İçeriğe Yönlendir

Ne İşe Yaradığını Anlamadığım Motoru Belli Bir Süre Sonra Kapatan Cihaz


Murat Ekinci

Recommended Posts

Murat Ekinci

2006 1.3 Corsa aracımın far düğmesinin altındaki ceplikte park sensörü zannettiğim elektronik bir kutu vardı bu akşam dijital saat şeklinde sayıların açık olduğunu fark ettim eve geldim arabanın kontağı kapattım kontağı çıkardım araba halen çalışıyor sonra cihaz geri saymaya başladı ve sıfır olunca motor stop etti bu ne amaçla takılmış olabilir anlam veremedim bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim. Ne İşe Yaradığını Anlamadığım Motoru Belli Bir Süre sonra Kapatan Cihaz 

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Hayırlı olsun bir turbo timer cihazınız var 🙂

O alet turbonun soğuması için gerekli süreyi hesaplıyor. Turbo soğuyunca motoru kapatıyor. 

  • Beğen 4
  • Teşekkür 3
Yorum bağlantısı
Murat Ekinci
Oğuzkan Erışık yazdı:

Hayırlı olsun bir turbo timer cihazınız var 🙂

O alet turbonun soğuması için gerekli süreyi hesaplıyor. Turbo soğuyunca motoru kapatıyor. 

😀 Yani tam mantığını çözemedim ben kontağı kapattım cihaz motoru kapatana kadar onu bekleyeceğim sanırım, ama sağlı sollu düğmeler var süreyi kendim belirliyorum mesela en fazla 10 dakika en az 10 saniye gibi benim ayarladığım sürede kapatıyor otomatik değil 🤔

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Murat Ekinci yazdı:

😀 Yani tam mantığını çözemedim ben kontağı kapattım cihaz motoru kapatana kadar onu bekleyeceğim sanırım, ama sağlı sollu düğmeler var süreyi kendim belirliyorum mesela en fazla 10 dakika en az 10 saniye gibi benim ayarladığım sürede kapatıyor otomatik değil 🤔

Hiç kullanmadım o cihazı. @Erdem Dertsiz abim daha kaliteli bilgiler verecektir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Ekinci
Oğuzkan Erışık yazdı:

Hiç kullanmadım o cihazı. @Erdem Dertsiz abim daha kaliteli bilgiler verecektir. 

Çok teşekkür ederim, en azından ne işe yaradığını öğrenmiş oldum sayenizde 🙏

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

https://urun.n11.com/performans/hks-turbo-timer-turbo-zamanlayici-P448693003?&cid=601002&gclid=EAIaIQobChMIj6Tmg6_j8gIViACLCh2H0gkwEAAYASAAEgIKQPD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

ayarlanan sürede otomatik olarak stop ettirir. mesela pistte 20 dak gazlayıp pit e geldiniz, kontağı kapatıp çıkıyorsunuz, bu cihaz ayarlanan süre kadar bekler ve sonra araç stop eder.

Yorum bağlantısı
Murat Ekinci
Çağlar Bayur yazdı:

https://urun.n11.com/performans/hks-turbo-timer-turbo-zamanlayici-P448693003?&cid=601002&gclid=EAIaIQobChMIj6Tmg6_j8gIViACLCh2H0gkwEAAYASAAEgIKQPD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

ayarlanan sürede otomatik olarak stop ettirir. mesela pistte 20 dak gazlayıp pit e geldiniz, kontağı kapatıp çıkıyorsunuz, bu cihaz ayarlanan süre kadar bekler ve sonra araç stop eder.

Bilgilendirme için teşekkür ederim Çağlar bey, henüz denemedim ama araç çalışır haldeyken stop etmesini beklemeden araçtan inip kapıları kitleyip aracı terk edebiliyorsak güzel bir sistem denebilir. 👍

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Murat Ekinci yazdı:

Bilgilendirme için teşekkür ederim Çağlar bey, henüz denemedim ama araç çalışır haldeyken stop etmesini beklemeden araçtan inip kapıları kitleyip aracı terk edebiliyorsak güzel bir sistem denebilir. 👍

 

Aynen amacı bu... 

