İçeriğe Yönlendir

Boyasız Araba Hastalığı


Çağrı Alaf

Recommended Posts

Ümit Türk
(düzenlendi)

Bir kaporta ustamız derki boya varsa vurukda vardır. Burda önemli olan boyalı olmasının sebebi önemlidir bence. 

Kazadan ötürü mü yoksa çizik boya atığı vernik atığı vs gibi nedenlerden mi? 

Kaza yoksa boya atılmasının önemi yok bence. Amaaa kaliteli işçilik olması şartıyla. 

Arabanın değeri düşer mi evet düşer 

 

tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Üstüne yattı heralde [emoji23]

Fatih bana 4x4 bulsana.

Çok güzel bi 4x4 var şuan pazarlık aşamasındayım ama markası i ile başlıyor
Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
Çağrı Alaf yazdı:

Hocam ben Sosyoekonomik etkenlerin değil de Görgüsüzlerin,

 

 Sarı Sitede "Emsalsiz, Fabrika Geri İstedi, Değerini Bilene Satılık 2001 Passat 600.000₺" gibi başlık açanların bu konuda parmağı olduğunu düşünüyorum. 

 

Aynı şeyden bahsettim, diğeri işin esprisi.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Çok güzel bi 4x4 var şuan pazarlık aşamasındayım ama markası i ile başlıyor
İnfinity de fena zalım ha
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Fatih Keskin yazdı:


Çok güzel bi 4x4 var şuan pazarlık aşamasındayım ama markası i ile başlıyor

 

Çok yakar, elinde kalır, satamazsın, parçası pahalıdır

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Selim Bilgin yazdı:

 

Çok yakar, elinde kalır, satamazsın, parçası pahalıdır

Vaktiyle araştırmıştım. En son şu cümle aklımda kalmış; iki kez sevinirsin, alınca ve satınca. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:
Fatih Keskin yazdı:

Çok güzel bi 4x4 var şuan pazarlık aşamasındayım ama markası i ile başlıyor

İnfinity de fena zalım ha

0-100 6 saniye

Selim Bilgin yazdı:

 

Çok yakar, elinde kalır, satamazsın, parçası pahalıdır

her gün meguirsta araba yıkatan bakmaz öyle şeylere

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Fatih Keskin yazdı:


Çok güzel bi 4x4 var şuan pazarlık aşamasındayım ama markası i ile başlıyor

Sakın fx35 deme ne olur

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

araç alırken boya işine hiç takılmam. benim için  önemli kriterlerden biri satın alacağım araç fazla el değiştirmemiş olması.aldığım aracımda sol çamurluk değişmiş.tampon boyalı ama karayollarında uzun yıllar makam şoförlüğü yapmış bir abiden aldım. tek sürücü kullanmış, yorulmamış sıfır ayarında idi. o dönem hatasız 80 100 bin km deki  aynı araçlara 92-93 istiyorlarken 30 bin km deki bu aracı 85 bine aldım.daha ne olsun.🧿

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Murat Sahın yazdı:

Vaktiyle araştırmıştım. En son şu cümle aklımda kalmış; iki kez sevinirsin, alınca ve satınca. 


Ben o saydığım kriterlerdeki arabaları almayı pek severim. 

Çağlar Bayur yazdı:

0-100 6 saniye

her gün meguirsta araba yıkatan bakmaz öyle şeylere


En güzel infiniti arkadaşının infinitisiymiş. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Selim Bilgin yazdı:


Ben o saydığım kriterlerdeki arabaları almayı pek severim. 


En güzel infiniti arkadaşının infinitisiymiş. 

Çok yakması falan tamamda ustası parçası sıkıntılı olmasa... Yoksa devir değişti, ikinci elde her aracın müşterisi var artık. Ama koca başkentte halen linea'yı bile doğru düzgün anlayan bir ustaya götürememişken infiniti çok uzak ihtimal bence. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Fatih Keskin yazdı:


35 nedir ya olursa 45 olur

hayaller bile 35 te kalıyor, bizdeki anca 05

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Benim toyotanın 6 parça toplam 27 bin lira hasar kaydı var, ben 40 bin verdim şuanda aynı paraya 2000 model plastik tampon toros alınıyor, klimalı absli az yakan mis gibi japon arabası aldım, 4 tane sıfır lastik, 6 aylık akü tık ses çıkarmadan gidiyor işte. Şimdi yaz geldiğinde satmak istiyorum, kara kara düşünüyorum nasıl satacağım diye. Arabanın mekanik motor olarak iğne ucu kadar problemi yok. 

Multivanı alan kişi motor ustasına baktırıp almıştı, doğru olanı da budur.

 

Başımdan geçen bir olayı da anlatayım, 13 bin km de c elysee'ye yazılım yaptırdım 92 den 115 hp ye çıkarıldı. Araba dyno da 92 beygire göre %94 kayıplı çıktı, eksperci geldi 4 tane zımbalı kağıtla, abi 88 beygir aldık diyor.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ebrar Tüfek yazdı:

Benim toyotanın 6 parça toplam 27 bin lira hasar kaydı var, ben 40 bin verdim şuanda aynı paraya 2000 model plastik tampon toros alınıyor, klimalı absli az yakan mis gibi japon arabası aldım, 4 tane sıfır lastik, 6 aylık akü tık ses çıkarmadan gidiyor işte. Şimdi yaz geldiğinde satmak istiyorum, kara kara düşünüyorum nasıl satacağım diye. Arabanın mekanik motor olarak iğne ucu kadar problemi yok. 

Multivanı alan kişi motor ustasına baktırıp almıştı, doğru olanı da budur.

 

Başımdan geçen bir olayı da anlatayım, 13 bin km de c elysee'ye yazılım yaptırdım 92 den 115 hp ye çıkarıldı. Araba dyno da 92 beygire göre %94 kayıplı çıktı, eksperci geldi 4 tane zımbalı kağıtla, abi 88 beygir aldık diyor.

 

Ben o dyno cihazlarının kalibre olduğuna inanmıyorum. Boşu boşuna araçları dynoda ezdiklerini düşünüyorum :)

Tamirci severim. Kaportacım var mekanikçim var ikiside baba dostu. Gidiyorum, sağolsunlar bakıp ne gerekiyorsa söylüyorlar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Fatih Keskin yazdı:


Çok güzel bi 4x4 var şuan pazarlık aşamasındayım ama markası i ile başlıyor

 

infiniti.. 

Yok onun çok kilometrelisini istemem az kilometrelisine de gücüm yetmez ya.. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alişan YILMAZ

Benim boya takıntım var, sebebi 2 temel hususa dayanıyor. Bunlardan;
1. husus: Araç kaza geçirdiği aman eski koruma görevini görmüyor. 
2. husus: Piyasada o kadar dolandırıcı var ki takla atmış arabayı abi doludan dolayı diyebilecek kadar rahatlar. 

Ben araba alırken boyanacaksa bende boyansın içim rahat bineyim derim, keza mondeo almadan önce 15 tane sorento baktım boyasız diye gittim onlar bile full boyalı çıkanlar oldu, kapılar boyalı abi onları demeyi unutmuşum diyenler oldu. Mondeom özel renkti boya farkı fazla oluyordu boyasız aldım satarken de sadece kaput ucunu boyatıp sattım park halinde geri geri çarptıkları için zaten tek kaza vardı. Aynı şekilde kugayı yine boyasız, değişensiz aldım.  Bu durum yanında eksileri de getiriyor tabii ki. Eksiler ise;

1. Eksi : Çizik olur boyatamazsın,
2. Eksi : Boyatırsın cebinden ek para çıkar
3. Eksi : Boyatırsın değeri düşer(Saçma evet ama maalesef ülkemizde böyle).

Bu eksileri göze alarak kaportasının daha temiz yıpranmamış olmasına dikkat ediyorum

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Fatih Keskin yazdı:


35 nedir ya olursa 45 olur

benim hayaller 35 e kadar üstüne çıkamıyor :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Darbaz yazdı:

Önce eşeği suyun başına bir ağaca bağlayısun. Sonra bunu alıcı gibi arayıp gidip eşek sudan gelene kadar dövüyosun. Tabi eşek bağlı olduğu için gelemiyor :D 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Murat Sahın yazdı:

Önce eşeği suyun başına bir ağaca bağlayısun. Sonra bunu alıcı gibi arayıp gidip eşek sudan gelene kadar dövüyosun. Tabi eşek bağlı olduğu için gelemiyor :D 

 

. Başımı belaya sokacaklar. Sahibinden ilanlarını denetime alınması gerek. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
(düzenlendi)

Cam tavanlı. Tavan. tavan yok  :):):) güzeldi bu yorum. 

tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu

Boya değilde, beceriksiz usta ve dolandırıcı araç sahibi takıntım var.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Çağrı Alaf
Ali Darbaz yazdı:

Hadi birde buna yorum yapın

 

Ölümlü kaza gibi duruyor. İsterse Skoda fabrikası gelip yapsın binmem o araca. Hem A - B Sütunları Kaynaklı olacak. Tekrar Taklaya gelirse Direksiyonun üstünde kalan Kısımlar tost olur (Bizle beraber)

 

Oğulcan Akıncıoğlu yazdı:

dolandırıcı araç sahibi takıntım var.

Her Araç sahibi potansiyel Galerici. Vergi Levhası yok Elde müşteri tutma derdi yok anonim alıcı salla savur kim ne der.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...