Hamit inan 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 (düzenlendi) Arkadaşlar 6-7 aydır Superonline fiber kullanıyorum. Üç ay önce yaşadım bu olayı paylaşayım dedim . Benzer duruma düşenler para kaptırmasin Bağlandığı andan itibaren 3-5 pingden birinde kayıp vardı. Müşteri hizmetleri uzaktan duzeltemeyince servis yönlendirecegiz dedi. Peki dedim pat bir mesaj " ücretli servisiniz tanımlanmıştır" Tekrar aradım müşteri hizmetlerini böyle böyle bir mesaj geldi servisiniz ücretli mi sizin dedim evet dediler. Size fiber kablo kırıldı, modeme su döküldü vs. Demiyorum belki altyapinda sorun var belki modemin arızalı nasıl ücret talep edebirsin dedim. Yapacak birşey yok malesef ücretli dedi. Operatöre konuşmalar kayıt altında değil mi dedim evet dedi. Peki kulaklarını tıka ve bu dediklerimi yukarıya ulaştır dedim "........." Telefonu kapattım. Beş dakika sonra yeni bir SMS " ücretsiz servisiniz tanımlanmıştır" servis geldi modemi değiştirdi sorun çözüldü. Vatandaşı adeta dolandırıyorlar. Kendi hatasından olan arızadan dahi para talep edebiliyorlar. Lütfen bu durumlarda elinizden geleni yapmadan tepki vermeden az olsa dahi paranızı kaptırmayın. Bunların nasıl bu kadar rahat olduğunu paylaşmak isterdim ama malesef yeri değil. 7 Temmuz 2021 tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 İnanın, marka gözetmeksizin hepsi aynı şekilde davranabiliyor. Türkiye'de tepki vermezseniz tepenize çıkıyorlar. Hakkınızı mutlaka arayın. 3 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Biz de fiber adı altında Superonline a geçtik. Eve kuruluma geldiler. Evdeki mevcut tv kablosu üzerinden bağlantı yaptılar. Gelen personel de neden superonline aldınız kablonet daha ucuz aynı hizmet keşke fazla para vermeseydiniz dedi. Neyse bağladılar gittiler. İlk 3 ay 100mb kampanyası vardı, ilk 3 ay internet çok iyiydi, bitince hız düştü şimdi berbat . Birkaç kez aradık, bina kablosunda sıkıntı vardır dediler. İnternet sürekli şişiyor , modemi kapatıp açarsak düzeliyor. Sonra yine şişiyor. iptal ettirecektik , yüksek bir cayma bedeli çıkarttılar. Şimdi taahhütün bitmesini bekliyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 7 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2021 Erhan Doruk yazdı: yüksek bir cayma bedeli çıkarttılar. Akla ziyan iptal bedeli var. Temelin otel fıkrası geliyor aklıma 2 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Dün bizi kapıda bir kazı çalışması vardı, baktım süperonline fiber gelmiş. Bakalım beni neler bekliyor. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Bu gibi hizmetlerin alındığı firmaların farkı sorun yaşayınca anlaşılıyor. 4-5 senedir süperonline var, bu sene ping kaybı var ve 5gz desteği yok diye modem değiştirmek istiyorum dedim. Pazartesi gününe randevu verdiler ama servis çalışanı pazar günü arayıp "müsaitseniz size gelmek istiyoruz" dedi. Tabi pazar günü sokağa çıkma kısıtlaması vardı. Buna rağmen geldi, yeni modemi taktı ve gitti. 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Hamit inan yazdı: Akla ziyan iptal bedeli var. Temelin otel fıkrası geliyor aklıma Bedel pavyona eğlenmeye gidip de çıkışta gelen hesap gibi. Çıkabilirsen çık diyorlar. 1 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Bu gibi hizmetlerin alındığı firmaların farkı sorun yaşayınca anlaşılıyor. 4-5 senedir süperonline var, bu sene ping kaybı var ve 5gz desteği yok diye modem değiştirmek istiyorum dedim. Pazartesi gününe randevu verdiler ama servis çalışanı pazar günü arayıp "müsaitseniz size gelmek istiyoruz" dedi. Tabi pazar günü sokağa çıkma kısıtlaması vardı. Buna rağmen geldi, yeni modemi taktı ve gitti. Bende 7 senedir superonline var. Bu sene sürekli bir yavaşlama oluyor, arıyorum, yükseltiyorlar. Wifi sorununu modemin wifi kapatıp router den yayın yaparak çözdüm. Normalde çok memnunum, ama etrafımda olanları görünce şükrediyorum. 