısı Yaklasık 300.k da aldım şu anda 316.k yı devirdi. Km takmıştım ama yakınımdaki işi bilenler arabayı görünce beni ikna ettiler. İyikide almışım.d275f213f35e1bb6ca9eea5bfbea95e4.jpge88ceaeb893146f323959f7e3c3882b6.jpg92c1601532f8eba3e241c84d6305c29e.jpgd0ac8cf2d54c5348c12e8563de116b00.jpgff0ca7b3bce4933efe9916c2c36ccdc4.jpga77c558c22baf7d0daf02c9e6e0b4612.jpgbd700f6ff653443f0c8209db659784a9.jpgc4f9956b3a5529f1d634c0361427c78f.jpg8449fd07dddfba57b2bf9f408f08f468.jpg294549b81fa85e0777fc12f52f72a82f.jpgd2bedf0d3484b1ac5df350a242e33363.jpgb66352719ed7075d3f2a63526fd5c4fe.jpg5db095db9d9561376445469cb47934fb.jpg7d3cc6b71aeb4af109eacc821fb0882b.jpg

 

  • Beğen 28
Yorum bağlantısı
Zeki Yelboğa

Güle güle kullanın.

 

1,6 motor küçük gelmiyor mu bu arabalara?

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Hayırlı olsun güle güle kullanın, çok sevdiğim bi araba. Çok niyetlenmiştim ama son zamlardan sonra nasip olmadı. Şehir içi kaç litre lpg yakıyorsunuz ? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Hiç 300 bin gibi durmuyor. Km si 50 bin olupda yıpranan çok. İşleyen demir ışıldar. Bakımları düzenli yapıldıktan sonra km önemli değil. Asıl sıkıntı yıl. Yaşlandıkca metal yorgunluğu başlar. Fakat bu otomobiller galvanizli olduğu için sorun olmaz. 1991 sonrası arabaların çoğu galvaniz banyosundan gectiği için ucaklar gibi yıllarca hizmet etmeye devam eder. 

Havacılıkta bir tabir vardır. "Yaşlı ucak yoktur , bakımsız ucak vardır" 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu
Güle güle kullanın.
 
1,6 motor küçük gelmiyor mu bu arabalara?
Aracın ağırlığı 1300kg. Bence ağır belmiyor yetiyor. Ama audi deyince yerinden fırlayacakmış zannediliyor. 1.6 focustan geri kalmaz. 1.8T , 2.0 TFSI ,2.0TDI leri var. İsteyen ekonomisi yeten o motorları alsın. Piyasada 2.0TDI den sonra B7 de en fazla satış rakamı olan motor. Malum siteden bakılabilinir. Demekki baya tutmuş.
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

Bircok yeni arabayı cebinden çıkartır hayirli olsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu
Hiç 300 bin gibi durmuyor. Km si 50 bin olupda yıpranan çok. İşleyen demir ışıldar. Bakımları düzenli yapıldıktan sonra km önemli değil. Asıl sıkıntı yıl. Yaşlandıkca metal yorgunluğu başlar. Fakat bu otomobiller galvanizli olduğu için sorun olmaz. 1991 sonrası arabaların çoğu galvaniz banyosundan gectiği için ucaklar gibi yıllarca hizmet etmeye devam eder. 
Havacılıkta bir tabir vardır. "Yaşlı ucak yoktur , bakımsız ucak vardır" 
Başka araç olsa o koltuklar o halde kalmaz dediler. Son derece bakımlı. Bende atımı çok sevenlerdenim.
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Fedai Özoğlu yazdı:
Zeki Yelboğa yazdı:
Güle güle kullanın.
 
1,6 motor küçük gelmiyor mu bu arabalara?

Aracın ağırlığı 1300kg. Bence ağır belmiyor yetiyor. Ama audi deyince yerinden fırlayacakmış zannediliyor. 1.6 focustan geri kalmaz. 1.8T , 2.0 TFSI ,2.0TDI leri var. İsteyen ekonomisi yeten o motorları alsın. Piyasada 2.0TDI den sonra B7 de en fazla satış rakamı olan motor. Malum siteden bakılabilinir. Demekki baya tutmuş.

