Tulak Akan 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Herkese kolay gelsin hayirli gunler. Bir arkadasimiz mustang aldi bundan 2 yil once fakat yeni konusma sansimiz oldu konuyu. Kendisi motor bolumunu bitirmis sonrada ford da bir sure calismaya basladi yani bu isleri bildigini dusunuyorum. Kendisinin kullandigi yine bir soz diyorki, bir spor arac 50 bin km gibi bir rakamlardaysa bu arabayi 150 bin 200 bin kadar saymaliyiz. Ama gecenlerde dedigim gibi 2 yil once kadar kendisi 2017 model mustang aldi 2.3 65 binde. Sormak istedigim soru su ve biliyorum ki burda gercekten cok kaliteli insanlar var bilgi bakimindan olsun vs. Sizce ornegin 60 binde yada 70 binde bir mustang almak yanlis midir? Bu arabalar gercekten o saatten sonra satilamaz mi yada nedir bu uste kisimda gecen diyalogun gercegi. Hepinize cok tesekkur ederim simdiden Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Sanırım buradaki söylem, spor araç gibi kullanılan bir araç 50bin'deyse alınmamalı. Misal, formula1 araçlarının motorları 3-4 kullanımlık olmalı. Sonrasında performans kaybı başlıyor. Malum, sürekli yüksek devir çeviriyorlar. 1 1 Yorum bağlantısı
Tulak Akan 13 Kasım 2020 Yazar Paylaş 13 Kasım 2020 Sani Gerşon yazdı: Sanırım buradaki söylem, spor araç gibi kullanılan bir araç 50bin'deyse alınmamalı. Misal, formula1 araçlarının motorları 3-4 kullanımlık olmalı. Sonrasında performans kaybı başlıyor. Malum, sürekli yüksek devir çeviriyorlar. Arkadasin dedigine gore bu tarz araclari sadece haftasonu kulaniliyormus vs ve boyle bir deger kaybi ve satilamama soz konusu dedi. Ama hic aklim almadi bu isi 2.3 ecoboost bir arac neden 50 yada hadi 100 bin olsun dan sonra kotu durumu dussun. bu beni biraz uzdu cunku yazik gunah o paralara Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 spor araçlarda değer kaybı ilk yıllarda hızlı olur. km eğer kullanan kişi abartmıyorsa yarışmıyorsa sorun değil. Kullanıcı profili önemli. Sorun şurda sizden sonra o aracı kim alır? O nedenle hep hızla fiyat düşüyor. Normal bir mustang 300bin mil sorunsuz yapar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 bahsdeilen araçlar 1.500.000 değerinde. alınmaz elde kalır diye bir husus yok. motorları lastikleri daha hızlı aşınır bu zaten istenen bir şey, kırbacı vermedikçe de zevki alınmaz o arabanın rektifiye gerekse zaten rakamına göre çekirdek parası kalır tamiratı. bu örnekteki arkadaşımıza piyango denk gelmiş 2 yıl önce aldı ise fevkalade karda 1 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Üretici bu tür spor arabaların ömrünün misal %30’u gibi bir süre zarfında pistte geçirilmesini öneriyor zaten. Bilinçli kullanıldığı ve bakımları aksatılmadığı sürece hiçbir şey olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Hemen sarı siteden Ferrari Modena F1 baktım 4 adet ilan var KM'ler şu şeklide; 77bin 49bin 59bin 58bin Belki de o işin şekli böyledir? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Tufan Caliskan yazdı: Hemen sarı siteden Ferrari Modena F1 baktım 4 adet ilan var KM'ler şu şeklide; o süper sport a giriyor, sayılmaz, zaten bakım denince motoru komple indiren segment. ustaya bahişişin 500 dolar dan başladığı, tahta kapılı ahır dizaynında servislerin dünyası. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Mustang süper spor sayılmaz bence. Ferrari falan değil sonuçta. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 50 binde biter alınmaz sıfır almakta fayda var 1 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 (düzenlendi) Oynanmadi ise bakımları düzenli yapıldı ise aşırı hor kullanılmadı ise hic birsey olacağını sanmıyorum. Normal kullanımda 1.6 gibi bir araç motoru %40 yükte çalışıyorsa bu gibi araçlar normal kullanımda ancak %15 lere denk gelir. Kısaca hacimli motorlar kanımca daha az yıpranır. Km ve yıl arttığında lüks araçlarda değer kaybı çok daha hızlı oluyor ama bunun yıpranmadan olduğunu sanmıyorum. Çağlar abinin dediği gibi motoru hep bitse ne olur 1 milyonluk araca 50 bin yenilemek sakız parası olur 13 Kasım 2020 tarihinde Mehmet Yıldız 1 tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 50 bin km gazlamadı ya.. trafikte kullanılan bir araç ne kadar süre ile tam gaz gidebilir ki. Ara sıra gazlamıştır, o zaman da kurum atmıştır. Bence daha sağlıklıdır. Alınır. 1 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: tam gaz gidebilir Benim araç 6000 çeviriyor. 240 ile giderken 6000 çevirmek var, birde 2. Viteste 6000 çevirmek var. Şehir içinde o hızlara çıkamayacağı için en fazla düşük viteste seri kullanır, yük olmayacağı için yine çok yipranamaz. 1 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Pert olmuş o, uygun fiyata alalım. 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Jetski servisinde çalışırken yarış lar için üretilmiş bi jetski aldı müşteri teslimatı yaparken 10 saat kullanım sonrasi motorda bir çok parçanın değişeceği bu süre geçmeden mutlaka yetkili servise gelinmesi gerektiği söylenmişti. Zalım 90 mil yapıyor idi 2002 de Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 14 Kasım 2020 Paylaş 14 Kasım 2020 Düşük vites yüksek devir motorun ölümüdür bence(devamlı olursa şayet).Yüksek aşınma.Yağın ömrünü çabuk bitirecektir.Yağın ömrü yapılan kilometreye göre değil bence.Çevrilen devir saatine göredir.Ne kadar çok çevittirirsen okadar çabuk biter.Buşekilde araç sürenlerde normal kullanıcı gibi her 10 binde bakıma geliyorsa, arkadaşınızın size söylediği gayet mantıklı. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 14 Kasım 2020 Paylaş 14 Kasım 2020 Fatih Sarıkaya yazdı: Düşük vites yüksek devir motorun ölümüdür bence(devamlı olursa şayet).Yüksek aşınma.Yağın ömrünü çabuk bitirecektir.Yağın ömrü yapılan kilometreye göre değil bence.Çevrilen devir saatine göredir.Ne kadar çok çevittirirsen okadar çabuk biter.Buşekilde araç sürenlerde normal kullanıcı gibi her 10 binde bakıma geliyorsa, arkadaşınızın size söylediği gayet mantıklı. Normalde motorlar bakıma 10 binde giderler(düşük cc çinli ve scooterlar buna dahil değil).10 bin devir çevirirler.Hatta 13 bin devir çevireni bile vardır.Bu motorlar genelde yüksek devir kullanılır.Aşınmaya ve yıpranmaya meyillidirler.Ben her 5 binde servise yağ bakımına girer hatta bu 5 binlik bakım periyodu içinde kendimde ara yağ ve filitre bakımı yapardım.Motor aşınmasın diye.Yamaha türkiye içinde 5 bin Türkiye dışında 10 bin yağ bakım periyodu vardır.Bakınız türkiyedeki apaçilere.Fabrika bile nasıl kullnıldığını bildiği için bakımı 5 bin kısaltmış .Tam gücü ise 9 bin devirde alıyorsun.Gaza dokunduğunda alet anında 9 bine çıkıyor.Dolayısı ile yüksek riskli aşınma var.Türkiyede yüksek cc motor kullanıcılarının büyük çoğunluğu ara yağ bakımı yaparlar.Benim 3 tane arabam olduğunda evde araçlara ait bakım malzemesi olmazdı ama birtane motor varken evde litrelerce motoryağı filitre bakım elemanı bulunurdu. Bu arada motoru özlemişim.Ben motorsuz yapamam.ALLAH nasip ederse bahara İNŞALLAH güzel bir yeşil motor alayım.Bu seferde yeşil olsun, yada kırmızı siyah. Yorum bağlantısı
Recommended Posts