Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 1ay oldu alalı 1000 km civarı sürüşü yaptık. 170 binde 2010 model Tek donanım paketi ile gelmiş diye biliyorum yılda o yüzden opsiyon yok gibi bişi hepsi aynı. Ama ilk gelenler de ve grand picasso olmayanlarda farklar var. Birde 2011 sonrası hafif makyaj ve motor donanım değişen şeyler var. Dolu paket olmasına rağmen ufak tefek eksikleri var. Dış tasarım Ön Arka Ön cama zenith mi ne öyle bir şey diyorlar. Normalden daha büyük ve tavana kadar taşıyor. Zaten o yüzden iki kademe güneşlik var Kalanan kısmi da zaten cam tavan. On sütunlarda da camlar vs derken araç zaten akvaryum gibi ama aydınlık. Yazın sıcaklarda sıkıntı olur mu görecez. İlk bindiğim ön cam sanki otobüs cami gibi geldi. Hatta sanayide silecek ölçüsü ile arayınca hangi otobüs diyorlar. 80 e 75cm silecek ölçüsü pek yok Cam büyük ama " iç dikizaynalari" ve far yağmur sensörü içerden aslında komik şekilde ortada kalıyor. Aslında çocuk aynası mi derler o küçük ve geniş açılı ayna zaten iki aynanın işini de yapıyor he yakınlık konusu belki sıkıntı diye çift yapmışlar. Adamlar düşünmüştür. ( Çok detayı var aracın üzerinde düşünülmüş ondan dedim :P) ama eksik olarak bu dolulukta otomatik kararan ayna olsa hakkiymis. Önde park sensörü bende yok ama Avrupada varmış hatta şerit takip de var. Arkada park sensörü standart ve sesli ikaz yapıyor. Müzik sistemini kısarak çalışıyor . içerdeki düğme ile devre dışı bırakılıyor . Önce saçma gelmişti o düğme. Sonra öğrendim ki karavan çekmek veya bisiklet aparatı takmak isteyince geri manevra da devre dışı bırakilabilmesi imiş. Yakıt depo kapağı da elektronik düğme ile açılıyor. Stoplar LED'li ve güzel olmuş Çift sis farı severim ve bunda konumlaası yerinde kullanmıyom ama simetrik Önde ben de gündüz ledi yok ama 2011 üstünde tampon bandında şık duran ledler yapmışlar . Parkları değişik bı ampul onu turuncuya çevirmedim bulup. Ama uzun kısa aydınlatma Fransız sarısı h7 kısa H1 uzun takılı Kısalar tatminkar. Uzunlar çok iyi Dışta sevdiğim iki güzellik. Sustalı Kumandadan kısa fari açıp kapatabiliyorsun. Ki otomatik eve uğurlama follow me mevcut. Yine dis aynaların altında aydınlatma var. Dış aynalar otomatik katlanıyor anahtar ile kilitleyince. Yine içerden de kendin açıp kapatıyorsun. Artı olarak geri vites ile dış aynalar hafızaya alınan konuma geliyor. Bunu ayna ayar düğmesinde yön olarak hangi konumda ise sol seçili olursa sol ayna sağ seçilirse sağ ayna olacak şekilde yapıyor. İçe geçersek. Tabiki malzeme kalitesi plastik olarak bir Alex değil. Klâsik Fransız Koltuk kumaşı ise en sevdiğim kadifeden. On göğüste 4 tane torpido var birisi soğutmalı . Ama tıkırtı yapıyor bozuk yolda Vites koldan ve F1 vites denen kulakciklar da var El freni elektronik ve otomatik. Vitese alıp gaza basınca kendisi bırakıyor. Kontağı kapatınca kendisi otomatik çekiyor. Konsoldaki Düğme ile de müdahale edilebiliyor. Araçta bu özellikle beraber hill holder var ve güzel çalışıyor. Direksiyon göbeği sabit C4 deki gibi. Ve üzerinde bir çok düğme var. Teyp için Hız sabitleyici ve sınırlama için. Menu için Hatta klima ile ilgili düğmeler var. Handikap ise korna düğmesi biraz akışkanlik istiyor. Çünkü tuş gibi koyulmuş o da Kadran dijital ve güzel aydınlatma ile ilgili kısım yine direksiyon üzerinde. tek eksiğini hissettiğim hararet göstergesi yok. Sadece arıza durumunda ekranda yazılı uyarı çıktığını netten öğrendim. Orta kadrandaki