 

Bu arabada kullanılan motor özel bir motor. Hitler lakabına sahip. Volkswagen kendi çatısı altında bu motoru lpg ile yapıp satmışlığı vardır. Benim arkadaşımında aynı arabadan var aldığından beri 1 yıldır herhangi bir sorun yaşamadı. 

Fedai Özoğlu yazdı:
Ali Darbaz yazdı:
Hiç 300 bin gibi durmuyor. Km si 50 bin olupda yıpranan çok. İşleyen demir ışıldar. Bakımları düzenli yapıldıktan sonra km önemli değil. Asıl sıkıntı yıl. Yaşlandıkca metal yorgunluğu başlar. Fakat bu otomobiller galvanizli olduğu için sorun olmaz. 1991 sonrası arabaların çoğu galvaniz banyosundan gectiği için ucaklar gibi yıllarca hizmet etmeye devam eder. 
Havacılıkta bir tabir vardır. "Yaşlı ucak yoktur , bakımsız ucak vardır" 

Başka araç olsa o koltuklar o halde kalmaz dediler. Son derece bakımlı. Bende atımı çok sevenlerdenim.

 

Gene bir dipnot, ülkemizin zengin , parasının değerli olduğu döneme ait araba olduğu için, Volkswagen bu arabadan parça çalmadan ülkemize sattı. Yani çin meksika işi değil. Halis muhlis Alman standardı. Bavyera alplerinde kayak yapmaya giden Alman burjuvasının bindiği Audi A4 ile senin audin neredeyse son cıvatasına kadar aynı. Belki veabstosu bile vardır. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Maden

Güle güle kullanın :nazar:Aynı motorlu octavia ve jettayi 8 sene kullandım. Kesinlikle lpg sıkıntı yaratmayan motor. Sevmedigim tarafı uzun yolda 120 km hız bandında motor sesi çoktu. Ama audinin yalıtımı daha iyidir tahmin ediyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu



 
Gene bir dipnot, ülkemizin zengin , parasının değerli olduğu döneme ait araba olduğu için, Volkswagen bu arabadan parça çalmadan ülkemize sattı. Yani çin meksika işi değil. Halis muhlis Alman standardı. Bavyera alplerinde kayak yapmaya giden Alman burjuvasının bindiği Audi A4 ile senin audin neredeyse son cıvatasına kadar aynı. Belki veabstosu bile vardır. 


veabsto nedir? ilk defa duydum.
Güle güle kullanın :nazar:Aynı motorlu octavia ve jettayi 8 sene kullandım. Kesinlikle lpg sıkıntı yaratmayan motor. Sevmedigim tarafı uzun yolda 120 km hız bandında motor sesi çoktu. Ama audinin yalıtımı daha iyidir tahmin ediyorum.
120 ye kadar birşey yok ancak sonra hızlandıkça motor sesi artıyor doğru.
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Çok beğendim.. Maşallah ilk günkü gibi.. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu
Maşallah, güle güle kullanın
Güle güle kullanın, maşaallah :nazar: 
silah gibi duruyor maşallah
güle güle kullanın
Hayırlı olsun güle güle kullanın
Teşekkür ederim.
Çok beğendim.. Maşallah ilk günkü gibi.. 
 
Teşekkür ederim abi.
Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt

Çok güzelmiş. Güle güle kullanın. 120 km yeter bir hız zaten. Fazlasında uzun süre araba kullanmak zor. [emoji3478] [emoji3478] [emoji3478]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Arif Aykın

Maşallah kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
 
Gene bir dipnot, ülkemizin zengin , parasının değerli olduğu döneme ait araba olduğu için, Volkswagen bu arabadan parça çalmadan ülkemize sattı. Yani çin meksika işi değil. Halis muhlis Alman standardı. Bavyera alplerinde kayak yapmaya giden Alman burjuvasının bindiği Audi A4 ile senin audin neredeyse son cıvatasına kadar aynı. Belki veabstosu bile vardır. 

