İçeriğe Yönlendir

Pozantı Adana Arasında Arızam


Ayhan Asil

Recommended Posts

Ayhan Asil

Dün akşam saatlerinde 2007 model Transit Connect imle Tekirden Adanaya giderken Yenice sapağında araçtan garip bir nekanik ses gelmesiyle başlayan ve blok patlatmasıyla sonuçlanan arıza. Fotoda görünen yumruk büyüklükte delik nasıl oluşmuş olabilir. Araç servis bakımlı ve 170.000 de... Bundan sonra ne yapabilirim...

3119ba054f64b1aa3e8e439c0fa31db2.jpg

  • Üzgün 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

geçmiş olsun. garnk yatak sarıp stop ederse piston kolu kırlır bloğu kırar, yağlama probleminden kaynaklanır genelde

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

aynen kol çıkardı derler sanayide, illa piston kolu kırılacak diye birşey yok, motor içinde bir parça kırılırsa o hızla bloğa çarparsa da kırar mesela.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
aynen kol çıkardı derler sanayide, illa piston kolu kırılacak diye birşey yok, motor içinde bir parça kırılırsa o hızla bloğa çarparsa da kırar mesela.
Abi motor komple değişecek mi
kol çıkarmış dedikleri  sanırım geçmiş olsun .
Çok teşekkür ederim kardeşim benim.
Geçmiş olsun. Hakkaten nasıl bir şey o ya.
Eyvallah çok teşekkür ederim
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Sökülüp bakılması lazım, içeride sıkışan bir parça varsa ve diğer kısımlara zarar vermişse büyük revizyon gerektirebilir. İnşallah öyle değildir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Sökülüp bakılması lazım, içeride sıkışan bir parça varsa ve diğer kısımlara zarar vermişse büyük revizyon gerektirebilir. İnşallah öyle değildir.
Inşallah çok teşekkür ediyorum
blok kesin değişcek, iç parçalar kontrol üzerine belli olacak.
Blok komple mi yoksa yarım motor dedikleri mi abi.
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel

Yağsız kalmış yada yağı uzun süre değişmemiş motorlarda bu tarz sıkıntılar olur.Bir başka ve düşük ihtimal motor uzun süre zorlandı yağın aşırı ısınmasına sebep oldu ise ısınan yağ yeterli yağlamayı yapamadı ısınan krank ve yatak sardı bu noktadan patlak verdi.Nadir de olsa dökümden kaynaklı hatalarda da bu tarz sıkıntılar olabiliyor.

Tamiri ise külfetli en sağlıklı yol blok değişiminden geçiyor.Bloğa yama da yapılabiliyor ama randımanlı olmuyor.

Motoru sökünce motor içinde ki parçaları inceleyin eğer herhangi bir parçanın rengi mora çalan mavi gibi bir renk aldıysa motor yağsız kalmıştır

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Yağsız kalmış yada yağı uzun süre değişmemiş motorlarda bu tarz sıkıntılar olur.Bir başka ve düşük ihtimal motor uzun süre zorlandı yağın aşırı ısınmasına sebep oldu ise ısınan yağ yeterli yağlamayı yapamadı ısınan krank ve yatak sardı bu noktadan patlak verdi.Nadir de olsa dökümden kaynaklı hatalarda da bu tarz sıkıntılar olabiliyor.

Tamiri ise külfetli en sağlıklı yol blok değişiminden geçiyor.Bloğa yama da yapılabiliyor ama randımanlı olmuyor.

Motoru sökünce motor içinde ki parçaları inceleyin eğer herhangi bir parçanın rengi mora çalan mavi gibi bir renk aldıysa motor yağsız kalmıştır
Hmmm. Ellerine dillerine sağlık kardeşim benim.
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim.
Gecmis olsun en az masrafla atlatmanizi dilerim.
Çok teşekkür ederim kardeşim benim.
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Geçmiş olsun, can sıkıcı bir durum, umarım çok hasar yoktur. 
Aynen. Hele de bayram öncesi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Servis bakımlı arabanın blok kırmazı çok tuhaf. Geçmiş olsum. 
Eyvallah kardeşim çok teşekkür ederim. Inanın 5 bin olmadı yağ bakımına daha.
Gecmis olsun. 
Çok teşekkür ederim Samicigim.
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...