Yakup Kocaağa 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Merhaba Regülatör bağlantıları bazı araçlarda kalorifer tesisatına T bağlantılar ile paralel bağlanmış bazı araçlardaysa seri benim aracımda parelel sizce bunların hangisi daha randımanlı çalışıyor? Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Genelde t ile paralel daha cok tercih ediliyor.. Yorum bağlantısı
Yakup Kocaağa 14 Eylül 2020 Yazar Paylaş 14 Eylül 2020 T bağlantıda kalorifer sistemine az su gitmez mi su kısa yolu seçer mantık olarak Yorum bağlantısı
Yakup Kocaağa 14 Eylül 2020 Yazar Paylaş 14 Eylül 2020 paralel takardım tercih sorulsa idiNeden abi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Yakup Kocaağa yazdı: Neden abi motorumu lpg regülatöründen daha çok sevdiğim için Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: motorumu lpg regülatöründen daha çok sevdiğim için Zaten t ile paralel bağlamış oluyor. Seri baglamazlar ben pek denk gelmedim Seri hatalı montaj diye biliyorum ben. Zaten kalorifer kapalı iken seri baglarsa su akışı olmaz regülatör den? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: motorumu lpg regülatöründen daha çok sevdiğim için İ10 da kaloriferin çıkış borusuna regülatör bağlıydı. Mühendis bu şekilde uygun görmüş. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Biz taunus’da yazın paralel, kışın seri kullanıyorduk. 2 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Benim aracımda seri bağlı. Ankaradan aldım arabayı. Kış aylarında regülatörün hep sıcak kalması için öyle yapılmış sanırım. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 (düzenlendi) Yakup Kocaağa yazdı: T bağlantıda kalorifer sistemine az su gitmez mi su kısa yolu seçer mantık olarak Kışın bile motor soğuk lambası döndüğü an kulak kızartıcı sıcak geliyor. 5 senedir t bağlantılı lpg kullanıyorum. Kaloriferde hiç sorun yaşamadım. Biraz da debiye bağlı. Belki de kalorifer daha fazla su devirdaim ediyordur. Kolay yol orasıdır 15 Eylül 2020 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa YILDIRIM 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Seri bağlantı yapılırsa Kalorifer peteği tıkanırsa su akışı yavaşlayacağı için aracın soğutma sisteminde sorun oluşabilir. Yeni araçlarda kalorifer peteği tıkanmayabilir ama eski ve antifiriz kullanılmamış bir araçta tıkanabilir diye düşünüyorum. Bence de en mantıklı paralel bağlantı 1 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Seri bağlantı yapılırsa Kalorifer peteği tıkanırsa su akışı yavaşlayacağı için aracın soğutma sisteminde sorun oluşabilir. Yeni araçlarda kalorifer peteği tıkanmayabilir ama eski ve antifiriz kullanılmamış bir araçta tıkanabilir diye düşünüyorum. Bence de en mantıklı paralel bağlantıSeri bağlantılı araçta mantık olarak kaloriferi peteği tıkanırsa LPG regülatörü ısınmaz. Yani lpgye geç geçme veya geçmeme harici bir sorun olmaz bence. Sonuçta lpg olmayan araçta kaloriferi peteği tıkanırsa sogutma sistemi olumsuz etkilenmiyor. Yorum bağlantısı
Fatih Akbaş 22 Kasım 2020 Paylaş 22 Kasım 2020 Proton gen 2 de seri bağlamayınca araba hava yapıyordu.Devirdaimi zayıf kalıyordu sanırsam Yorum bağlantısı
Recommended Posts