Onur Pek 27 Mart 2021 Paylaş 27 Mart 2021 Merhabalar, 98 model ka aracım ile yaklaşık iki ay önce ufak bir kaza yaptım. Aracın direksiyon pompasına giden hortum yırtıldı ve alternatörün üzerine yağ akmıştı tabi araba bir süre sanayide yattıktan sonra fark ettik bunu,balata spreyi ile biraz temizlemeye çalıştım ama ne kadar faydası oldu bilinmez, bir sorun da yaşamadım 2 aydır. Dün Akü lambası yandı yolda giderken, sonük sönük gidip geldi korna çalışmadı teyp kapanıp açıldı falan sonra stop ettim aracı. Tekrar çalışmadı vurdurarak çalıştırdım teyp üzerinden voltajı okuyabiliyorum, aracı çalıştırdığımda şarj etmiyor bir süre kullandıktan sonra yada bir süre yüksek devirde tuttuktan sonra şarj etmeye başlıyor 13.6 - 14.0 oluyor değer etmediği zaman 12.0 ile başlıyor giderek düşüyor, acaba yağdan dolayı mı oldu yoksa başlar bir problem mi var. Dün bir elektrikçi ile görüştüm çok sıkışık yerde 300 lira işçilik alırım sökme takma için, kömürden olabilir dedi bana alternatörü sökmek için 300tl abartı geldi sizce sorun nedir fiyat normal mi? Yorum bağlantısı
Doğukan Çoktay 27 Mart 2021 Paylaş 27 Mart 2021 Aynı durumu geçmişte bende yaşadım.dirkesiyon pompası alternatörun hemen üzerinde pompa girişinden sızan yağın alternatör e sızmasıyla bende yolda kalmıştım.konjektor yanmıştı.alternator sökülüp konnektör yenilenmesi sonucu sorun çözülmüştü.yuksek ihtimalle sizinde konnektör arızalı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Dinamoyu sökmek sorun. 14.4 görmeniz lazım şarjda. Yorum bağlantısı
Recommended Posts