İçeriğe Yönlendir

Ford Fusion - Bitmeyen Su Eksiltme Sorunu


Yusuf Benek

Recommended Posts

Yusuf Benek

Aracım 2004 fusion 1.6 benzi*lpg. Aldığım günden beri su eksiltiyor. Borular ,radyatör , hortumlar, sübap, silindir kapak contası ve silindir taşlama herşeyi yaptım ama hala eksiliyor .

 

arabayı sıkıştırınca veya kısa mesafelerde kaliröfer üfleme yerlerinden kaynar su kokusu geliyor. Dışardan hava almayı kesme tuşuna basınca koku kesiliyor. Uzun yolda 300-400 km den sonra koku vs kesiliyor.su eksiltmede kesiliyor.  Taki şehir içi yoğun kullanmaya başlayıncaya kadar. Ne yapacağımı şaşırdım. Kaliröfer peteğine baktım . Boruların bağlantı yerlerinde su kireçlemesi görünüyor ama koku vs yok. Lütfen bi yol bir çare önerin

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

su doldurma kapağı yerine basınç saatli pompa takılacak, sisteme hava basarak kaçak aranacak. yoksa yeri bulunmadan ezbere parça değiştikçe cüzdan boş yere zarar görüyor

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Yusuf Benek

Bizim burda onu yapacak usta yok. Ezbere konuşup gönderiyorlar . Kendim yapabileceğim bir şey mi. Ya da servis yapar mı

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

her serviste o basınç cihazı vardır, kaybetmediler ise demirbaş tır

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf

Orjinal olmayan veya sonradan deforme olmuş rezervuar kapağından yapar, Ahtapot hortumunu kontrol ettiniz mi ?

Yorum bağlantısı
Yusuf Benek
Çağrı Alaf yazdı:

Orjinal olmayan veya sonradan deforme olmuş rezervuar kapağından yapar, Ahtapot hortumunu kontrol ettiniz mi ?

Bahsettikleriniz nerde acaba

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp

Bizim de LPG'li Marea vardı. Blok tapaları paslanmış oradan sızdırıyormuş. Değiştirdik düzeldi.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Alpay Köse

arkadasım bana göre sorun kalorifer peteğinde zaten  koku geldiğini belirtmissiniz.aracimi ilk aldigimda su  eksiltme vardi.uzun yolda az, sehir icinde daha cok.petekte delik varmis değisince düzeldi.su petek isininca buharlastigi icin bulamamistik

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
(düzenlendi)
Yusuf Benek yazdı:

Bahsettikleriniz nerde acaba

Hocam birisi depo kapağı zaten diğeri de şuna benziyor;

 

2s6q-8k512-ac.jpg?revision=1549528147

 

Ama yukarıda bi abim petekte ısınan su buharlaşabilir demiş o mantıklı kontrol sağlayabilirsiniz.

tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mert Emre ŞAMCI

Yedek su deposu ve yedek su deposu kapağı orjinal olmalı. Bence sizin kapak yada depo orjinal değil. Birde gaz pedalının yan tarafına bakın oradan akan bir su var mı. Yandaki ızgaralı plastiği söküp daha net görebilirsiniz. Yada paspasa kadar akmış olabilirde.

Yorum bağlantısı
Yusuf Benek
Mert Emre ŞAMCI yazdı:

Yedek su deposu ve yedek su deposu kapağı orjinal olmalı. Bence sizin kapak yada depo orjinal değil. Birde gaz pedalının yan tarafına bakın oradan akan bir su var mı. Yandaki ızgaralı plastiği söküp daha net görebilirsiniz. Yada paspasa kadar akmış olabilirde.

Kapağı açtım ıslaklık vs yok. Sadece peteğe bağlanan boru yerlerinde kireçlenme var

Yorum bağlantısı
Ümit Türk

Yazdıklarınızın içinde olmayan devirdaim ve tapalara baktırınız. Sıkıştırmada eksiliyor ise mutlaka sızdırma var. Fiestamda sürekli eksiltiyordu. ön radyatörün boru bağlantı yeri çatlamıştı. Soğuk bir kış günü çıkan buhardan çözmüştüm olayı.  O günde akşamına altına damlatmıştı. Usta görmeden hemen radyatör siparişi verip değişmiştik. Uzun bir süre eksiltmedi. Geçtiğimiz sene kasımda sattım. Rolantide fan açtırın izleyin.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...