İçeriğe Yönlendir

Citroen C4 Araç Alacağım Fikirleriniz Nelerdir?


Fatih Sel

Recommended Posts

Fatih Sel

Selamın aleyküm cümleten hayırlı bayramlar. Abiler , kardeşler Citroën c4 1.6 vti otomatik benzinli nasıl araç alınırmı, üzermi? Tüplü değil düşük km. Lütfen rica etsem yardımcı olursanız sevinirim. hayırlı akşamlar 

Yorum bağlantısı
Hasan Çil

Kac model alacaksınız.
Abimde 2008 model otomatik vardı tüplü 4 ileriydi onun için uzun yolda vs cok ses yapar ve insani yoruyordu. Bunun yanında tüplü olmasina rağmen yakıtı biraz fazla gibi geliyordu bana.
Bi kaç kezde şanzıman baktirmistik.

Yorum bağlantısı
Burak Değer
Fatih Sel yazdı:

 

Şahsen ben c4 alacak olsaydım bu arabayı almazdım. Arabanın tavanının boyalı olması benim için sorun olmazsa bile ,yarın öbür gün satacağım zaman millete dert anlatmaya çalışmakla uğraşmazdım. Bence başka ilanlara göz atmalısınız. Hakkınızda şimdiden hayırlısı olsun, iyi arayışlar dilerim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Sel

Şimdi usta tamam değerli bilginiz için çok teşekkür ederim. Fakat benim merak ettiğim nasıl bir araç. Yani alınırmı. Bütçem o ilanda olan fiyattan biraz düşük 122 bin liram var. Yani hanım da otomatik istiyor. Kısacası bu araç alınırmı başka araç önerirmisiniz

 

Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli

Aleykumselam iyi bayramlar öncelikle.

 

Hocam ben hiç binmedim citroene binenler daha iyi bilgi vereceklerdir. Fakat çevremde binenler oldu c4 e al sat yaptığımız da oldu tek tük denk gelince. 

 

Genel olarak klasik bir fransız aracı diyebilirim her şeyi düşünülmüş yapılmış ama hiçbir şeyi %100 kaliteli değil. Farklı markadaki benzer modellerine göre donanımda artıları çok ama sorun çıkarma ihtimali de çok. C4ler ile ilgili araçların elektronik aksamlarında sürekli sorun çıktığını duydum forumlarda filan çokça denk geldim. Fakat tabi ki bu her araç için geçerli değil geneli böyle bile olsa. Temiz hırpalanmamış düzgün bakılmış bir araç sorun çıkarmayabilir.

 

Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah alırsanız sorunsuz binersiniz.

Yorum bağlantısı
Fatih Sel

Çok sağolun Allah razı olsun bilgi için. Benim baktığım araç 69 binde idi. En fazla (bu piyasada 125 bin komik gibi ama) otomatik ne önerirsiniz hayırlı cumalar olsun 

Yorum bağlantısı
Burak Değer
Fatih Sel yazdı:

Şimdi usta tamam değerli bilginiz için çok teşekkür ederim. Fakat benim merak ettiğim nasıl bir araç. Yani alınırmı. Bütçem o ilanda olan fiyattan biraz düşük 122 bin liram var. Yani hanım da otomatik istiyor. Kısacası bu araç alınırmı başka araç önerirmisiniz

 

 

Çok yakar az kaçar ama sorunsuz araçlardır.

Örneğin: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-temiz-focus-889526370/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-eylul-otomotivden-hatasiz-orjinal-focus-otomatik-hb-118.000km-915285265/detay

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Öngür

tavanın boyalı olması , bizim ülkede malesef sorun cahillere dert anlatmak imkansız saksı düşse araba takla mı attı diyorlar, birde tersi var tabi takla atar saksı düştü buz düştü diyenler var bunları genellikle galericiler yapıyor sağolsunlar

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Aynı motor şanzıman kombinasyonunda bir alt kasası vardı bizde. 

Çok eziyet çektim. Vti motor güçlü ama manuel vites ile. Ayrıca sürekli sensör arızası bobin arızası yaşadık. 

Otomatik şanzımanla araç inanılmaz hantallaşıyor. Büyük konuşmak istemiyorum ama bir daha kapımın önüne koymam. 

