İçeriğe Yönlendir

Ka Beygir Gücü Artırma


Özgür Türker

Recommended Posts

Emre Öğüt

attığınız taş ürküttüğünüz kuşa değmez.. swap işleri öyle kolay değil tak bitsin tarzında olacak bir şey değil.

kaldı ki yakıt tüketimini bu tarz bir şeyde en son plana atmanız lazım.. zaman ve bütçe açısından da sabırlı olmanız lazım ustalarla kanki olmanız lazım falan filan. :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
İzmir'de bunu yapacak servis/tamirci önerebilir misiniz?

Hazır sistemi alıp montaj yapılacak. Siz yaparsınız yarım saat içinde.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Serkan Karakoca yazdı:

izmirde tekin subap fehmi tekin le bir görüşün selamımı iletebilirisiniz eğer bütçe musait ise 2.0 130 hp sportrendlerin motoru takılır onada güzel bir turbo takılır 0.8 -1 barda 350 hp civarı güç alınır :) 

Bu araç uçar o güçle, konması nasıl olur onu bilemem 😉🤣

Dogan Arsiray yazdı:

130 hp ile uçar zaten o araba.

Sonradan gördüm,  bencede uçar...

kaldı ki 130 da değil 350...

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Bence hepsinden önce iyi bir bakım, kutu içi filtre vs. ile psikolojik sonuç alınabilir. Yeni beygirlerden önce elde olanları geri getirmek adına. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özgür Türker
Serkan Karakoca yazdı:

izmirde tekin subap fehmi tekin le bir görüşün selamımı iletebilirisiniz eğer bütçe musait ise 2.0 130 hp sportrendlerin motoru takılır onada güzel bir turbo takılır 0.8 -1 barda 350 hp civarı güç alınır :) 

Bilgi için teşekkürler. Google map'te baktım; tekin subap olarak şu adresi buldum: "Kazımdirik, 404. Sk. No:7, 35040, 35100 Bornova/İzmir" Teyit etmek için; bu adresteki yer mi bahsettiğiniz?

Mehmet Göktürk yazdı:

Teşekkürler. Bu ürün hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bildiğimiz turbo değil gibi görülüyor. Çalışma prensibi nasıldır, montajı nasıldır?

Yorum bağlantısı
  • 10 ay sonra...
Öykü Akbulut
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

Çok güzel hipermil makinesi olurdu bundan. 

Turbo olsa...
Endura motorun Volümetrik Verimi çok düşük. Turbo takılsa da uğraşa değmiyormuş. Birleşik Krallıktakiler çoğu zaman 1.8/2.0 Zetecler ise swaplıyorlar. 1.6 Zetec SportKa olanı zaten fabrika çıkışlı var orada. Güney Afrika'da Kam şaft + Egzoz Manifoldu + Komple Kit için uyarlanmış ECU veriyorlar, fiyatı da 500 Sterlin civarı. Satan adama sordum, dediğine göre 6200 devir/dk'ya kadar çıkıyormuş. 90PS güç verdiğini söylüyorlar bu kitle ama bana fazla iyimser geldi, yine de oldukça etkili olacağına inanıyorum. 

Düzenleme: 2.5 Opel Omega V6 takan var, Allah korusun.

 

tarihinde Öykü Akbulut tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Öykü Akbulut yazdı:

1.6 Zetec SportKa

o zetec bizim zetec değil ama, meksika motoru

Yorum bağlantısı
Öykü Akbulut
Çağlar Bayur yazdı:

o zetec bizim zetec değil ama, meksika motoru

Sigma/Zetec RoCam olarak geçenler değil mi bu Meksika motor Çağlar hocam.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Coşku Mert yazdı:

bahsi geçen 1.6 rocam motor. 8 valfli tek egsantirikli

956a0868040948936578153f20f2aa03.jpg

meksika motoru deniyor buna, fotodaki fiesta, sabit seviye kabıın yeri sorun çıakrtıyor sıcak havada

Yorum bağlantısı
Coşku Mert

yok abi fiesta degil, escort

meksika motoru deniyor buna, fotodaki fiesta, sabit seviye kabıın yeri sorun çıakrtıyor sıcak havada
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Coşku Mert
koyacak başka motor mu bulamamışlar :rofl:
swap dehil abi bu, guney amerika ya ozel fabrikasyon :)
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...