İçeriğe Yönlendir

Bir C43'ün Hayata Dönüş Hikayesi


Coşku Mert

Recommended Posts

Coşku Mert

neresinden baksaniz mükemmel bir sanatkarlik... adam arka kisimdaki tum kaynakli parcalari sasiye kadar tek tek ayirdi. hepsini tek tek geri topladi. videoyu izlerken mest oldum resmen [emoji106]

 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

5 arabadan bir araba yapıp satıyorlar. ilk kazada altıya bölünüyor.

  • Beğen 2
  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Demekki doğru yerlerden kesilip biçilince araç düzgün çıkıyor. 👏

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Bizde olmaz bu işler. Tek taraflı değil birden çok sebepten söylüyorum bunu. 

 

Bir iş yaptırırken nasılından önce ucuz ve hızlı kim yapar diyoruz. 

Ucuzu ve hızlıyı bulduk diyelim, sürekli sıkıştırıp daha da öne çekmek istiyoruz. 

Ucuza ve hızlı olunca işçilik haliyle malzeme kalitesiyle beraber düşüyor. Doğal olarak verimden ziyade yürüsün yetere geliyor. 

Biz yaptırmak istesek dahi yapacak seviyede eğitimli ve donanımlı usta yok gibi bir şey. Çok basit şeylerde bile hemen işin kestirmesinden para alma modu var. 

Kaliteli birçok ürünü parasıyla dahi bulmak zor, çünkü talep az. Satışını yapan kişiye ben istiyorum dediğinizde o kişinin bile ne gerek var dediği bir yerdeyiz.

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Şimdi teknik açıdan bu araçta tam olarak nasıl bir risk var, boyalı değişenli kısmını düşünmüyorum.
Artur usta gördüğüm kadarıyla sağlam yamulmuş bütün metal aksamı zaten yerinden çıkardı. şasenin çıkarmadığı kısmı neye sebep olabilir?

Bu araç alınır mı? :D 

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Furkan Avcı yazdı:

Bu araç alınır mı? :D 

Bu videodan sonra bu araç alınır. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Şase düzeltildikten sonra olası bir ikinci kazada araç aynı güvenilirliği gösteremeyecektir. Çünkü metal ilk defa burkulduğu yerden ikinci defa neredeyse hiç direnç göstermeden burkulur. Böyle pert araçlar metal olarak hurda olmalı bence. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bizdeki en büyük sıkıntı, usta değil, satarken söylenmemesi.

Tabi ki lazerle çalışan usta da göremedik daha :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Sani Gerşon yazdı:

Bizdeki en büyük sıkıntı, usta değil, satarken söylenmemesi.

Tabi ki lazerle çalışan usta da göremedik daha :)

Arthur ustanın en sevdiğim yanı o lazerle, kumpaslarla araçları fabrikasyon ayarlara çekmesi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru
Sani Gerşon yazdı:

Bizdeki en büyük sıkıntı, usta değil, satarken söylenmemesi.

Tabi ki lazerle çalışan usta da göremedik daha :)

Eline metre alan bile görmedim 👍

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

Tabi ki lazerle çalışan usta da göremedik daha

bizde lazer yatırımın parasını ödeyecek müşteri olmadığı içindir.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

bizde lazer yatırımın parasını ödeyecek müşteri olmadığı içindir.

Lazer 1250~1300 t birşey usta gözüne fazla güveniyor lazer ihtiyaç hissetmiyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Metin Uzunoğlu yazdı:

Lazer 1250~1300 t birşey usta gözüne fazla güveniyor lazer ihtiyaç hissetmiyor.

lazer işin vitrini, araç gereç ekipmandır, yatırım derken 100binler ile iş yeri açmak akıl karı değil sanayide. göz kararı mm. hassasiyeti ile kesen de var, o ayrı konu. Osman geri vites sensörü takarken 4 deliği ölçüm yapmadan açardı mesela

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...