göstergleri kademeli olarak kapatabiliyorsunuz. Vites konumu ve hız dışında hepsi gidiyor sanki. Onu resimlememisim. Klima paneli ilginç onu biraz detaylandiralim. Araçta sağ sol sıcaklık bağımsızlığı olan ayrıca arka 3 lu koltuk için direklerde sağ sol üfleme hızını ayarlayabilirsiniz bir sistem var. Ana ünite şoför kısmında Tuş yazıları silinmiş ( soft kaplama istiyor 😛 da para yok) Allta sağdan sola doğru tuşlar 1 2 sıcaklık 3 4 fan hız ayarı 5 ayak yüz cam yön ayarı 6 ön arka sağ sol üfleme ve sıcakliklari ayıran ve mono yapan düğme digeri arka cam rezistans ve in cam bugu çözme. Auto bildiğiniz otomatik mod AC klima iç sirkülasyon düğmesi ve ac altında ki tuş da klima ekranlarinin kapatıp açan düğme uzun yolda göz almasın diye. Ön Yolcu kısmında sadece sıcaklik ayarı var fan hızı şoför insiyatifinde. Arkada sıcaklık ayarı yok ama fan hızını sağ sol yolcu ayarlayabiliyor. Ve arka yolcular için ikinci bir kalorifer motoru var. Onu da ilk gün ön kalorifer motoru arızalaninca çözdüm. Öndeki kalorifer motoruna takviye ortada bı yerde ikinci üfleme motoru var ki arkaya hava yeterli şekilde gelsin. Ayrıca arka koltukta yemek masaları ile içerdeki otobüs esintisi devam ediyor. Arka kapılarda makam perdesi de mevcut tabi. En arka için bod perde seti var bakacam olmadı ona da. Klima için ambians havasi yaratmaya yarayan parfüm de var ama bizimki bitmiş kartuslu sistem servis zamanında bakicam Onun ayarıda burdan Koltuklara geçersek On koltuklar 6 yone manuel ayarlı ve kolay çalışıyor yükseklik ayarı. Ki on yüksege alınca yine o otobüs efekti geliyor sürücüye. ( Ventilli bı havalı süspansiyon da olsaymis pof. Avrupada bu arada hidrolik sanırım süspansiyon var çünkü arka yükleme alanı için bagajda indirme kaldırma için düğmeler var kitapçıkta bizde o kısım kapak şeklinde Sağ sol ayrı kol dayanağı var kademe ayarlı Yine on başlıklarda hafif bı ileri geri ayarı da var gibi baş desteği için. Cam tavan sabit ama aydınlık bı hava katıyor. Perdesi kademeli şekilde açılıp kapanıyor. Ona da değinmiş olalım. Araç 7 koltuk. Ben daha çok bagaj için tercih ettim grand olmasını çünkü 5 koltuk li C4 Picasso da bagaj yetersiz idi bana. Arka koltuklarda ilk sıra 3 lu de ileri geri ve sırt ayarı mevcut ve hepsi bağımsız 3. Sıra koltuk tabi çok salon salomanje değil ama 1.78 e 90 kilo ben fen iki tane girer. Tavana basım çarpmıyor da ayak yeri derin değil hafif bağdaş kurmuş gibi oturmak gerekiyor. Yetişkin için değilde çocuk için uygun. ( Kiloma laf demeyin bak 😛 ) Bagaj işine gelince 7 kişi iken bagaj yok gibi bişi 7. Koltuk açılinca altında hafif boşluk oluyor 6 kişi gidince bı koltuk yatınca yine bı hb kadar yer olur 5 kişi iken Böyle 2 kişi iken 😛 arka koltuklar tamamen yatınca arkasındaki kapaklar ile hafif meyilli bir düz zemin oluyor Stepne dıştan altta. Kriko sesi sağ arka yolcu altında kapakli gözde. Aynı gözün boş şekilde olanı da solda var Bagaj aydınlatması aynı zamanda el feneri oluyor. Bonusu 😛 bagaj filesi ile de eşyaları sabitliyoruz 😛 Motor 1.6 HDI 110 😛 dpfli 😛 Şanzıman 6 ileri robozite otomatik. ilk bin km ortalaması 5 kusur . 60 litre tank 1000 km geçiyor karma menzili 31 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Ön cam panoramik cam diye geçer bunlarda, güneşlik kısmı kızaklı olur, C3 kullanıp denk gelmiştim. Çoğu sunroof veya cam tavandan daha kullanışlı bence. Hayırlı olsun, 7 kişilik araçlar bundan sonra daha çok prim yapacak. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 karavana gerek yok bununla heryere gidilir konaklanır, mpv sınıfında çok kullanışlı bir araba bu fransızlar işiş biliyor, kullanıcı neye ihtiyaç duyar diye kafa yormuşlar. öne gündüz farı şart, yap birşeyler buna yakışır. kaskosuz o cam çatlamasın 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Ön cam neyse de tavan kaskosuz binilmez. Dolu molu of of 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Ön cam neyse de tavan kaskosuz binilmez. Dolu molu of of marsilyada dolu yağmaz herhalde Yorum bağlantısı
Metin Mankal 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Tamam bizimkiler naylonda...Buna naylon demeyelim artık.. HAS (Hayat arabaya sığar)... 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Sırf şanzımanı yüzünden geri durduğum araç, tam benlik (yazın 7 kişi oluyoruz) Bagaj yükleme için inme olayı C5 sw gibi hydractive olanlarda vardır muhtemel. Şu araç 2.0 ve tam otomatik gelseydi C5 gibi sMax e rakip olabilirdi sınıf farkı olsa bile. Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Sırf şanzımanı yüzünden geri durduğum araç, tam benlik (yazın 7 kişi oluyoruz) Bagaj yükleme için inme olayı C5 sw gibi hydractive olanlarda vardır muhtemel. Şu araç 2.0 ve tam otomatik gelseydi C5 gibi sMax e rakip olabilirdi sınıf farkı olsa bile. Güle güle kullanın. Aynı fikirdeyim. Yüzlerce model araç arasından kendine uygun bir araç buluyorsun, tipini de beğeniyorsun ama en kritik konu olan motor şanzımanda istediğin kombinasyonu bulamıyorsun. Çok gıcık bir durum. Bu arada inceleme güzel olmuş, klavyene sağlık mustafa kardeşim. 3 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Mustafa otobüsün hayırlı olsun [emoji3478] Maşallah Erzincan, Kocaeli sefer düzenlersin.Bence mis gibi ferah geniş otomatik daha ne olsun.Bir ara araç içi yatak arıyordun şimdi tam sırası [emoji106] 2 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Metin Mankal yazdı: Tamam bizimkiler naylonda...Buna naylon demeyelim artık.. HAS (Hayat arabaya sığar)... Ön iki çamurluk plastik 😛 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Güzel araç güle güle kullanın, forumda Fransız modası aldı başını gidiyor, ön cam atermik değilse yazın klima falan kesmez, film şart, yakıt çok iyiymiş, çocuklar bu arabalara bayılıyor, Galaxy i satarsam eve giremem 3 gün falan şu durumda, bağımlılık yapar demesi benden, ailr için biçilmiş kaftan, kalabalık olmaya gerek yok, 2 çocuk yetiyor zaten, ön silecekler sanırım galaxy ile aynı, n11 de silbak vardır ben orada bulmuştum, Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Sırf şanzımanı yüzünden geri durduğum araç, tam benlik (yazın 7 kişi oluyoruz) Bagaj yükleme için inme olayı C5 sw gibi hydractive olanlarda vardır muhtemel. Şu araç 2.0 ve tam otomatik gelseydi C5 gibi sMax e rakip olabilirdi sınıf farkı olsa bile. Güle güle kullanın. 2.0 olan bı tane gördüm tam otomatik. Birde sonraki kasası yine tam otomatik. Bunun şanzımani kötü değil. Sadece debraj efektine alışmak lazım. Ki o da sadece seri sürüşte ilk iki vites için. İlk zamanlar ben maneul sürüyordum vites geçirirken gazdan ayağımı biraz çekiyordum o şekilde sürüş akiciliginda hiç sıkıntı olmuyordu. Artık otomatik modda da ayağım alıştığı için ona bile gerek kalmıyor. Şanzıman nazar değmesin hiç kararsız kalmıyor. Hatta arkadaşım dualogic 500 l si ile kıyasladi. Kasis geçişlerinde vs vites tepkisi daha iyi diyordu. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Mustafa Yanar yazdı: Güzel araç güle güle kullanın, forumda Fransız modası aldı başını gidiyor, ön cam atermik değilse yazın klima falan kesmez, film şart, yakıt çok iyiymiş, çocuklar bu arabalara bayılıyor, Galaxy i satarsam eve giremem 3 gün falan şu durumda, bağımlılık yapar demesi benden, ailr için biçilmiş kaftan, kalabalık olmaya gerek yok, 2 çocuk yetiyor zaten, ön silecekler sanırım galaxy ile aynı, n11 de silbak vardır ben orada bulmuştum, Ön cam orjinal de atermik ama bendeki şuan olimpia mi ne ile değişmiş malum çatlak olmuş. Kliması güçlü gibi tabi yinede akvaryum gibi her yer cam yazın bakacaz. Silecekler evet silbak aldım orjinali ve Bosch markası gereksiz pahalı idi. Yakıt olarak tatminkar. Aynı motor Focus da Fiesta da kullandım onlardan az yakıyor. Vitese yoruyorum ben. Galaxy de baktım yalan olmasın bı tane İstanbul da vardı ilanlarda ama rakam yüksek idi bundan ve motor olarak beni yorarsi maddi manevi diye düşünüyorum. Acaba sizin arka 3 sıra koltuk açıkken bagajin resmi var mı onu merak ediyorum ne kadar daha geniştir diye 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Ön cam orjinal de atermik ama bendeki şuan olimpia mi ne ile değişmiş malum çatlak olmuş. Kliması güçlü gibi tabi yinede akvaryum gibi her yer cam yazın bakacaz. Silecekler evet silbak aldım orjinali ve Bosch markası gereksiz pahalı idi. Yakıt olarak tatminkar. Aynı motor Focus da Fiesta da kullandım onlardan az yakıyor. Vitese yoruyorum ben. Galaxy de baktım yalan olmasın bı tane İstanbul da vardı ilanlarda ama rakam yüksek idi bundan ve motor olarak beni yorarsi maddi manevi diye düşünüyorum. Acaba sizin arka 3 sıra koltuk açıkken bagajin resmi var mı onu merak ediyorum ne kadar daha geniştir diye 3.sıra koltuk açık istersen atarım yoksa, bagajı istediğin gibi ayarlıyorsun, koltuklar ileri geri kızaklı, ayrıca sırt kısmı da otobüs koltuğu gibi yatıyor, 380litre gibiydi 3.sıra açıkken yanlış olmasın, 300.000 olmasına rağmen motordan yana bir sorun yok, alırken sorun yoksa sonra da düzgün bakarrsanız sorun olmaz bence, psa ile aynı motor zaten, basarsan yakıtın hakkınnı veriyor, dikkatli kullanırsan c max ile nerdeyse aynı, uzun yolda ekonomik, sade şehir içinde 8 lerde gezer, sadece dpf ye dikkat etmek gerekiyor, kurum yakamazsa sorun olabiliyor, motor olarak çok sağlam bir motor olduğu söyleniyor, önce 2 yıl kadar s max kullanmıştım oradan da biraz tecrübem var. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Videolara baktım Galaxy büyük illaki ama smaxi 3. Sıra koltukla genişlik çok fark yok gibi. İlk bindiğim de arka koltuklar çok dik gelmişti . Sonradan çözdüm bı kademe yatıyor. Videoda baktım Galaxy yenilerde bayağı yatırıyor. 2.0 dizel Mondeo vardı 130 Luk daha önce uzunda illaki az yakar da şehir içinde evet tek araba olunca yorar beni. Aslında bunu güvenilir geniş uzun yol aracı diye aldım. Yanına küçük bir şehir içi aracı alırim diyordum da piyasa bizi taklaya getirdi. Şuan işe gidip gelirken de kullanıyorum o yüzden. Orta sıra bunda da ileri geri oynuyor. Galaxy de 3. Sıra da mi ileri gidiyor 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 (düzenlendi) Mustafa Tüfekçi yazdı: Videolara baktım Galaxy büyük illaki ama smaxi 3. Sıra koltukla genişlik çok fark yok gibi. İlk bindiğim de arka koltuklar çok dik gelmişti . Sonradan çözdüm bı kademe yatıyor. Videoda baktım Galaxy yenilerde bayağı yatırıyor. 