LPG’li satılan motorla bu motor aynı değil.
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ali Darbaz yazdı:

 

Bu arabada kullanılan motor özel bir motor. Hitler lakabına sahip. Volkswagen kendi çatısı altında bu motoru lpg ile yapıp satmışlığı vardır. Benim arkadaşımında aynı arabadan var aldığından beri 1 yıldır herhangi bir sorun yaşamadı. 

 

Gene bir dipnot, ülkemizin zengin , parasının değerli olduğu döneme ait araba olduğu için, Volkswagen bu arabadan parça çalmadan ülkemize sattı. Yani çin meksika işi değil. Halis muhlis Alman standardı. Bavyera alplerinde kayak yapmaya giden Alman burjuvasının bindiği Audi A4 ile senin audin neredeyse son cıvatasına kadar aynı. Belki veabstosu bile vardır. 

 

Nasıl yani? Şu an Osman amcanın tarlaya gittiği Audi A4 ile Hans'ın bira içmeye giderken bindiği Audi A4 aynı değil mi?

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Selim Bilgin yazdı:

Nasıl yani? Şu an Osman amcanın tarlaya gittiği Audi A4 ile Hans'ın bira içmeye giderken bindiği Audi A4 aynı değil mi?

 

Çok basit bir örnek mevcut Bmw 520i ile Alman bmw 520i modeli aynı motoru kullanmıyor. 

Almanyanın fiestası ile Türkiyenin fiestası arasında 200 dolarlık torsiyon bağlantı kollarının bazıları eksik. (2009 - 2016 arası) ( bu idda bana ait değil fiesta grubunda okuduğum eski bir makale) 

2007 de satılan toyotalarda 12 hava yastığı vardır. Artık okadar hava yastığı ile alamıyorsun. 

İngiltereye satılan i10 baz modelde 8 havayastığı hız sabitleme çelik jant var. Ama türkiyede baz modelinde 2 hava yastığı var , başka bişiy yok. 

Şimdi dersinki, audi a4 doğuştan almak istediğinde , almanyadan sana türkiye özel modeli gelirmi gelmezmi bilemiyorum. Koskoca bmw yapıyorsa , Vw neden yapmasın. Premium arabalar hakkında fazla vakıf değilim , ama en kaliteli premiumların 2012 den sonra ülkeye göre oynamalar yapılmaya başlandığını okumuştum. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Çok şık bir araç kazasız belasız. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ali Darbaz yazdı:

 

Çok basit bir örnek mevcut Bmw 520i ile Alman bmw 520i modeli aynı motoru kullanmıyor. 

Almanyanın fiestası ile Türkiyenin fiestası arasında 200 dolarlık torsiyon bağlantı kollarının bazıları eksik. (2009 - 2016 arası) ( bu idda bana ait değil fiesta grubunda okuduğum eski bir makale) 

2007 de satılan toyotalarda 12 hava yastığı vardır. Artık okadar hava yastığı ile alamıyorsun. 

İngiltereye satılan i10 baz modelde 8 havayastığı hız sabitleme çelik jant var. Ama türkiyede baz modelinde 2 hava yastığı var , başka bişiy yok. 

Şimdi dersinki, audi a4 doğuştan almak istediğinde , almanyadan sana türkiye özel modeli gelirmi gelmezmi bilemiyorum. Koskoca bmw yapıyorsa , Vw neden yapmasın. Premium arabalar hakkında fazla vakıf değilim , ama en kaliteli premiumların 2012 den sonra ülkeye göre oynamalar yapılmaya başlandığını okumuştum. 

 

Konumuz Audi, ayrıca BMW'de de alırken hangi motor olduğunu bilerek alıyorsun.

Üstteki mesajda kesin bir bilgi ve yargı var, insanları yanıltmayalım.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...