Ali Darbaz 20 Haziran 2021 Paylaş 20 Haziran 2021 Merhaba Dostlar. Benim arabadaki triger kayışı HNBR malzemeden yapılmış. Yeni nesil arabalarda EPDM malzemeden yapılmış kayış var. Daha eski otomobiller EPDM kayış kullanıyormuş. Şimdi en kaliteli triger kayışı hangisi. Benim kayışım için 3 tane değişim kmsi var. 60K 100K 150K Ben bu üç metaryelle sahip değişim kmlerini bilemiyorum. Araştırdım ama anlayamadım. En dayanıklı hangisi bilemedim. EPDM olduğunu düşünsek HNBR daha yeni bir malzeme. Neopren ise en eski olanı. 60 bin kmde değiştirdiklerini biliyorum. EPDM ve HNBR hangisi daha kaliteli. https://youtu.be/yr-PAgsQeRQ Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Haziran 2021 Paylaş 20 Haziran 2021 fabrikasına sorsan bilmez hiç sanmam, ben hep 50 tl lik alıom 2 Yorum bağlantısı
Behlül Baş 20 Haziran 2021 Paylaş 20 Haziran 2021 (düzenlendi) Abi gates veya continental al geç bence 😁 20 Haziran 2021 tarihinde Behlül Baş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 20 Haziran 2021 Paylaş 20 Haziran 2021 Kevlar, aramid ve karbon fiber gibi özel ve dayanıklı malzemelerin kullanıldığı kayışlar mukavemeti en yüksek ve uzun ömürlü olan ürün gamıdır. Bunlar genelde son derece güçlü endüstriyel tahriklere uygun olarak ağır hizmet sektöründe kullanılır. Klasik arabalar için PTFE yani teflon kaplamalı kayış iyidir denilebilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 20 Haziran 2021 Paylaş 20 Haziran 2021 gates chevy nin oem üreticisi kayış gergi ve kasnakta 😂 Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 21 Haziran 2021 Paylaş 21 Haziran 2021 Dayco, Conti veya Gates iyidir. Dayco GM ana tedarikçilerinden biridir aynı zamanda. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Haziran 2021 Yazar Paylaş 21 Haziran 2021 Aslında marka değilde, kauccuk sorduydum Yukardakiler kayışların üretildiği plastik mazlemenin yapısını gösteriyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Haziran 2021 Paylaş 21 Haziran 2021 Ali Darbaz yazdı: Aslında marka değilde, kauccuk sorduydum Yukardakiler kayışların üretildiği plastik mazlemenin yapısını gösteriyor. 3ünden de al kopma dayanım testi yapalım kaç Nm de koptuğuna bakarız 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Haziran 2021 Paylaş 21 Haziran 2021 bu soruyu bi müsait zamanda sanayide ustalara sorsana bakalım ne dicekler Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Haziran 2021 Paylaş 21 Haziran 2021 Ali Gök yazdı: bu soruyu bi müsait zamanda sanayide ustalara sorsana bakalım ne dicekler Şaseden bakıyoruz abi biz sıkıntı olmaz derler. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 21 Haziran 2021 Paylaş 21 Haziran 2021 Ali Darbaz yazdı: Aslında marka değilde, kauccuk sorduydum Yukardakiler kayışların üretildiği plastik mazlemenin yapısını gösteriyor. Start Stop’lu araçlarda EPDM kullanılıyor daha sağlamdır. Gates veya Dayco’nun teflonlu kayışlarından birini al geç gören de ağır endüstriyel makina kullanıyorsun sanacak 😀 Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Haziran 2021 Paylaş 21 Haziran 2021 Selim Bilgin yazdı: Şaseden bakıyoruz abi biz sıkıntı olmaz derler. bence döverler Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Haziran 2021 Yazar Paylaş 21 Haziran 2021 Ali Gök yazdı: bence döverler Bu cumartesi sıkıntı yaşanmaz ise pendikte bulduğum bir ustaya peugeot 106 1.4 quiksilver yaptırmaya gideceğim. O zaman döverler mi dövmezlermi görücez. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Ali Darbaz yazdı: Bu cumartesi sıkıntı yaşanmaz ise pendikte bulduğum bir ustaya peugeot 106 1.4 quiksilver yaptırmaya gideceğim. O zaman döverler mi dövmezlermi görücez. Tek git arabayla gitme 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts