İçeriğe Yönlendir

Passat Fiyatına ID3, Hangisini Alırdın?


Ali Darbaz

Passat vs ID.3  

37 oy

Bu ankete oy verme veya sonucunu görme izniniz yok Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ali Darbaz
(düzenlendi)

 

Merhaba 

Almanyada Passat 30,000 euro dan başlıyor. 60 kw bataryalı ID.3 ise 38,000 euro başlangıc fiyatı var. Mühtemelen ülkemizde passat karşısında daha ucuz etiketle çıkabilir. 

400 km menzilli 60 kw bataryalı Volswagen id.3  ile 1.5 ea211 evo motorlu manual vites  Passat arassında kalsanız hangi modeli almak isterdiniz. İd3 yakında Türkiyede satılmaya başlar. 

Renault zoe den daha fazla satılcağını inanıyorum. 

 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Gök

ikisinin müşterisi aynı kişi değil

passata ihtiyacı olan passat alır

 

  • Beğen 2
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
İsa Acar

Ali bey olaya sadece yakıt gözüyle bakıyorsunuz sanırım :) Sizin yerinizde olsam id3, kendi adıma passat :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

ID3 hibrit mi? Değilse Kayseri'de nasıl kullanacağım ben bunu?

Ustası nerede? Servis de dahil bunun ustası yoktur. Eğitime falan gönderip tecrübe kazanmış usta lazım. 

Yangın çıksa nasıl sönecek?

Yani düz kullanıcı için seçim belli bence. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

ID.3 passat'ın yarı fiyatı olsa yine Passat alırım.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mahmut Yıldız yazdı:

ID3 hibrit mi? Değilse Kayseri'de nasıl kullanacağım ben bunu?

Ustası nerede? Servis de dahil bunun ustası yoktur. Eğitime falan gönderip tecrübe kazanmış usta lazım. 

Yangın çıksa nasıl sönecek?

Yani düz kullanıcı için seçim belli bence. 

 

Fren balata değişimi 100 200 belki 300 binde bir. 

Filtre yağ bakımı yok. 

Ortada şanzıman yok. 

Batarya patlama riski, yakıt deposu patlama riskinden daha kötü değildir. 

Piston, krank, subab yok. 

Tamiri en kolay araba. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
 
Fren balata değişimi 100 200 belki 300 binde bir. 
Filtre yağ bakımı yok. 
Ortada şanzıman yok. 
Batarya patlama riski, yakıt deposu patlama riskinden daha kötü değildir. 
Piston, krank, subab yok. 
Tamiri en kolay araba. 
Tâmiri en kolay araba en kazık araba olmayacağı anlamına gelmez :) Yolda yaptığın tasarrufu tamirden geri alacaksa güzel iş be sevdim bunu yetkili servis daş mı yesin:)
  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Ali Darbaz yazdı:

 

Fren balata değişimi 100 200 belki 300 binde bir. 

Filtre yağ bakımı yok. 

Ortada şanzıman yok. 

Batarya patlama riski, yakıt deposu patlama riskinden daha kötü değildir. 

Piston, krank, subab yok. 

Tamiri en kolay araba. 

Yani bakıma gitmeyecek, gidince de öpmeyecekler. 

Passat iyidir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Evren Erakçora yazdı:

Tereddüt etmeden ID3

 

Bence yok satar ülkemizde. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar
Ali Darbaz yazdı:

 

Bence yok satar ülkemizde. 

 

Bana beleş verseler, sadece, nakite çevirmek amacıyla kabul ederim  :D 

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Evren Erakçora yazdı:

Fakat ülkemizde neden Passat tan ucuz olsun onu anlayamadım. 

