İçeriğe Yönlendir

Bu Saatten Sonra LPG Kullanılır mı?


Muhammed Orak

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
Servet Aydın yazdı:
Mehmet Göktürk yazdı:
elektrikli bisiklet var mutluyum. Köpekler olmasa arabaya binmem yalnızken. 

Köpek kovucu yok mu? Bisiklet alırsam ilk işim olacak

Test etmeye cesaret edemiyorum. Bizim buralarda yerler adamı.

zaten birkaç yıl önce bir bayanı yediler.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

Bisiklet alırsam ilk işim olacak

üstüne düşüp, cebinde iken düğmesine basma da......

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Test etmeye cesaret edemiyorum. Bizim buralarda yerler adamı.
zaten birkaç yıl önce bir bayanı yediler.
Araçla geçerken deneyin. En iyisi gövdeye yüksek voltaj. Pedal çevrimi olduğu sürece 40kv aktif olsun.

Ad149 ile gövdesi pozitif bir araca yapmıştım vaktinde. 88 veya 89 yılı idi hatırımda kalmadı araç markası
üstüne düşüp, cebinde iken düğmesine basma da......
Sabit tonlu olan riskli. Frekansı tanıyan saldırabilir
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

Sabit tonlu olan riskli. Frekansı tanıyan saldırabilir

hoparlörlü kaçıran mı, ondan kaçan köpek oluyor mu hakkat :rofl:

Yorum bağlantısı
Metin Mankal

''Eskiden arabalarının depolarını doldurup öyle sınırlarımızdan içeri girerlerdi, şimdi iş tersine döndü depoları fulleyip sınır dışına çıkıyorlar''

Vallahi ben demedim..

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
hoparlörlü kaçıran mı, ondan kaçan köpek oluyor mu hakkat :rofl:
Kaçıyor
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:
Çağlar Bayur yazdı:
hoparlörlü kaçıran mı, ondan kaçan köpek oluyor mu hakkat :rofl:

Kaçıyor

sonra ahaliyi toplayıp geri dönerse?

Yorum bağlantısı
Celal Aydın

Dizelle kafa kafaya sayılır yakılan yakıta ödenen para.
Bu denge hep vardı, halen de var.
Her ne kadar çevre olayından dolayı sevilmese de, ben halen dizelden yanayım.
Yolda yürümesi bir başka dizelin.
Küçük hacimli dizel, büyük hacimli atmosferikten daha çok keyif verir.
Şu an TSI kullanıyorum benzinde, LPG hiç taktırmadım, uzun yıllardır dizel kullanan şahsıma “kof” geliyor, yürümesi için sürekli basıyorsun gaza.
O da cebimden çıkıyor.
2.0 TDI’nin tadı hala damağımda, ilk fırsatta yeniden geçeceğim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bu sabah işe geldim arabamla. 6,0 litre benzin yaktı görünüyor. 

litresi 7,8 liradan 11 liraya maliyeti olmuş bana. Miss çiçek

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Çağlar Bayur yazdı:

bunu yapabilene 10 bin TL veririm usta bilgisi tel alalım?

Oğuz değirmeci var, tüm eski civicleri enjesksiyona çeviriyorlar, istanbulda..

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Celal Aydın yazdı:


Küçük hacimli dizel, büyük hacimli atmosferikten daha çok keyif verir.
Şu an TSI kullanıyorum benzinde, LPG hiç taktırmadım, uzun yıllardır dizel kullanan şahsıma “kof” geliyor, yürümesi için sürekli basıyorsun gaza.
O da cebimden çıkıyor.
2.0 TDI’nin tadı hala damağımda, ilk fırsatta yeniden geçeceğim.

yeteri kadar büyük değildir o atmosferik :)

 

 

Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Ali Darbaz yazdı:

Bu sabah işe geldim arabamla. 6,0 litre benzin yaktı görünüyor. 

litresi 7,8 liradan 11 liraya maliyeti olmuş bana. Miss çiçek

lpgnin litresi 4 lira ver mehteri :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ümit Türk yazdı:

lpgnin litresi 4 lira ver mehteri :D 

 

Allah tek arabayı tek maaşla geçindirmeye çalışanlara yardımcı olsun. Bizim Cruze havuz arabası 4 tane maaşlı çalışan tarafından sponsor ediliyor. Böyle güzel bir arabayı lpg cevirmem , cevirtirmem. 

Yorum bağlantısı
Murat Azalma
Ali Cihangiroğlu yazdı:

193,96 tl. ile benzinli aracımla 446 km yol yapıyorum ve klima açık 3 kişi ve hızlıyım

Ali abi , otobüs bileti alıp 3 kişi klima açık olsa bile 446 km yol için bilet parası daha çok tutar :) eğer bu yakıt ile bu km oluyorsa ki uzun yol diye tahmin ediyorum , 100 km / 5,6 ltr yakmışsın demektir. ben şehiriçi hergün tuzla - pendik arası yapıyorum. sahil ışık trafiği de dahil. uzun yolda 6,5 - 7 ltr yakalarım aynı koşullarda.

 

Ali Cihangiroğlu yazdı:

bu arada dizelin artan km lerde maliyeti aslında artmaz, ne açıdan artar anlamadım

1.6 dizel focus ile 200bin km tecrübe ettik. artık ustalar bir kaç gün görmeyince arıyordu nerelerde kaldınız memlekete mi gittiniz diye :)  demek istediğim , atmosferik motor ile dizel motor teknolojisi farklı olduğu kadar , ileriye dönük değişmesi ve aşınması gereken parçalarda fazla oluyor. 

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay

En güzeli temiz bakılmış zetec motorlu bir focus 1 alıp doya doya benzinde gezmek. İnşaallah bir gün bu isteğimi gerçekleştireceğim. Zamanı geldiğinde temiz bakılmış demir gri Focus 1 hb araçlarınız değerinde alınır ☺️

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Murat Azalma yazdı:

Ali abi , otobüs bileti alıp 3 kişi klima açık olsa bile 446 km yol için bilet parası daha çok tutar :) eğer bu yakıt ile bu km oluyorsa ki uzun yol diye tahmin ediyorum , 100 km / 5,6 ltr yakmışsın demektir. ben şehiriçi hergün tuzla - pendik arası yapıyorum. sahil ışık trafiği de dahil. uzun yolda 6,5 - 7 ltr yakalarım aynı koşullarda.

 

1.6 dizel focus ile 200bin km tecrübe ettik. artık ustalar bir kaç gün görmeyince arıyordu nerelerde kaldınız memlekete mi gittiniz diye :)  demek istediğim , atmosferik motor ile dizel motor teknolojisi farklı olduğu kadar , ileriye dönük değişmesi ve aşınması gereken parçalarda fazla oluyor. 

dizelde şansıza denk gelmişsin, 200 bin dizelde rodaj gibidir anca enjektörlerde genelde sorun çıkar, bu masraf kısmı pek ikna edici olmadı benim için, 200 binde araba masraf açıyorsa hatalıdır bana göre yada kullanan iyi kullanmamşıtır yada yakıtta sorun vardır vs. ben aracımı 200 binde sattım sıfır sorun ile, baskı balatası fren diski ve balatası bile orjinaldi ve aşınmamıştı bile, kullanmak çok fark ettirir. atmosferikte değişmesi gereken parçalar doğal olarak daha az tabii, ama bu farkı her türlü göze alırım, çünki diğer motorun cazip yanları ağır basar ve ömrüde zaten atmosferik olanlara göre çokta farklı değildir, bu durumda az yakan daha güçlü ve gelişmiş olanı tercih ederim, hemde daha hafif ve çevreci bir motor üstelik....

 

yol kısmı evet uzun yol ve 110 üstü hızlarda rampalarda deneme yaparak bakayım çekiyormu diyerek ve 5.5 lt. ortlama ile, şehir içinde 6 lt civarı geziyorum, yani baya ekonomik bu yeni nesiller, üstelik normal kullanım bu, aman az yaksın derdim yok, trafik akışına göre basarım giderim, haa az yaksın dersem emin ol azda yakar hemde baya az...

,

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Adam ford  yapmış misal 

 

 

şaka dimi bu video :sandalye:

çok nokta ??? bu videodaki??? yarıldımmmmmmm karnımmmmmmmmmmmmmmmmmm

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

şaka dimi bu video :sandalye:

çok nokta ??? bu videodaki??? yarıldımmmmmmm karnımmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

Abi adam bunu manifolda takmak yerine karburatörün boğazına yapmış. Az daha üşenmeyip manifoldun emme yolarına yapsa gene çalışır. 

