İçeriğe Yönlendir

Focus Akü İşareti


Özgür KARAKAŞ

Recommended Posts

Özgür KARAKAŞ

Arkadaşlar iyi günler arabam focus 2 aracım seyir halindeyken akü işareti verdi hemen teyp ve klimayı kapattım biraz sürdüm arıza  göstergesi kapandı ertesi gün hemen elektrikciye gittim akuyu filan ölçtüler sıkıntı yok dediler 2 gün sonra araçda bir daha akü ikaz lambası yandı gene söndü 2 farklı elektrikciye götürdüm ölçtüler filan birşey yok dediler şarj dinamosu olabilir mi dedim ancak açıp bakmamız lazim olabilirde olmayabilirde dediler ben bu araçla uzun yol yapacağım sıkıntı olur mu ve sıkıntısı ne olabilir 

Yorum bağlantısı
Umut Kaya1

İşaret kırmızı yanıyorsa şarj dinamosu sarı ise akü şarjı düşük demektir

Yorum bağlantısı
Özgür KARAKAŞ

Şu an uzun yola çıkacağım sıkıntı olur mu dedidigim gibi yanıp sonuyor

Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç

Bi voltmetre bağlayıp motor çalışır halde kaç v ölçüyor bakamadılar mı?? 

Yorum bağlantısı
Özgür KARAKAŞ

Baktılar ve sıkıntı yok gayet güzel dediler

Şu an uzun yola çıksam sıkıntı olur mu 

Yorum bağlantısı
Umut Kaya1

Yanan ışığın rengi sarı mi kırmızı mi?

Ona göre uzun yolda sıkıntı olup klmayacagina dair bir fikir verebilirim

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Ölçülen Gerilim değerlerini paylaşırmısınız ?

Birkaç ay önce yolda kaldık araba öncesinde saçma sapan uyarılar veriyordu rölantide ölçtük 13,5 Volt civarı çıktı oto elektrikçi ve bende sorun yok tamam dedik ancak varmış Forumdaki arkadaşlar ikaz etti 14,5 Volt olması gerekiyormuş diyod tablası ve akü değişti düzeldi.

 

Sondan başlayarak okumanızı öneriyorum...

 

https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/304909-motor-arızası-gösterge-paneli-arızası/

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Elektrikçiye değil akücüye gidip ölçtürün. Birde akü kutup başlarında veya şasede temassızlık var mı bir bakın.

Yorum bağlantısı
Özgür KARAKAŞ
Umut Kaya1 yazdı:

Yanan ışığın rengi sarı mi kırmızı mi?

Ona göre uzun yolda sıkıntı olup klmayacagina dair bir fikir verebilirim

Kırmızı yanıp söndü 

Aytac Sakal yazdı:

Ölçülen Gerilim değerlerini paylaşırmısınız ?

Birkaç ay önce yolda kaldık araba öncesinde saçma sapan uyarılar veriyordu rölantide ölçtük 13,5 Volt civarı çıktı oto elektrikçi ve bende sorun yok tamam dedik ancak varmış Forumdaki arkadaşlar ikaz etti 14,5 Volt olması gerekiyormuş diyod tablası ve akü değişti düzeldi.

 

Sondan başlayarak okumanızı öneriyorum...

 

https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/304909-motor-arızası-gösterge-paneli-arızası/

Şimdi onuda ölçtureyim 

Yorum bağlantısı
Umut Kaya1

Devre kartinda diyot tablasinda sorun varsa da yapabilir ama kırmızıysa şarj dinamosu dur yaptırmadan çıkma derim yola

Yorum bağlantısı
Özgür KARAKAŞ

Şimdi bir elektrikciye gittim kablo gevşemiş dedi bundan yapar yüzde 90 dedi bakalim hayirlisi ile yola cikacagim

Yorum bağlantısı
Yılmaz Gökçe

3-4 ay önce bendede kırmızı akü işareti yandı.

Akü şarj etmediği için o işaret çıkıyormuş.

Şarj dinamosu içindeki diyotlar ölmüş.

Değiştirildikten sonra düzeldi...

Yorum bağlantısı
Özgür KARAKAŞ

Şu anda araba tamamen bozuldu yolda kaldik cekici ile tamirciye gittik arabanın çok masrafı var

  • Şaşkın 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Umut Kaya1

Geçmiş olsun hocam o kadar yazdim ben sana alternatör arızalı yaptırmadan gitme dedim çok geçmiş olsun

Yorum bağlantısı
Özgür KARAKAŞ
Umut Kaya1 yazdı:

Geçmiş olsun hocam o kadar yazdim ben sana alternatör arızalı yaptırmadan gitme dedim çok geçmiş olsun

Haklisiniz hocam ama krank kırılmış motor komple rektefeye giriyor keşke sadece rektefe olsaydı 

Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
Özgür KARAKAŞ yazdı:

Haklisiniz hocam ama krank kırılmış motor komple rektefeye giriyor keşke sadece rektefe olsaydı 

Oo çok geçmiş olsun hocam.. Üzüldüm vallahi. Umarım en az masrafla çıkarsınız işin içinden..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...