2.0 dizel Mondeo vardı 130 Luk daha önce uzunda illaki az yakar da şehir içinde evet tek araba olunca yorar beni. Aslında bunu güvenilir geniş uzun yol aracı diye aldım. Yanına küçük bir şehir içi aracı alırim diyordum da piyasa bizi taklaya getirdi. Şuan işe gidip gelirken de kullanıyorum o yüzden. Orta sıra bunda da ileri geri oynuyor. Galaxy de 3. Sıra da mi ileri gidiyor S max 3.sıra sabit ve tavan basık, galaxy 3.sıra ileri geri oynuyor yani bagajı istediğin gibi ayarlarsın, bir de 3.sıra sırt kısmı ayarlanabiliyor daha geniş ve kullanışlı galaxy, tavan yüksek, 3. sıraya ait klima var ayrıca, 5 Aralık 2020 tarihinde Mustafa Yanar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Güzel arabaya güzel inceleme olmuş. Okulda iki kişide var. Birinin iki ikizi olunca küçük gelmeye başladı. Galaxy bak dedim. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Hayırlı olsun Güzel arac, incelemis kadar olduk sagol 👍 Tuslardaki ciziklere dokunmak lazım. Birazda detaylı bakım.. mis olur.. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Çok güzel araba , almak için girişimde bulundum. Bizde bu kadar büyük arabayı dolduracak aile olmayınca caydık. Cruze yöneldik. İki tane sini incelemek için galeriye gitmiştim. Galerici test sürüşüne izin vermedi. Verse alıcağım kesindi. Yorum bağlantısı
Mert Üçkaleler 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Hayırlı olsun . Bununla 7 kişi seyahat etmek çok zevkli olabilir . Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Araba da anlatım da harika. Teşekkürler. Yalnız arabada hakikaten yok yok. Sanki hiç durmadan 5000km’lik yolculuklara çıkılacakmış gibi tasarlanmış tüm bu özellikleri kullanmaya öyle 300-500km’lik seyahat yetmez Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Araba da anlatım da harika. Teşekkürler. Yalnız arabada hakikaten yok yok. Sanki hiç durmadan 5000km’lik yolculuklara çıkılacakmış gibi tasarlanmış tüm bu özellikleri kullanmaya öyle 300-500km’lik seyahat yetmez İşte sıkıntıda orda, arabayı daily drive uygunluğu soruşturulmalı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: İşte sıkıntıda orda, arabayı daily drive uygunluğu soruşturulmalı Bakıyorum da bu tarz arabalar yılda 20-25 bin km yapıyor. Bi ara 2015-2016 5008’e niyetlendim. Oradan biliyorum. Demek ki uzun sürüşler oluyor. Hepsi şehir içinde 20-25 bin yapamaz. Kısa sürüşler mert’in konusunda olduğu gibi sorun çıkarabilir tabi. İhtimal. 1 Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Güle güle kazasız belasız kullanın. Ön tarafı biraz tipsiz geldiği için almaktan vazgeçtiğim arabadır kendileri. Ön camın panoramik olması, klima kontrolünün şoför solunda olması, stepnenin dışardan altta olması minibüse çevirmiş arabayı 😂 Pejo Citroen in kullandığı o motor da o şanzıman da fena değil. kasa ağırlığı ne kadar bilmiyorum ama yaklaşık 1400 kilo olan 308 e hayli hayli yetiyordu. Orta sıra koltukların kayması muazzam bi özellik. en arka boşsa arkadakiler rahatlıkla sığar. Mesela benim gibi 2metre olanlar için çok ideal 😄 Bununla uzun yol gerçekten çok keyifli olur. perde güneşi çok iyi kesiyor gündüz ön cam zaten arabayı ferah yaptığı için yeterli. Git istediğin yere çek arka koltukları yatır ser döşeği uyu 😄 tam kamp arabası çadıra ihtiyaç yok Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Güle güle kullanın hocam. tuşlar için softkaplama sayfası ile görüşmenizi tavsiye ederim.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts