İçeriğe Yönlendir

DSG Şanzıman Kullanımı


Çetin Serhat

Recommended Posts

Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

DSC00351_zps835472f6.jpg

Sami ye teşşekkürler güzel çekmişti

 

1.2 70ps mi bu?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Selim Bilgin yazdı:

 

1.2 70ps mi bu?

Cupra bu en son 180 hp idi. Şaka makinası

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Selim Bilgin yazdı:

 

Yok artık, market arabası 180hp mi olur :clapping:

Kullanıcı mühim. Çocuklar okula 180 hp altıyla gitmiyor:)

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Cem Işık yazdı:

Kullanıcı mühim. Çocuklar okula 180 hp altıyla gitmiyor:)

 

Çok yakar, zaten bu motorlar yağ eksiltip piston kırıyormuş. Kronik problemli çupralar uygun fiyata değerlendirilir. 😛 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Cem Işık yazdı:

Kullanıcı mühim. Çocuklar okula 180 hp altıyla gitmiyor:)

ana okula 174 lle gidince el mecbur

Selim Bilgin yazdı:

 

Çok yakar, zaten bu motorlar yağ eksiltip piston kırıyormuş. Kronik problemli çupralar uygun fiyata değerlendirilir. 😛 

iran yapıştırıcısı atıyorum her yağ değişiminde

Selim Bilgin yazdı:

 

Yok artık, market arabası 180hp mi olur :clapping:

a101 indirimini kaçırmamak için hızlı olmalı

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

a101 indirimini kaçırmamak için hızlı olmalı

 

Bu iyiydi. :D 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çetin Serhat
Servet Aydın yazdı:

Dur kalk trafik içinde manuel modda, yoğun ama akan trafik içinde S modu, normal akan trafik D konumu. Durk kalk trafikte start stop kapalı olsun bitti
 

S modu ile D modu arasındaki farklar nedir? yani S moduna alınca ne olur araçta D moduna alınca ne olur? Teşekkürler

Yorum bağlantısı
Çetin Serhat
Ali Cihangiroğlu yazdı:

olmuyor, gerilim yine kalıyor, benim teknik şöyle;  durdum, boşa attım motoru kapattım, el freni kendiliğinden çekildi (yada kapıyı aç yada emniyet kemerini çıkar, direk el freni çeker), freni bırak P ye al yallah....

 

şanzımanı P ye alınca direk kitleme pimine yük biner ben o pimede yük bindirmem...

 

şöyle:

 

N ye al -  motoru kapat el freni oto çekildi - freni bırak P ye al, uza :)

 

benim araçta D de bile bırakıp kapıyı yada kemeri çıkarırsan direk el freni çeker boşta bekler,  araçtan insen bile beklemede kalır ve sesli yazılı uyarı verir,P ye al der.

N deykende aynı şeyi yapıyor kapıyı açtığın an konum farketmeksizin direk el freni çeker durur,  kemer takılı değilken aynı şeyi yaparsan auto hold devre dışı kalır fren yapmaz ama kapıyı açtığın an el frenini çeker...

 

ha birde bindin araca kapı açık D ye aldın, vitese geçmiyor ve uyarı veriyor, kapıyı kapa diye fırçalıyor, bazen şaşırırıyorsun unutuyorsun bu tarz şeylerin olması özellikle oto araçta güzel hatta elzem şeyler bence.

Bende Seat Arona var. El freni otomatik değil manuel o yuzden şu şekilde değiştirisek bu yazdığınızı doğru olur mu? N' ye al-El frenini Çek-Kontağı kapat-P ye al ve uza :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Çetin Serhat yazdı:

Bende Seat Arona var. El freni otomatik değil manuel o yuzden şu şekilde değiştirisek bu yazdığınızı doğru olur mu? N' ye al-El frenini Çek-Kontağı kapat-P ye al ve uza :)

Ayak frende N ye al, el frenini çek, ayak frenini bırak, D ye al bitti. Kontak açık kapalı farketmez.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Çetin Serhat yazdı:

S modu ile D modu arasındaki farklar nedir? yani S moduna alınca ne olur araçta D moduna alınca ne olur? Teşekkürler

S de yüksek devirde vites değişiyor 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Çetin Serhat yazdı:

S modu ile D modu arasındaki farklar nedir? yani S moduna alınca ne olur araçta D moduna alınca ne olur? Teşekkürler

dur kalk trafikte, D de olursa 3 . vitese kadar atıyor sonra düşüyor falan, S te olunca 1 de kalıyor en çok 2 ye alıp orada kalıyor, dsg. S daha konforlu ve stabil hissettriyior o ortamda

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
(düzenlendi)
Çetin Serhat yazdı:

S modu ile D modu arasındaki farklar nedir? yani S moduna alınca ne olur araçta D moduna alınca ne olur? Teşekkürler

S- Sport Mode yani spor sürüş modu, daha yüksek devirde vites değiştirir.

D- Drive Mode -Sürüş modu -normal vites değiştirir-daha ekonomiktir. 

tarihinde H.Cenk Bayrakçı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

S- Sport Mode yani spor sürüş modu, daha yüksek devirde vites değiştirir.

D- Drive Mode -Sürüş modu -normal vites değiştirir-daha ekonomiktir. 

bir de cupra harici deneyimlemedim, frendeki dozaj değişimi var mı tiguan da, S te?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
bir de cupra harici deneyimlemedim, frendeki dozaj değişimi var mı tiguan da, S te?
Pasatta açtım. Fark ediyor
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

S- Sport Mode yani spor sürüş modu, daha yüksek devirde vites değiştirir.

D- Drive Mode -Sürüş modu -normal vites değiştirir-daha ekonomiktir. 


R- Rocket Mode ama denemeyin. :f1:

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Selim Bilgin yazdı:

R- Rocket Mode ama denemeyin. :f1:

Bir zamanlar Honda Bekir diye bir hocamız vardı, şimdi başka üniversitede araba giderken r ye alırsam ne olur demiş. Ben bunu düşündüysem honda mühendisleri buna mutlaka tedbir almıştır diyerek vitesi R ye alıyor. Araç yavaşlayarak durup feri gitmeye başlıyor. Bizzat kendinden dinledim.

Bu bir deneme önerisi değildir! Vites kutusunu kucağınıza alabilirsiniz. 

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Servet Aydın yazdı:

Klasik türbini olan araçlar 5 km gibi hızın üstünde d'den r'ye geçmiyor

Dsg de geçmiyor 😀

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
bir de cupra harici deneyimlemedim, frendeki dozaj değişimi var mı tiguan da, S te?

Ben çok farketmedim Çağlar Abi. Ancak daha sağlam frene basmak gerekebilir.
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...