İçeriğe Yönlendir

2019 Honda Civic 1.6 Eco Garanti Bozmadan Nasıl Servis Yapılır?


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ebrar Tüfek

O kadar para verip bakım yaptıracağım garanti bozulmasın diye, o parayla dışarda bozulan yeri zaten yaptırırım ki, 0 km arabayı aldığım gün harici yetkili servise uğramazdım, çok fena fiyatlar :( japon arabasının ilk 4 yılda yada 100 bine gelene kadar aşırı büyük bi masraf çıkaracağını zannetmiyorum. Çıkarsa da bakım ücretlerinden daha yüksek olmaz.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Ebrar Tüfek yazdı:

O kadar para verip bakım yaptıracağım garanti bozulmasın diye, o parayla dışarda bozulan yeri zaten yaptırırım ki, 0 km arabayı aldığım gün harici yetkili servise uğramazdım, çok fena fiyatlar :( japon arabasının ilk 4 yılda yada 100 bine gelene kadar aşırı büyük bi masraf çıkaracağını zannetmiyorum. Çıkarsa da bakım ücretlerinden daha yüksek olmaz.

Belli olmaz a,raçlar artık epey donanımlı ve yedek parçalar da çok pahalı. 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Evren Erakçora yazdı:

Belli olmaz a,raçlar artık epey donanımlı ve yedek parçalar da çok pahalı. 

 

Kumar gibi ancak yetkili bakım ücretinden fazlasını ödeyeceğimi düşünmüyorum. Burda sanayide yağ bakım işçiliği 50 tl, "yetkili servis bakımlı" ibaresi para etmese hepsi aç kalır, bu kadar yüksek fiyat acımasızlık ve mantıklı değil. Tabi yetkili servislerin ödediği vergisi kirası sigortası derken maliyetleri çok fazla ama yine de benim bi bakıma 2000 küsür lira vermemin bi mantığı yok benim açımdan. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Kumar gibi ancak yetkili bakım ücretinden fazlasını ödeyeceğimi düşünmüyorum. Burda sanayide yağ bakım işçiliği 50 tl, "yetkili servis bakımlı" ibaresi para etmese hepsi aç kalır, bu kadar yüksek fiyat acımasızlık ve mantıklı değil. Tabi yetkili servislerin ödediği vergisi kirası sigortası derken maliyetleri çok fazla ama yine de benim bi bakıma 2000 küsür lira vermemin bi mantığı yok benim açımdan. 

 

50 TL yağ bakım işçiliğimi olur yahu, yağ filtresini 3 kere, tapayı 5 kere kontrol edin. Araç yağsız kalırsa 50 bin TL lik eder adamı..

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Erdem Doğan yazdı:

 

50 TL yağ bakım işçiliğimi olur yahu, yağ filtresini 3 kere, tapayı 5 kere kontrol edin. Araç yağsız kalırsa 50 bin TL lik eder adamı..

 

Abi servis bizim zaten, Samsunda bizim bulunduğumuz sanayide 50 tl, bana özel fiyat değil, ben zaten para vermiyorum o ayrı da :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ali Darbaz

Merhaba dostlar, Araba ile ilgili güncelleme yapayım. 

Araba servis fiyatı ortaya çıktığından beridir , apartman otoparkında yatıyor. Servis kmsine sadece 1000km kaldı. Araç sahibi yıldan servise girmek istediği için arabasını kullanmayarak km yapmıyor. Yapcak bişiy yok. 

Yorum bağlantısı
Mert Gülkokan
Merhaba dostlar, Araba ile ilgili güncelleme yapayım. 
Araba servis fiyatı ortaya çıktığından beridir , apartman otoparkında yatıyor. Servis kmsine sadece 1000km kaldı. Araç sahibi yıldan servise girmek istediği için arabasını kullanmayarak km yapmıyor. Yapcak bişiy yok. 
En sevdiğim araç sahibi kafası
Araban var süremiyorsun
  • Beğen 1
  • Mutlu 7
Yorum bağlantısı
Emrah Altun

2016 model FC5 aracım için az önce 70bin bakım randevusu aldım. 2300tl fiyat çıkardılar. 800tl'si şanzıman yağı.

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Ben böyle aşkın ızdırabını kelle paça çorba yapayım :)

 

Yemişim garantisini der dışarıda yaptırırım. Ondan sonra birşey bozulur kullanıcı hatası derler.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Ali Darbaz yazdı:

Merhaba dostlar, Araba ile ilgili güncelleme yapayım. 

Araba servis fiyatı ortaya çıktığından beridir , apartman otoparkında yatıyor. Servis kmsine sadece 1000km kaldı. Araç sahibi yıldan servise girmek istediği için arabasını kullanmayarak km yapmıyor. Yapcak bişiy yok. 

yapacağım tek yorum yaksın o arabayı :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay BAŞARAN

Ayfon bilmemkaç kullanıp neti olmayan kontörlü hat kullananlar geldi aklıma nedense

Yorum bağlantısı
Sefa Çelik
(düzenlendi)

Bosch car service garantiyi bozmuyor.

Kesin bilgi yayalım :) 

 

tarihinde Sefa Çelik tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

yasal azami garantiyi bozmaz, lakin honda hunday gibi extra uzayan yıllar kapsam dışı kalır, sadece bosch değil, evde kendiniz de bakımı yapsanız (orjinal parça faturaları torpidoda ise bozulmaz)

hiç sıfır bakım yapılsa (yani yaptırmasak) bakım parçalarının etkileşimi dışındaki parçaların garantisi bozulmaz. (2007 blok muhafiyeti kanunu)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...