Enes Kapar 14 Şubat 2021 Paylaş 14 Şubat 2021 1994 model Golf MK3 1.8 sahibiyim . Karbüratör sistemi sıkıntılı olan bir araç . Karbüratör sistemini 4 nokta enjeksiyon sistemine çevirmek için neler gereklidir ? Performansta kazanır mıyım ? Yorum bağlantısı
Murat Sahın 14 Şubat 2021 Paylaş 14 Şubat 2021 Enes Kapar yazdı: 1994 model Golf MK3 1.8 sahibiyim . Karbüratör sistemi sıkıntılı olan bir araç . Karbüratör sistemini 4 nokta enjeksiyon sistemine çevirmek için neler gereklidir ? Performansta kazanır mıyım ? Aracınızı enjeksiyonlu bir araç ile değiştirmek daha ucuza mal olur. Yorum bağlantısı
Enes Kapar 14 Şubat 2021 Yazar Paylaş 14 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: Aracınızı enjeksiyonlu bir araç ile değiştirmek daha ucuza mal olur. Satarken üstüne ekleyemeyeceğim kadar masraf ettim arabaya , üniversitem bitene kadar satmayı düşünmüyorum ( 4 yıl ) ondan araç elimdeyken bişeyler yapabileceksem yapmak istiyorum. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 14 Şubat 2021 Paylaş 14 Şubat 2021 Enes Kapar yazdı: Satarken üstüne ekleyemeyeceğim kadar masraf ettim arabaya , üniversitem bitene kadar satmayı düşünmüyorum ( 4 yıl ) ondan araç elimdeyken bişeyler yapabileceksem yapmak istiyorum. Bir sürü sensör gerekecek, bu verileri işleyecek ecu, boğaz gelebeği, enjektörler, yeni yakıt besleme sistemi, yakıt pompası vs vs maalesef yapılabilir değil. O yüzden karbüratör'e çare bulmak daha evla bir çözüm olacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Şubat 2021 Paylaş 14 Şubat 2021 O motorun hiç 4 nokta enjeksiyonlusu var mıydı? Öyle ise, beyinden tesisata, belki üst kapağa kadar değişim yapılması gerekebilir. Astarı yüzünü geçer diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 15 Şubat 2021 Paylaş 15 Şubat 2021 Ben 2011 yılında aynı araçtan kullanmıştım. 1.8 gl, 90 beygir tek nokta enjeksiyonlu. Karbüratörle ilgili hiçbir sorun yaşamadım. Rolanti ile ilgili sorunlarım olmuştu onu da ankara Şaşmaz da Özdem volkwagen de ibrahim usta çözmüştü. Çok problemli ve çözülemez karmaşık bir sistemi yok bildiğim kadarıyla, iyi bir ustayla sorunlarınızı halledebilirsiniz. Eski ustalar daha faydalı olabilir karbüratör sorunlarında. Ben 2011 yılında aynı araçtan kullanmıştım. 1.8 gl, 90 beygir tek nokta enjeksiyonlu. Karbüratörle ilgili hiçbir sorun yaşamadım. Rolanti ile ilgili sorunlarım olmuştu onu da ankara Şaşmaz da Özdem volkwagen de ibrahim usta çözmüştü. Çok problemli ve çözülemez karmaşık bir sistemi yok bildiğim kadarıyla, iyi bir ustayla sorunlarınızı halledebilirsiniz. Eski ustalar daha faydalı olabilir karbüratör sorunlarında. Ordu da yaşıyorsunuz sanırım. Trabzonda bir dönem çok mk3 golf vardı. Trabzonda usta araştırabilirsiniz. Ben ankara yazdım ama size uzak olur. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Şubat 2021 Paylaş 15 Şubat 2021 (düzenlendi) SSworks Serhat bahsettiğiniz dönüşüm işini yapıyor. Google'da arayarak bulabilirsiniz. 15 Şubat 2021 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 15 Şubat 2021 Paylaş 15 Şubat 2021 Mustafa Arıkan yazdı: SSworks Serhat bahsettiğiniz dönüşüm işini yapıyor. Google'da arayarak bulabilirsiniz. O projeci, çok güzel işler yapıyor ama hepsi proje. Masrafı çok olur Aracın kendi değerinden bile çok olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Şubat 2021 Paylaş 15 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: O projeci, çok güzel işler yapıyor ama hepsi proje. Masrafı çok olur Aracın kendi değerinden bile çok olabilir. Sadece enjeksiyona dönüş işini de yapıyor. İlla oraya yaptırmak şart değil. Olup olmayacağını veya neler gerektiği sorulabilir. 2 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 15 Şubat 2021 Paylaş 15 Şubat 2021 (düzenlendi) Mustafa Arıkan yazdı: Sadece enjeksiyona dönüş işini de yapıyor. İlla oraya yaptırmak şart değil. Olup olmayacağını veya neler gerektiği sorulabilir. Yine proje hocam işte. Maddi olarak verimli değil. Harcadığınızı asla geri alamazsınız böyle bir işte. Çok paranız vardır, arabanıza aşıksınızdır, duygusal bir bağ vardır araçla, ne bileyim, çocukluk hayalidir, baba-oğul projesidir, maliyetine masrafına bakılmaz yapılır, o ayrı. Ancak işte, projedir. Asla maddi verim alınmaz. Yani motor bloğu hariç motorda varolan hemen her şeyi değiştirmekten bahsediyoruz. Motor rektefesi bile 10 bin liraya yapılıyor, gerisini siz düşünün. 15 Şubat 2021 tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Şubat 2021 Paylaş 15 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: Yine proje hocam işte. Maddi olarak verimli değil. Harcadığınızı asla geri alamazsınız böyle bir işte. Çok paranız vardır, arabanıza aşıksınızdır, duygusal bir bağ vardır araçla, ne bileyim, çocukluk hayalidir, baba-oğul projesidir, maliyetine masrafına bakılmaz yapılır, o ayrı. Ancak işte, projedir. Asla maddi verim alınmaz. Yani motor bloğu hariç motorda varolan hemen her şeyi değiştirmekten bahsediyoruz. Motor rektefesi bile 10 bin liraya yapılıyor, gerisini siz düşünün. Tamam işte birinci ağızdan fiyat alır, işine gelirse yaptırır. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2021 Paylaş 15 Şubat 2021 zaman içinde enjeksiyon sorunları yüzünden tam tersine karbüratöre geçerler, karbüratör kolay bir mekanizmadır? tamiri olmayan arızası olmaz da ustayuı bulmalı 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts