Hüseyin Demirel 12 Haziran 2021 Paylaş 12 Haziran 2021 Arkadaşlar Aracıma Expertiz yaptırdım motor testini yorumlarmısınız aracım 2011 Model ford fiesta 1.4 TDCİ 162000 Km'de dizel İyi Akşamlar RAPOR 1 RAPOR 2 RAPOR 3 Yorum bağlantısı
Hüseyin Demirel 12 Haziran 2021 Yazar Paylaş 12 Haziran 2021 Çağlar Bayur yazdı: para ödediniz mi bu teste? Evet 375 TL bu paket Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Haziran 2021 Paylaş 12 Haziran 2021 dyno da güç eğrisi önemlidir ona bakılır, ancak kayıp güç 27kw, bu aşırı fazla, bunu ölçülen, lastikteki güç ile toplayınca da tam nokta atışı olarak motor gücünün çıkması hiç normal değil. o yüzden güç eğrisinde anormal birşey yok ancak , ben bu ölçüme ikna olmadım. zaten motor mekanik sağlığını da göstermez doğru bir dyno testi de. yağ yaksa da böyle çıkar bu test. Yorum bağlantısı
Hüseyin Demirel 12 Haziran 2021 Yazar Paylaş 12 Haziran 2021 Çağlar Bayur yazdı: dyno da güç eğrisi önemlidir ona bakılır, ancak kayıp güç 27kw, bu aşırı fazla, bunu ölçülen, lastikteki güç ile toplayınca da tam nokta atışı olarak motor gücünün çıkması hiç normal değil. o yüzden güç eğrisinde anormal birşey yok ancak , ben bu ölçüme ikna olmadım. zaten motor mekanik sağlığını da göstermez doğru bir dyno testi de. yağ yaksa da böyle çıkar bu test. Yorumunuz için Teşekkür ederim. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 12 Haziran 2021 Paylaş 12 Haziran 2021 Arabanız kaç beygir? Rapora göre 85 beygir üzerinden hesaplamış. 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 13 Haziran 2021 Paylaş 13 Haziran 2021 Nihat Palolu yazdı: Arabanız kaç beygir? Rapora göre 85 beygir üzerinden hesaplamış. Normali 68 beygir 160 nm tork fakat yazılım olabilir mi araçta ? Dyno verileri hiç bir zaman sağlıklı sonuç vermiyor. %100 çıkan bitik motorlu araçlar çokça mevcut. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 15 Haziran 2021 Paylaş 15 Haziran 2021 80 beygirlik aracım 68 çıkmıştı. Garip gelmişti. Yorum bağlantısı
Recommended Posts