2 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Yaklaşık 4 buçuk yıldır D-Smart kullanıyorum. 2-3 ay öncesine kadar çok memnundum. Ne fatura da öyle absürt değişimler oluyordu, ne hızda problem vardı ne de kopmalar yaşanıyordu. Fakat 2-3 aydır internet sürekli düşüyor. Yaz tatiline çıkacağım için umursamıyorum şimdilik ama gelince ilgileneceğim. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar.. 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 7 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2021 Serkan Toker yazdı: Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar.. O durumda alabilirler ama bendeki olayda arızanın sebebini dahi sormadan kontrol etmeden ücretli servis açmaya kalktılar. 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar..Onun sebebi, modemde zamanla wifi kopma sorunu çıkıyor. Kablo ile bağlarsanız öyle bir sorun olmuyor. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 (düzenlendi) Hamit inan yazdı: O durumda alabilirler ama bendeki olayda arızanın sebebini dahi sormadan kontrol etmeden ücretli servis açmaya kalktılar. Ben firmaya itiraz etmedim ama şöyle bir durum oldu. Gelen teknisyen evi inceledi modem bu noktada en iyi şekilde çalışır dedi ama çalışmadı. Sonra gelen burası daha iyi diye antrede bıraktı modemi. Evin her noktası sorunsuz internete erişiyor şimdi.. Cihat Küçükay yazdı: Serkan Toker yazdı: Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar.. Onun sebebi, modemde zamanla wifi kopma sorunu çıkıyor. Kablo ile bağlarsanız öyle bir sorun olmuyor. Kopma hiç yaşamadım ama ilk açılışta zaman aşımına uğradı diye bir iki kez bekliyor 5’e kadar sayarken. Ondan sonra ileri geri sarmalar dahil sorunsuz diyebilirim.. Salon kapısının üstünden geçen bir kablo görmek istemiyordum işin gerçeği.. 7 Temmuz 2021 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Kopma hiç yaşamadım ama ilk açılışta zaman aşımına uğradı diye bir iki kez bekliyor 5’e kadar sayarken. Ondan sonra ileri geri sarmalar dahil sorunsuz diyebilirim.. Salon kapısının üstünden geçen bir kablo görmek istemiyordum işin gerçeği..Bende görmek istemediğim için kablo kanalı döşedim [emoji23]Dediğim gibi, cicim ayları geçip modemin wifi kopma sorunları başlayınca kablolu bağlantının güzelliğini anlayacaksınız [emoji106] 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Cihat Küçükay yazdı: Bende görmek istemediğim için kablo kanalı döşedim Dediğim gibi, cicim ayları geçip modemin wifi kopma sorunları başlayınca kablolu bağlantının güzelliğini anlayacaksınız toplamda modem ve abonelik 4 yıl falan oldu. Cicim aylarını uzattık biz süperonline ile.. Böyle dedik ya akşam kopmalar başlar şimdi.. 😃 1 2 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 toplamda modem ve abonelik 4 yıl falan oldu. Cicim aylarını uzattık biz süperonline ile.. Böyle dedik ya akşam kopmalar başlar şimdi.. [emoji2][emoji23] [emoji23] Umarim şom ağızlı değilimdir [emoji106] 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Aynı superonline. Ben de servis çağırdım.. Sorun sizden çıkarsa ücretli dediler, geldiler. sorun tespit edemediler. Tekrar geldiler, modemi değiştirdiler. Sonra gelip modemin yerini değiştirdiler. tekrar değiştirirsen diye uçlarını fişleyip yedek kablo falan bıraktılar.. Bence gelen ekiple alakalı. 1 Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 7 Temmuz 2021 Paylaş 7 Temmuz 2021 Süper aksiyonları var. Bağlantı sorunu olduğunda arıyorum. Hatayı uzaktan düzelttikten sonra sanki düzeltememişler gibi “tesisatta sorun var, kontrol ettirin” diye sms atıyorlar. 5 yılda 3 kez böyle muhattap olduk. Sorun ise TT kaynaklı. Ne zaman yeni kablo çekerler Allah bilir Yorum bağlantısı
Recommended Posts