2009 2010 otomatik benzinli corolla bakabilirsiniz. Şirkette kullanıyorum hem hareketli hem masrafsız. Bütçeniz dahilinde bundan daha temizini bulabilirsiniz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mert Gulkokan yazdı:

Vti motordan uzak durun hele birde lpg takılırsa 2 yakası bir araya gelmiyor motorun

Aynı sebepten lpg takacakmısınız diye sordum ama ciddiye alınmadım :crazy:

 

VTI motora sahip 308 vardı arkadaşta lpgli. Sanayiden çıkartamıyordu aracı. Usta hazır diye arıyordu. Gidiyorduk almaya, sanayiden çıkamadan başka bir şeyi bozuluyordu aracın, geri dönüp tamirciye bırakıyorduk. :D Sonra satıp dizelini almıştı.  LPG takılacaksa pejo ve sitroenden uzak durmak gerek. 

Murat Öngür yazdı:

tavanın boyalı olması , bizim ülkede malesef sorun cahillere dert anlatmak imkansız saksı düşse araba takla mı attı diyorlar, birde tersi var tabi takla atar saksı düştü buz düştü diyenler var bunları genellikle galericiler yapıyor sağolsunlar

 

Arkadaşın arabasına kimyasal gelmiş tavanın ortasına. Boya kalkmıştı, çıplak metal ortaya çıkmıştı. Taklalı derler diye boyatamamıştı :) 

Yorum bağlantısı
Gencay Bengli

2012 dizel otomatik sahibiyim. 225x45x17 lastik mevcut konfor düşük, 16 jantlarda konfor biraz daha iyi diye diyorlar. vites geçişlerine geç de olsa alıştım. Yakit ve donanım olarak mutlu eder. exclusive paket olarak geçer en üst donanım. cam tavan ve navigasyon hariç herşey mevcut. İkinci eli biraz ağır seyretse de parasının hakkını veren bir araçtır. Yıllardır süregelen fransiz arabası alınmaz önyargısıniı bende yıkmayı başardı. Elektronik donanımla cok oynamaya gelmez diyorlar. Ben olduğu gibi orjinal bir şekilde kullanıyorum. 10 binde bir bakım yapıyorum. yaklaşık 60000 km gittim. Hicbir sorun yaşamadım. Start stop mevcutsa aküsü 1000-1500 arası bilgin olsun. Baski balata değiştim 100 binde ortalama 4-4.5 masrafı oldu. Mobil esp 5w30 yagdan başka yağ koymadım, shellden baska yerden de mazot almadım. Mazot filtresini de 3 bakımda bir değiştiriyorum.Motorla alakalı hicbir sorunum olmadı. 3/4 kere dpf filtresi tıkanıyor uyarısı aldim. onda da trafiksiz bir yolda2500 devirde 20/25 dk kullandıktan sonra düzeldi. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Güzel gunlerde kullanmanız dileklerimle...iyi bayramlar.

 

Yorum bağlantısı
Gencay Bengli
Mert Gulkokan yazdı:
Gencay Bengli yazdı:
2012 dizel otomatik sahibiyim. 225x45x17 lastik mevcut konfor düşük, 16 jantlarda konfor biraz daha iyi diye diyorlar. vites geçişlerine geç de olsa alıştım. Yakit ve donanım olarak mutlu eder. exclusive paket olarak geçer en üst donanım. cam tavan ve navigasyon hariç herşey mevcut. İkinci eli biraz ağır seyretse de parasının hakkını veren bir araçtır. Yıllardır süregelen fransiz arabası alınmaz önyargısıniı bende yıkmayı başardı. Elektronik donanımla cok oynamaya gelmez diyorlar. Ben olduğu gibi orjinal bir şekilde kullanıyorum. 10 binde bir bakım yapıyorum. yaklaşık 60000 km gittim. Hicbir sorun yaşamadım. Start stop mevcutsa aküsü 1000-1500 arası bilgin olsun. Baski balata değiştim 100 binde ortalama 4-4.5 masrafı oldu. Mobil esp 5w30 yagdan başka yağ koymadım, shellden baska yerden de mazot almadım. Mazot filtresini de 3 bakımda bir değiştiriyorum.Motorla alakalı hicbir sorunum olmadı. 3/4 kere dpf filtresi tıkanıyor uyarısı aldim. onda da trafiksiz bir yolda2500 devirde 20/25 dk kullandıktan sonra düzeldi. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Güzel gunlerde kullanmanız dileklerimle...iyi bayramlar.
 

Dpf için 3000 devir 3. Viteste sürmeniz lazım

Kitapçıkta,

Filtreyi normale döndürmek için, sürüş

şartları izin verdiği ilk anda, uyarı lambası

sönene kadar 60 km/saat ya da üzerinde

bir süratle seyretmeniz önerilir.

yaziyor ama doğru diyorsunuz 3000 devir civarındaydı ben işleme başlarken. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...