İçeriğe Yönlendir

Neden Bu Kadar Çok Kaza Oluyor?


Kadir Kaya29

Recommended Posts

Kadir Kaya29

İstanbultrafik34 vb hesapları takip ediyorum.O kadar çok kaza oluyor ki.Yani günlük bu hesaplara yansıyan kaza minimum 100.

Bu kazaların sebepleri neler olabilir.

Bence sabırsızlık ve herkesin kendini en iyi şoför zannetmesi yani kontrolsüz özgüven.

Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Trafikte Saygısizlik hat safhada da ondan... Kimsenin kimseye tahammülü yok...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

Birde ehliyetini yeni almis arkadaslarimiz panik hareketleri trafik te tehlike de saciyor

Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli

Acele giden ecele gider.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Çok bilmişlik.. Aşırı öz güven. 

Bunun dışında, bakımsız araçlar. Örnek, geçenlerde bir yağmurda trafikte kaldım, aracım durmak istediğimde durmuyor, kalkmak istediğimde patinajda kalıyordu.. Yağmurda resmen buz efekti veriyordu.. 

Yağmuru görene kadar fark etmemiştim lastiğin bu kadar kötü olduğunu.. Hemen gidip bir takım sıfır lastik aldım.. 

 

  • Beğen 13
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Akbal yazdı:

Açık ve net. %99.9 ü mallık.

Beklenen cevap :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bugün Ümraniye'ye gittim. Kurtköy harici otoyolda iki yabancı araç. Biri mercedes otomobil diğeri ise tuareg. İkisi de sağ refüjde peşpeşe kaymış darmadağın. Adamlar yağmur yağınca kendi asfaltı gibi sandı herhalde

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Hız sınırının 120 olduğu otobanda 120 ile araç sollarken kat kat fazla hızla dibine gelip selektör üzerine selektör yapıp sıkıştıranlar ve aynı şekilde duramayanlar başta geliyor. 

 

Takip mesafesi yok, 3 şeritli yolda orta şerit ve sağ şeritte ağır tonajlı araçların birbirini kontrolsüz sollaması. 

 

Bakımsız araçlar ve belirli mental seviyeye sahip olmayan araç sürücüleri. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Servet Aydın yazdı:

Bugün Ümraniye'ye gittim. Kurtköy harici otoyolda iki yabancı araç. Biri mercedes otomobil diğeri ise tuareg. İkisi de sağ refüjde peşpeşe kaymış darmadağın. Adamlar yağmur yağınca kendi asfaltı gibi sandı herhalde

Cuma günü sabah o3’üstünden yaya geçidinden geçiyorum. Trafik dur kalk şeklinde zaten. Tam o sırada transporter hareket etti ama öndeki aniden durunca ts tekrar durdu. Ts’nin arkasındaki doblo ts’ye vurdu. 
 

ts’de tek başına bulunan adam indi. Doblodan 2 tane iri yarı sakallı indi. Sakallılar arapça son derece saldırgan ve yüksek sesle ts sürücüne bağırmaya başladı. 
 

ts sürücüsü hem arapça bağırmaları anlamıyor, hem nereye düştüm ben diyordur o esnada. Bir şey diyemedi, üzüldüm adama. Doblo’daki iki arap çemkirerek baskın çıktı. Ts’deki türk muhtemelen acaba türkiye değil miyiz demiştir o sırada
 

Ne yapacaksın bu durumda? Zaten kriz gibi trafik. Herkes diken üstünde. Yandan geçen hadi devam edin diyor. Arkadan vuran türkçe bilmeyen çirkef araplar. Tam karakolluk durum yani. 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Uğur Çınar
Bugün Ümraniye'ye gittim. Kurtköy harici otoyolda iki yabancı araç. Biri mercedes otomobil diğeri ise tuareg. İkisi de sağ refüjde peşpeşe kaymış darmadağın. Adamlar yağmur yağınca kendi asfaltı gibi sandı herhalde
Bugun acemi bir denk geldi abu yan yoldan çıktı bir anda onume atladi kornaya bastım yoluna geri dondu baktim.kitlenmis dumduz gidiyor ayna dan denk geldi baktim tirin onune kirdi altina giriyordu milimle kurtardi gibi gorunuyordu aynadan
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gencay Bengli

Öndeki araç ile olan takip mesafesi, makas mesafesi gibi kullanıldıkça, zaten gebermiş istanbul trafiğinde iki araç geçicem diye türlü varyete denendikçe, buralar eskiden bizimdi edasıyla istedikleri yerde adam indirdikçe,  herseyden önemlisi BEN denildikçe ne bu trafik biter ne bu kazalar... Diger teknik detayları es geçtim lastik, araç bakımı felan. Bana göre iyi birer birey olmadığımız sürece bu oranların azalması çok zor. Ben göremem de belki benden sonrakiler görür...Dermişim 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin

Dün yaşadığım bir olayı anlatayım. Sol tarafı kontrol ederek tam siteden çıkıyordum ki kafamı çevirdiğim gibi frene asıldım. Ters yönden bir servis son sürat geliyor. Servisçi sırf 200 metre fazla gitmemek için böyle bir tehlike yaşattı bize. İşte bu niye kaza olduğuna dair bir örnek.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf

Bence eğitimsizlik. El arabası bile sürsem bilinçli şoförler ile ölümün önüne geçebiliriz. Kazaların ölümlü olmasında ise eğitimin üzerine ekonomik olarak daha sağlam arabalara paranızın yetmiyor oluşu sayılabilir. Ölümlü kazası olmayan modeller var. Bazen kazaların ardından kaderde varmış sözümü duyuyorum. Tahammülsüzlük, sabretmeme, şımarık ve düşüncesiz hareket etmeye bağlı Ölüm dinen kadere dahil değildir şahsın suçudur, tedbir bunun için var. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu

Ofansif davranılmıyor, her ehliyet alan trafikte, bilinç yok.Bindikleri metal yığınının kendileri ve birçok insanı öldürebileceğinden bihaberler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
(düzenlendi)

Orana bakınca arabasına arkadan çarpılan adam da mal oluyor. Nitekim halihazırdaki kazaların en az %30-35i arkadan çarpma şeklinde. İlginç. Kaza yapmayıp 0.01 oranındaki insanlardan biri olduğuma göre kalanlar da el sallasın.. 

 

Oğulcan Akıncıoğlu yazdı:

Ofansif davranılmıyor, her ehliyet alan trafikte, bilinç yok.Bindikleri metal yığınının kendileri ve birçok insanı öldürebileceğinden bihaberler.

Buna katılıyorum. Fakat devlet denetiminin de daha çok sıkılaştırılması taraftarıyım. Parayı verip ehliyet almaya devam eden bir çok insan hala var maalesef..

Eyüp Çetin yazdı:

Dün yaşadığım bir olayı anlatayım. Sol tarafı kontrol ederek tam siteden çıkıyordum ki kafamı çevirdiğim gibi frene asıldım. Ters yönden bir servis son sürat geliyor. Servisçi sırf 200 metre fazla gitmemek için böyle bir tehlike yaşattı bize. İşte bu niye kaza olduğuna dair bir örnek.

Servisçiler terminatör gibi.. Kendimce kaza yapma ihtimalim en çok olan ilk 3 gruptan biri. Çok şükür yaşamadım yaşamam da inşallah.. Kavşağa araba parkedenini de gördüm sokak arasında 90la gideni de. Dikkat edilmesi gereken gruptalar.

tarihinde Muhammet Ali Deli tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan

Öncelikle verilen sürüş eğitimi, sonrasında ülkenin ekonomisi ile bağlantılı olarak insanların işlerinde/evlerinde yaşadığı stresin davranışlarına yanması.. Bunun sonunca sabırsız, sinirli ve hoş görülü olmayan bir profil oluşuyor.

Türkiye de ehliyetim olmasına rağmen, Almanya'da ehliyeti alamamaktan korkuyorum. Çünkü gerçekten zor görünüyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
Muhammet Ali Deli yazdı:

Orana bakınca arabasına arkadan çarpılan adam da mal oluyor. Nitekim halihazırdaki kazaların en az %30-35i arkadan çarpma şeklinde. İlginç. Kaza yapmayıp 0.01 oranındaki insanlardan biri olduğuma göre kalanlar da el sallasın.. 

 

Servisçiler terminatör gibi.. Kendimce kaza yapma ihtimalim en çok olan ilk 3 gruptan biri. Çok şükür yaşamadım yaşamam da inşallah.. Kavşağa araba parkedenini de gördüm sokak arasında 90la gideni de. Dikkat edilmesi gereken gruptalar.

 

 

Genelleme yapmak istemem ama geneli böyle. 😊 Servisçi, taksici, otobüs ve dolmuşçu. Hızlı olmak için bir sebepleri var sürekli. En sağ şeritten sola dönme veya U yapma gibi özellikleri de var.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...