İçeriğe Yönlendir

Citroen C5 - P1352 Arıza Kodu


Murat Durak

Recommended Posts

Murat Durak

Herkese mrb benim citroen c5 20111.6 e-hdi model arabamda 4 aydır yanıp sönen arıza ışığına(P1352) maalesef citroen servisi dahil götürmediğim yer kalmadı.Götürdüğüm yerlerde değişen parçalar ısıtma rölesi,ısıtma buşileri,turbo hava pompası,elektro vana ,beyin.Galiba usta dediğimiz insanlar deneme yanılma yoluyla bulacak sorunu.bugün ise motor üst kapağın altında krom tutan başlıklar olabilir diye ona bakacaklar.Bu arızayı daha önce yaşayan arkadaşlar bana yardımcı olursa veya yol gösterirse sevinirim.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

parçalar orijinalmi? kızdırma bujisinin orijinali çok önemli. voltaj ve direnç farklılıkları oluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Durak

kızdırma bujileri orjinal bildiğim kadarıyla

 

Çağlar Bayur yazdı:

arıza lambası yanında çekiş/duman vs. herhangi bir belirti var mı

bu saydıklarınızdan hiç biri oluşmadı

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Durak yazdı:

kızdırma bujileri orjinal bildiğim kadarıyla

 

bu saydıklarınızdan hiç biri oluşmadı

 

sadece arıza kodu olmaz yanılttı demekki. ciaza bğalanıp yol testi gerekecek

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

kızdırma bujileri yanlış voltajda ise ama direnci doğruysa arıza vermiyor ama duman da atıyor zor da çalışıyor kışın.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bilgiler ışığında bunca yapılandan sonra, tesisatta veya beyinde arıza çıkabilir? mesela focus ta gösterge arkası lehim çatlağında da motorda su var arızası yanar, ve motorda suyu ölçen herhangi bir sensör de yok iken.... buna benzer aracın markasına has bir sorun gibi

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
FatihYıldırım
Murat Durak yazdı:

Çözümü Bulabildiniz mi? Aynı hatayı aldım kızdırma bujileri ve rölesini orjinal leri ile değiştik sorun aynı tekrar tekrar yanıyor sinir bozucu oldu artık, 

 

Yorum bağlantısı
FatihYıldırım

Aynı model ve marka Aracımın sıkıntısını bugün çok şükür çözdük. Soğuk yerde yaşadığımdan sabahları çalışmama gibi sorunlarda yaşamıştım. Kızdırma bujileri, röle,hateret müşiri ve mazot filtresi değiştik aynı arıza yanmaya devam etmişti. Usta  kızdırma bujileri ne giden elektirik akımını kontrol ettiğinde kızdırmaya gelen voltajın 0.82 volt olduğunu gördü, kabloların hepsini beyine kadar kontrol etti sıkıntı yoktu. Aracım şase kaplosu yanmış ve şase elektrik vermiyordu, değiştirdi ve başının belası bir  sıkıntından kurtuldum motor bile farklı çalışmaya başladı. Değiştirdiğimiz parçaları hiç gözüm görmedi orjinal leri takıldı sonuçta, büyük stresten kurtuldum 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
FatihYıldırım
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Şase kablosu nerdeki imiş ?

Hava filtresinin altında hemen, Usta filtreyi söksün yeşil elektrik kablosu orada plastiğin içine doğru 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
FatihYıldırım yazdı:

kızdırmaya gelen voltajın 0.82 volt olduğunu gördü, kabloların hepsini beyine kadar kontrol etti sıkıntı yoktu. Aracım şase kaplosu yanmış ve şase elektrik vermiyordu, değiştirdi

çok iyi bir ustaya denk gelmişsinz, arabayı beyinciye havale etmemiş tebrikler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
FatihYıldırım
Çağlar Bayur yazdı:

çok iyi bir ustaya denk gelmişsinz, arabayı beyinciye havale etmemiş tebrikler

Sağolsun yardımcı oldu çok teker teker kontrol etti tüm aksamı mekanikçi olmasına rağmen 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Emin Karacam

aynı sorun benim aracımdada var. motor arızası bir gün yanıyor birgün sönüyor. röle değişti ama sonuç aynı. bujilerdeki ölçümlerde aynı görünüyor.  yardımcı olursanız cok sevinirim

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...