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Ali Cihangiroğlu yazdı:

.. ben aracımı 200 binde sattım sıfır sorun ile, baskı balatası fren diski ve balatası bile orjinaldi ve aşınmamıştı bile.. 

 

Nasıl yani? 200K km süresince Flintstone stayla mı kullandın arabayı? 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Abi adam bunu manifolda takmak yerine karburatörün boğazına yapmış. Az daha üşenmeyip manifoldun emme yolarına yapsa gene çalışır. 

ocakbaşında kömür külleri ile EFİ nedir çizerim masaya buluşunca , hala gülüyorum :rofl:

 

yeşil domatesi de erik diye satar videodaki

katof u saymıyorum bile ona da bakarsak karnıma kramp girecek :sandalye:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın
yeteri kadar büyük değildir o atmosferik [emoji4]
 
 

4.2 fsi olsa off [emoji100]
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

ocakbaşında kömür külleri ile EFİ nedir çizerim masaya buluşunca , hala gülüyorum :rofl:

 

yeşil domatesi de erik diye satar videodaki

katof u saymıyorum bile ona da bakarsak karnıma kramp girecek :sandalye:

ne gülüyon kardeşim, adam çalışmış yapmış, xenon far gibi tetiği uzundan almış gitmiş bobine bağlamış, kat of da var düpü kapıyor motor frenide cillop araba oto yavaşlıyor adaptif yavaşlama, çok nokta nasıl bende kitlendim, bir delikten gaz sızıyor içeri :D über özellikse 0 derecede özel 10 derecede ayrı özel ayarı olması :D

 

ama çalışıyor daha ne olsun salla gerisini, o motor sakin kullanımda bile içer benzini, bizim 86 1.6 GL taunusta körüklü karbüratör vardı, benzini içmez duş alırdı mübarek, sprey boya gibi püskürtürdü benzini, hiper mil yapayım dedim 10 lt ile 100 km gidiyordum, ama rahat arabaydı be, hey gidi taunus heyy....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Yurdaer Elay yazdı:

 

Nasıl yani? 200K km süresince Flintstone stayla mı kullandın arabayı? 

yooo normal kullandım, araba sürmek sanattır, tıpkı motorsiklet kullanmak gibi, yolu iyi okuyan sürücü fren yapmaz :)  aracı anlayan hisseden sürücü ise baskı balatayı aşındırmaz, öyle bir vites deşirsinki, değiştiğini anlamaz yanındaki, bütünolay devri tutturmakta aslında, baskı balatayı uzun km ler kullanacaksan devre dikkat edeceksin, debriyajı kullanmdan uygun devirde vitesi sıfır hissetirmeyle değiştiğini düşün, 200 bin km bende baskının yarı ömrü falan olur ancak :D

inanmıyorsan Edremit Akotoyu ara, Ahmet usta var master yoda seviyesinde olan, ona adımı ver sana anlatsın, adamlar yuh artık yeter değişelim şunları derlerdi, bende çok konuşmayın daha yepis yeni arabam, değişeceksiniz ille fren hidroliğini değişin bakiim derdim nes kayfemi yudumlarken yeni araçları kurdalardım :D

 

şuan şantiyede duster kullanıyorum, diğer araçlar kaç kez bakıma girdi tonla yeri değiştirdiler,ben sadece 15 binde yağ falan değişiyorum, sen düşün artık ...

hatta üstüne iyi denk geldi, 1 saat önce 2 duster lastik değiştik, şefin araçla aynı anda aldıydık, onun ön balatalar 4mm e inmiş, bendekiler neredeyse sıfır :D arazi şartları üstelik, aracı denk getirip kendisi duracak şekilde vites değişip durma noktasına kadar yavaşlatıp nerdeyse durduğu an frene yerinde dursun diye basıyorum, dikkat et durdursun diye basmıyorum, baskıyıda korumak için devri denk getirip vites değişiceksinki aşınmadan korunsun, aracı sadece  kompresyonla yavaşlatacaksın, tabii bunların olması için yumuşak bir kullanım tarzın olmalı, bunu yapmak hoşuma gittiği için sürekli yaparım genelde, normalde bayar insanı, benimse hoşuma gidiyor aksine...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...