İçeriğe Yönlendir

Fiesta 2006 1.4 Benzinli Hararet Problemi


Abdullah Said Ösün

Recommended Posts

Doğukan Özdemir
Oğuzkan Erışık yazdı:

İçinde hava var.

Su deposunun kapağı açılacak ve 3 4 kez fan açması sağlanacak hava dışarı atılacak.

Hava alındıktan sonra yine sorun devam ederse sırasıyla termostat ve devir daim kontrol edilecek.

Ya havadan hararet yükseliyor ya termostat biraz kapalı kalıyor ya devir daim yetiştiremiyor.

Değişen parçalar orjinal değilse orjinali ile değişmeli.

Kapak acik sekilde calisirsa yedek su deposundaki su 100 derece de kaynama yapmazmi..fan 105 de aciyorsa nasil olacak..araba su kaynatmis olacak

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Doğukan Özdemir yazdı:

Kapak acik sekilde calisirsa yedek su deposundaki su 100 derece de kaynama yapmazmi..fan 105 de aciyorsa nasil olacak..araba su kaynatmis olacak

fan değil termostat açtıktan sonra havası alınır zaten o zaman da su sıkcalığı 90 C civarında olur. kapağı açıp yola çıkılmz sadece hava alma yönetmi böyledir. kapaktan da hava alınmaz zaten en üstte hangi hortum var ise orada alınır

Yorum bağlantısı
FurkanAk

Termostat, hararet müşürü, termostat gövdesi, radyatör , yeni antifriz, gerekli hortumlar, hepsinin değişimi yapıldı, sorun yine çözülmedi benim araçta conta yanmış dediler başta, oda sağlam çıktı ,yine düzelmedi, en son elektronikçiye gitti hararet dalgalanması sorunu çözüldü şuan benim araçta, motordan önce elektroniğe baktırın derim arka stop ampullerin arıza vermesi bile etkiliyormuş, +frene basınca park lambaları yanıyodu araçta, arka stop ampulleri değiştik o sorunda düzeldi, önce elektroniğine baktırmanızı öneririm ,bu sorunla ilgili

Yorum bağlantısı
Doğukan Özdemir
FurkanAk yazdı:

Termostat, hararet müşürü, termostat gövdesi, radyatör , yeni antifriz, gerekli hortumlar, hepsinin değişimi yapıldı, sorun yine çözülmedi benim araçta conta yanmış dediler başta, oda sağlam çıktı ,yine düzelmedi, en son elektronikçiye gitti hararet dalgalanması sorunu çözüldü şuan benim araçta, motordan önce elektroniğe baktırın derim arka stop ampullerin arıza vermesi bile etkiliyormuş, +frene basınca park lambaları yanıyodu araçta, arka stop ampulleri değiştik o sorunda düzeldi, önce elektroniğine baktırmanızı öneririm ,bu sorunla ilgili

Hocam aynilarini yasadim..Elektronige baktirin demissin..senin sorunun cözuldumu,nasil? Detaylandirirmisin?

Yorum bağlantısı
Doğukan Özdemir yazdı:

Hocam aynilarini yasadim..Elektronige baktirin demissin..senin sorunun cözuldumu,nasil? Detaylandirirmisin?

Çözüldü evet radyatör felan değişmenin artısıda araba rahatladı şu an maşallahı var, elektronikçiye baktırın fakat herkese elletmeyin elektronik konusunda dikkatli davranın her ustaya kurcalatmayın elektroniği, bilindik tavsiye edilen bir yere gösterin,benim motorcum götürmüş halletmişler şuan sıkıntı kalmadı araçta.

Yorum bağlantısı
Doğukan Özdemir
FurkanAk yazdı:

Çözüldü evet radyatör felan değişmenin artısıda araba rahatladı şu an maşallahı var, elektronikçiye baktırın fakat herkese elletmeyin elektronik konusunda dikkatli davranın her ustaya kurcalatmayın elektroniği, bilindik tavsiye edilen bir yere gösterin,benim motorcum götürmüş halletmişler şuan sıkıntı kalmadı araçta.

Eyvallah ama ben hangi islemlerin yapildigini merak ediyorum?

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mert Emre ŞAMCI
Oğuzkan Erışık yazdı:

Bizimkiler dijital göstergeydi abi. Normal kısmının üstünde ince bir çizgi oluyordu fanı açınca normale düşüyordu benimki.

@Abdullah Said Ösün 100 101 i gördükten sonra fan açıp normale dönüyor mu? Ond ile bağlanıp kontrol etmek lazım. Gösterge yanlış mı doğru mu. Doğruysa termostat arızalı olabilir. 

107 derecede fan açıyor. 107 deyken de norm içinde kalıyordu. Norm u hiç geçmedi benimki.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...