Bekleyecek olduktan sonra kontağı kapamadan da beklersiniz.. 

Amaç beklemeden gitmek.. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

İmmo olmadan nasıl çalışıyor alet hâlâ?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

İmmo olmadan nasıl çalışıyor alet hâlâ?

stop ederken immoya bakmıyor, marşı yaptın immo nun işi bitti.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
stop ederken immoya bakmıyor, marşı yaptın immo nun işi bitti.

Hımm.. Doğru. Pasatın anektarı araç çalışırken al bişey olmuyor
Yorum bağlantısı
Murat Ekinci
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Aynen amacı bu... 

Bekleyecek olduktan sonra kontağı kapamadan da beklersiniz.. 

Amaç beklemeden gitmek.. 

Sabah deneme imkanım oldu dediğiniz gibi aracı kitleyip terk edebiliyoruz sonrasında süresi dolunca kendi kapatıyor.Otomatik araçlarda daha sağlıklı olur sanırım benim araç manuel vitesi boşta bırakmak gerekiyor bu kısmını sevmedim. :))

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Ekinci yazdı:

.Otomatik araçlarda daha sağlıklı olur sanırım benim araç manuel vitesi boşta bırakmak gerekiyor bu kısmını sevmedim. :))

zaten gazlama tayfası manuel arabalara takarlar bunu, ve düz zemine park edilir ki yağ karterde düz dyrsın diye. bunu takan zaten motorla turbo ile yazılım ile oynamıştır da. standart bir motora takılmaz yani gereksiz

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Servet Aydın yazdı:

Hımm.. Doğru. Pasatın anektarı araç çalışırken al bişey olmuyor

Anahtar menzil dışına çıkarsa mondeo korna çalıyormuş. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

 Hanımı eve bıraktım markete gittim. Arabayı stop etmeden marketi bitirip eve döndüm :) 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Anahtar menzil dışına çıkarsa mondeo korna çalıyormuş. 

Pasat anca bağırıyor içeride başka yaptığı bir şey yok
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:


Pasat anca bağırıyor içeride başka yaptığı bir şey yok

içsel uyarı o ,

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
içsel uyarı o ,

Depoyu doldur adam çaldı gitti eller havaya
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

A6da bir kere ben farklı ile geçtim anahtar olmadan, uyarı vs hiç birşey yoktu.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
(düzenlendi)
Servet Aydın yazdı:


Hımm.. Doğru. Pasatın anektarı araç çalışırken al bişey olmuyor


kontağa takılı anahtarın da sadece kumanda kısmını çıkarırsan stop etmiyor. Bir kere ayağıma düştü anahtar, arabaya fare falan girdi sandım 250 ile giderken.. 

 

Turbo timer denilen üründe bizim arabalarda son derece gereksiz bir şey bana sorarsanız. Kontağı kapatın turbo şak diye durur..

tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Serkan Toker yazdı:

arabaya fare falan girdi sandım 250 ile giderken.. 

sonra tamir ettirdni mi takometreyi

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Çağlar Bayur yazdı:

sonra tamir ettirdni mi takometreyi


Anahtar düşünce halisolüsyon görmüşüm..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Murat Ekinci yazdı:

2006 1.3 Corsa aracımın far düğmesinin altındaki ceplikte park sensörü zannettiğim elektronik bir kutu vardı bu akşam dijital saat şeklinde sayıların açık olduğunu fark ettim eve geldim arabanın kontağı kapattım kontağı çıkardım araba halen çalışıyor sonra cihaz geri saymaya başladı ve sıfır olunca motor stop etti bu ne amaçla takılmış olabilir anlam veremedim bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim. Ne İşe Yaradığını Anlamadığım Motoru Belli Bir Süre sonra Kapatan Cihaz 

 

Sökmek ile uğraşmayın ayarlarından kapatabilirsiniz. Coğunda sistemdeki voltajı ölçme özelliği vardır işe yarar.Modüle El freni bağlanmışsa en freni inikken stop ederseniz süre saymaz.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...