İçeriğe Yönlendir

Araç Karşılaştırma Sorusu


Deniz Kom

Recommended Posts

Deniz Kom

Merhaba arkadaşlar,

Bir yakınım için sıfır araç arayışına giriştik. Maksimum bütçemiz 250 bin TL civarı. Benzin - otomatik ve yakıtı ekonomik olması lazım. Kafamızda 3-4 araç belirledik ancak kullanıcıların yorumları daha önemli olduğu için fikrinizi sormaya geldim. 

Listemizdeki araçlar aşağıdaki gibidir.  Gönül MTV avantajı ve standart gelen güvenlik paketleri nedeniyle Polo'ya kayıyor. 

 

* Wv Polo 2021 1.0 TSI DSG Life 

* Seat Ibiza 2021 1.0 Eco TSI DSG Style

* Corolla 2021 1.5 Flame MultiDrive

* Corsa 2021 1.2 100 HP Elegance

 

Otomatik vitesli Egea bulamadık.

 

Kıymetli görüşleriniz çok belirleyici olacaktır. 

Şimdiden teşekkürler :)

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay
Merhaba arkadaşlar,
Bir yakınım için sıfır araç arayışına giriştik. Maksimum bütçemiz 250 bin TL civarı. Benzin - otomatik ve yakıtı ekonomik olması lazım. Kafamızda 3-4 araç belirledik ancak kullanıcıların yorumları daha önemli olduğu için fikrinizi sormaya geldim. 
Listemizdeki araçlar aşağıdaki gibidir.  Gönül MTV avantajı ve standart gelen güvenlik paketleri nedeniyle Polo'ya kayıyor. 
 
* Wv Polo 2021 1.0 TSI DSG Life 
* Seat Ibiza 2021 1.0 Eco TSI DSG Style
* Corolla 2021 1.5 Flame MultiDrive
* Corsa 2021 1.2 100 HP Elegance
 
Otomatik vitesli Egea bulamadık.
 
Kıymetli görüşleriniz çok belirleyici olacaktır. 
Şimdiden teşekkürler [emoji4]
 
 
Otomatik vites egea sıfır km olarak yok. Corolla en iyisi gibi görünüyor.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Bende corolla alırdım segment farkı var diğerlerinden

Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan

Size bambaşka bir bakış açısı : Fiesta

Göçük düzeltme ile hallolur  42,000 TL paranız cebinizde kalır. 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2021-cikisli-boyasiz-degisensiz-tramersiz-5.000-km-949040909/detay

İçinize sinmediye 40.000 Tl paranız cebinizde kalsın https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-piril-piril-fiesta-959826470/detay

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

Fabrikasyon lpg li honda civic en iyisi.Hem yeni model hem geniş hemde ekonomik.Tek sorunu atmosferik olması ama honda motoru fena değil serilikte.

Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Ahmet Türedi yazdı:

Fabrikasyon lpg li honda civic en iyisi.Hem yeni model hem geniş hemde ekonomik.Tek sorunu atmosferik olması ama honda motoru fena değil serilikte.

2021 otomatik honda var mı bu paralara

Yorum bağlantısı
Murat Azalma
Deniz Kom yazdı:

Corolla 2021 1.5 Flame MultiDrive

Şu anda liste fiyatı bir kaç yüz lira ile %50 ötv de , araç yok uzun süredir bayilerde. çip krizi sebepli.  250 bn civarı rakamlara alabilirseniz , araç stoklara ulaştığında %80 ötv olacağı için aracınız değer kazanmış olur. ayrıca donanım itibarı ile gayet iyidir. illa 21 olmasın derseniz 20 model 1.6 flame x pack modellerini tavsiye ederim. şerit takip çarpışma engelleme vs sunroof ve 17" jant standart gelir.

Yorum bağlantısı
Murat Sahın

Bu corolla'nın otomatikleri için yayık gibi çalkalıyor diyorlar, o konuda fikri olan var mı?

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Murat Sahın yazdı:

Bu corolla'nın otomatikleri için yayık gibi çalkalıyor diyorlar, o konuda fikri olan var mı?


Eski sizleri MMT yarı otomatiklerdir onlar. Yeniler CVT, vites bile atmıyor çok konforlu. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

Bu corolla'nın otomatikleri için yayık gibi çalkalıyor diyorlar, o konuda fikri olan var mı?