 

Vergilendirme sisteminden dolayı 

 

Tam elektrikli otomobiller için ise ülkemizde ekstra bir teşvik bulunmuyor. 85 kW’ın altında motor gücü olan otomobillere %3 ÖTV, %18 KDV alınıyor. 85-120 kW motor gücü olan otomobillerde ise bu oranlar %7 ÖTV ve %18 ÖTV oluyor. 120 kW’ın üzerinde motor gücü olan elektrikli otomobillerde ise %15 ÖTV ve %18 KDV alınıyor.

 

ID.3 %3 ÖTV, %18 KDV alınıyor.

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Alamanda bizden daha çok teşvik vardır, Passat tan ucuza vermezler. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ersen şahin

Kişiye  zevke ihtiyaca bakış açısına göre değişir mesela ben araca ayda 100 en fazla 150 liralık gaz harcarIm mecbur kalmadıkça arabaya binmem bazen arabanın 10 gün hiç marşa basılmadığı olur o yüzden yakıt konusuna hiç takılmam sürüş keyfi hangisi daha iyi ona bakarım siz hangi kriterlere bakıyorsunuz önemli olan o

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Kom

Avrupa Birliği'nde yakın zamanda petrol türevli yakıtı kullanan araçların piyasadan kaldırılacağı bilinen bir durum. Dolayısıyla, akaryakıt fiyatları da düşünüldüğünde, hızlı şarj istasyonlarının yaygınlaştırılmasıyla sorgusuz sualsiz geçerim ben bu araca. Her gün her gün 26 TL mazot parası veriyorum. Elektrik karşılığı ise 6-10 TL arasına geliyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Togg varken bunun yüzüne kimse bakmaz. En azından forumdan edindiğim kamuoyu bu şekilde 😀

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Deniz Kom yazdı:

Avrupa Birliği'nde yakın zamanda petrol türevli yakıtı kullanan araçların piyasadan kaldırılacağı bilinen bir durum. Dolayısıyla, akaryakıt fiyatları da düşünüldüğünde, hızlı şarj istasyonlarının yaygınlaştırılmasıyla sorgusuz sualsiz geçerim ben bu araca. Her gün her gün 26 TL mazot parası veriyorum. Elektrik karşılığı ise 6-10 TL arasına geliyor. 

yani farzedelim ki benzin mazot sektörünü bitirp elektrikle devam edecekler.  ucuz olmasını mı beklemeliyiz? aynı sistemle devam eder bence. yani ekonomi için hayal.

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Şarj istasyonu kurmak kolay . araç sayısı artınca kullanacağı enerjiyi üretmek zor.

Fosil yakıt tükeniyor elektrikli hidrojen yada farklı bir kaynak mutlak geçiş olacak sektörde batarya teknolojisi ön plana çıkıyor.

Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı

Türkiye de manuel Passat satılmıyor. Listede görülmüyor. Bizdeki en düşük Passat 358 bin lira. DSG olmasa 320 bin desek, bahsi geçen ID3 400-450 bin lira falan olur. Ben alır mıyım? Almam. 

Ülkemizdeki teşvik sadece Toyota Hybrid leri kapsıyor. Öyle ayarladılar ki diğerleri yararlanamadı. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Bülent Tarakçı yazdı:

Türkiye de manuel Passat satılmıyor. Listede görülmüyor. Bizdeki en düşük Passat 358 bin lira. DSG olmasa 320 bin desek, bahsi geçen ID3 400-450 bin lira falan olur. Ben alır mıyım? Almam. 

Ülkemizdeki teşvik sadece Toyota Hybrid leri kapsıyor. Öyle ayarladılar ki diğerleri yararlanamadı. 

 

Passat vergisi ile İd.3 vergisi aynı değil abi. 400 450 bin olmaz zannımca. 

Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı

Avrupa hala dizel araç üretiyor ve kullanıyor. Çoğu ülkede Euro 5 ve 6 motorlar da sıkıntı yok. Bazı ülkeler bunlarda dahil tüm dizelleri 2030 a kadar kaldıracağız diyor. Fakat kesinleşmiş bir karar yok. Şimdilik tasarı aşamasında.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...