İçeriğe Yönlendir

Superonline Aboneliği


Hamit inan

Recommended Posts

Hamit inan
(düzenlendi)

Arkadaşlar 6-7 aydır Superonline fiber kullanıyorum. Üç ay önce yaşadım bu olayı paylaşayım dedim . Benzer duruma düşenler para kaptırmasin

 

Bağlandığı andan itibaren 3-5 pingden birinde kayıp vardı. Müşteri hizmetleri uzaktan duzeltemeyince servis yönlendirecegiz dedi. Peki dedim pat bir mesaj " ücretli servisiniz tanımlanmıştır"

Tekrar aradım müşteri hizmetlerini böyle böyle bir mesaj geldi servisiniz ücretli mi sizin dedim evet dediler.

Size fiber kablo kırıldı, modeme su döküldü vs. Demiyorum belki altyapinda sorun var belki modemin arızalı nasıl ücret talep edebirsin dedim. Yapacak birşey yok malesef ücretli dedi.

Operatöre konuşmalar kayıt altında değil mi dedim evet dedi. Peki kulaklarını tıka ve bu dediklerimi yukarıya ulaştır dedim "........." 

Telefonu kapattım. Beş dakika sonra yeni bir SMS " ücretsiz servisiniz tanımlanmıştır" servis geldi modemi değiştirdi sorun çözüldü.

 

Vatandaşı adeta dolandırıyorlar. Kendi hatasından olan arızadan dahi para talep edebiliyorlar. Lütfen bu durumlarda elinizden geleni yapmadan tepki vermeden az olsa dahi paranızı kaptırmayın.

Bunların nasıl bu kadar rahat olduğunu paylaşmak isterdim ama malesef yeri değil.

tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

İnanın, marka gözetmeksizin hepsi aynı şekilde davranabiliyor. Türkiye'de tepki vermezseniz tepenize çıkıyorlar. Hakkınızı mutlaka arayın.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Biz de fiber adı altında Superonline a geçtik. Eve kuruluma geldiler. Evdeki mevcut tv kablosu üzerinden bağlantı yaptılar. Gelen personel de neden superonline aldınız kablonet daha ucuz aynı hizmet keşke fazla para vermeseydiniz dedi. Neyse bağladılar gittiler. İlk 3 ay 100mb kampanyası vardı, ilk 3 ay internet çok iyiydi, bitince hız düştü şimdi berbat . Birkaç kez aradık, bina kablosunda sıkıntı vardır dediler. İnternet sürekli şişiyor , modemi kapatıp açarsak düzeliyor. Sonra yine şişiyor. iptal ettirecektik , yüksek bir cayma bedeli çıkarttılar. Şimdi taahhütün bitmesini bekliyoruz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan
Erhan Doruk yazdı:

yüksek bir cayma bedeli çıkarttılar.

Akla ziyan iptal bedeli var. Temelin otel fıkrası geliyor aklıma :)

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Dün bizi kapıda bir kazı çalışması vardı, baktım süperonline fiber gelmiş. Bakalım beni neler bekliyor. :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Bu gibi hizmetlerin alındığı firmaların farkı sorun yaşayınca anlaşılıyor. 4-5 senedir süperonline var, bu sene ping kaybı var ve 5gz desteği yok diye modem değiştirmek istiyorum dedim. Pazartesi gününe randevu verdiler ama servis çalışanı pazar günü arayıp "müsaitseniz size gelmek istiyoruz" dedi. Tabi pazar günü sokağa çıkma kısıtlaması vardı. Buna rağmen geldi, yeni modemi taktı ve gitti. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Hamit inan yazdı:

Akla ziyan iptal bedeli var. Temelin otel fıkrası geliyor aklıma :)

Bedel pavyona eğlenmeye gidip de çıkışta gelen hesap gibi. Çıkabilirsen çık diyorlar. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay
Bu gibi hizmetlerin alındığı firmaların farkı sorun yaşayınca anlaşılıyor. 4-5 senedir süperonline var, bu sene ping kaybı var ve 5gz desteği yok diye modem değiştirmek istiyorum dedim. Pazartesi gününe randevu verdiler ama servis çalışanı pazar günü arayıp "müsaitseniz size gelmek istiyoruz" dedi. Tabi pazar günü sokağa çıkma kısıtlaması vardı. Buna rağmen geldi, yeni modemi taktı ve gitti. 
Bende 7 senedir superonline var. Bu sene sürekli bir yavaşlama oluyor, arıyorum, yükseltiyorlar. Wifi sorununu modemin wifi kapatıp router den yayın yaparak çözdüm. Normalde çok memnunum, ama etrafımda olanları görünce şükrediyorum.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin

Yaklaşık 4 buçuk yıldır D-Smart kullanıyorum. 2-3 ay öncesine kadar çok memnundum. Ne fatura da öyle absürt değişimler oluyordu, ne hızda problem vardı ne de kopmalar yaşanıyordu. Fakat 2-3 aydır internet sürekli düşüyor. Yaz tatiline çıkacağım için umursamıyorum şimdilik ama gelince ilgileneceğim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan
Serkan Toker yazdı:

Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar..