Güldürme :) 


şu 4 seçenek arasında hem güvenlik, hem genişlik, hem süspansiyon konforu olarak corolla üstün. 


sorunsuzluk olarak da corolla üstün. Atmosferik ve tam otomatik şanzıman var. Flame donanım zaten gayet dolu. 
 

ekonomi olarak corolla 1.5 gayet iyi. Ha çok yoğun istanbul trafiğinde 9-10’ları görürsünüz ama standart bir yerde karma tüketim 6-7lt civarı. Uzun yolda 5-5,5lt yakıyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen
(düzenlendi)

Büyük aile ise corolla seçilebilir diğerleri küçük gelir ama vergi yakıt avantajları var. Ben küçüklerden corsa seçtim polo ile karşılaştırınca artıları eksileri var biraz da tercih meselesi. Kullanıcı yorumu ise çok memnunum. Tam otomatik olması ana seçim sebebim oldu at8 kullanıyor dsg hakkında ikilemde kaldım biraz da tasarımı hoşuma gitti

tarihinde Çiğdem Kaya Bilgiç tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Güldürme :) 


şu 4 seçenek arasında hem güvenlik, hem genişlik, hem süspansiyon konforu olarak corolla üstün. 


sorunsuzluk olarak da corolla üstün. Atmosferik ve tam otomatik şanzıman var. Flame donanım zaten gayet dolu. 
 

ekonomi olarak corolla 1.5 gayet iyi. Ha çok yoğun istanbul trafiğinde 9-10’ları görürsünüz ama standart bir yerde karma tüketim 6-7lt civarı. Uzun yolda 5-5,5lt yakıyor

2014 modeli vardı öğretmen arkadaşta, manuel modda kullanıyordu sarsılmamak için. Ben ne bileyim düzelttiler :D 

 

Bu arada bir şeyin bozulmaması ile görevini doğru yapması farklı şeyler. Yoksa toyota bozulmaz, onda hemfikiriz. Ama mesela dsg arıza yapsa da en konforlu yarı otomatikler arasında. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

2014 modeli vardı öğretmen arkadaşta, manuel modda kullanıyordu sarsılmamak için. Ben ne bileyim düzelttiler :D 

 

Bu arada bir şeyin bozulmaması ile görevini doğru yapması farklı şeyler. Yoksa toyota bozulmaz, onda hemfikiriz. Ama mesela dsg arıza yapsa da en konforlu yarı otomatikler arasında. 

Hepsi bozulur abi. Hatta eskilere göre yeniler daha çabuk bozuluyor. 3 senelik philips azur pro ütünün beyni bozulur mu? Bozuldu işte. Ama ekipman azaldıkça bozulma ihtimali düşüyor. Ben o yüzden toyota’ya daha az bozulur diyorum. Yüksek sıkıştırma yok. Kavrama tork konvertörü. Hacim diğerlerinden bi tık yüksek vs vs. 
 

o senin dediğin dizel tek kavramalı otomatik vitesler galiba :) şimdi dizel yok. Cvt zaten tam otomatik vitessiz şanzıman 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

suzuki de mild hybrid e baktınız mı?

Abi mild hybrid güven vermiyor. vw’nin demesine göre şehir içinde faydası 0,5lt/100km kadar. 2 tane koca akü ve büyük alternatör ve hareketli tahrik sistemi için değer mi? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Abi mild hybrid güven vermiyor. vw’nin demesine göre şehir içinde faydası 0,5lt/100km kadar. 2 tane koca akü ve büyük alternatör ve hareketli tahrik sistemi için değer mi? 

değer. aktif kullanımda tasarruf oranı artar. ayrıca aracı sert kullansanız bile daha az yakıyor önemli derecede. kitap değerinde yumuşak kullanıldığı için tam fark fazla gelmiyor. Motorun yıpranmasını da azaltıyor. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

değer. aktif kullanımda tasarruf oranı artar. ayrıca aracı sert kullansanız bile daha az yakıyor önemli derecede. kitap değerinde yumuşak kullanıldığı için tam fark fazla gelmiyor. Motorun yıpranmasını da azaltıyor. 

 

Çağlar Bayur yazdı:

her tür hybride değer. , takviye takviyedir.


bu cümle vw sitesinde geçiyor. 0,4’e kadar sağlar dediği bizim tt’nin 16mbit’e kadar hız demesi gibi olabilir. Bence değmez. Götürüsü getirisinden çok fazla olur. Kayış motora yük verecek kadar güçte yıpranması var. Ekstra rulmanlar var. Devreye girip çıkmasını sağlayan hateketli mekanizma var. Bunlar hep ilave parça.  4.55’te sistem görülüyor. Benim hoşuma gitmedi. Çok uydurma geldi açıkçası

 

 

“48V’luk bir Lithium-ion batarya’dan güç alan Hybrid sistem, kalkışlarda ve ek güç ihtiyacı olduğunda devreye girerek 0,4 lt/100 km’ye kadar ek yakıt tasarrufu sağlar”

 

https://binekarac.vw.com.tr/tr/modeller-fiyatlar/arac-modelleri/golf-8.html

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın

Ben Tansu arkadaşa katılıyorum. Gündelik kullanımda farkına bile varılmayacak bir tasarruf için o kadar ekstra parça ciddi risk. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Ben kamyon arkasında giderek 1.5 litre tasarruf edeceğim ekstra yatırım yapmadan. 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...