O durumda alabilirler ama bendeki olayda arızanın sebebini dahi sormadan kontrol etmeden ücretli servis açmaya kalktılar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay
Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar..
Onun sebebi, modemde zamanla wifi kopma sorunu çıkıyor. Kablo ile bağlarsanız öyle bir sorun olmuyor.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
(düzenlendi)
Hamit inan yazdı:

O durumda alabilirler ama bendeki olayda arızanın sebebini dahi sormadan kontrol etmeden ücretli servis açmaya kalktılar. 


Ben firmaya itiraz etmedim ama şöyle bir durum oldu. Gelen teknisyen evi inceledi modem bu noktada en iyi şekilde çalışır dedi ama çalışmadı. Sonra gelen burası daha iyi diye antrede bıraktı modemi. Evin her noktası sorunsuz internete erişiyor şimdi..

Cihat Küçükay yazdı:
Serkan Toker yazdı:
Bende süperonline fiber kullanıyorum. Türkcell tv hediyesi vardı modemden kablo çekeceğiz diye tutturdular. Kendim bir tane rutır mıdır nedir ondan alıp kablosuz tv yayınını taşıdım. Olmaz diye ısrar ettiler ama oldu. Hızdan memnunum ama nakilde ücret aldılar, modemin yeri olmadı tekrar yerini değiştirin diye tekrar çağırdım yine ücret aldılar..

Onun sebebi, modemde zamanla wifi kopma sorunu çıkıyor. Kablo ile bağlarsanız öyle bir sorun olmuyor.

 

Kopma hiç yaşamadım ama ilk açılışta zaman aşımına uğradı diye bir iki kez bekliyor 5’e kadar sayarken. Ondan sonra ileri geri sarmalar dahil sorunsuz diyebilirim.. Salon kapısının üstünden geçen bir kablo görmek istemiyordum işin gerçeği..

tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay



 
Kopma hiç yaşamadım ama ilk açılışta zaman aşımına uğradı diye bir iki kez bekliyor 5’e kadar sayarken. Ondan sonra ileri geri sarmalar dahil sorunsuz diyebilirim.. Salon kapısının üstünden geçen bir kablo görmek istemiyordum işin gerçeği..


Bende görmek istemediğim için kablo kanalı döşedim [emoji23]
Dediğim gibi, cicim ayları geçip modemin wifi kopma sorunları başlayınca kablolu bağlantının güzelliğini anlayacaksınız [emoji106]
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Cihat Küçükay yazdı:


 

 


Bende görmek istemediğim için kablo kanalı döşedim emoji23.png
Dediğim gibi, cicim ayları geçip modemin wifi kopma sorunları başlayınca kablolu bağlantının güzelliğini anlayacaksınız emoji106.png

 


toplamda modem ve abonelik 4 yıl falan oldu. Cicim aylarını uzattık biz süperonline ile.. Böyle dedik ya akşam kopmalar başlar şimdi.. 😃

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

toplamda modem ve abonelik 4 yıl falan oldu. Cicim aylarını uzattık biz süperonline ile.. Böyle dedik ya akşam kopmalar başlar şimdi.. [emoji2]
[emoji23] [emoji23] Umarim şom ağızlı değilimdir [emoji106]
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Aynı superonline. 

Ben de servis çağırdım.. Sorun sizden çıkarsa ücretli dediler, geldiler. sorun tespit edemediler. Tekrar geldiler, modemi değiştirdiler. 

Sonra gelip modemin yerini değiştirdiler. tekrar değiştirirsen diye uçlarını fişleyip yedek kablo falan bıraktılar.. 

Bence gelen ekiple alakalı. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu

Süper aksiyonları var. Bağlantı sorunu olduğunda arıyorum. Hatayı uzaktan düzelttikten sonra sanki düzeltememişler gibi “tesisatta sorun var, kontrol ettirin” diye sms atıyorlar.  5 yılda 3 kez böyle muhattap olduk. Sorun ise TT kaynaklı. Ne zaman yeni kablo çekerler Allah bilir

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...