İçeriğe Yönlendir

Yeni Ford-VW Tourneo Connect


Muhammet Ali Deli

Recommended Posts

Muhammet Ali Deli
(düzenlendi)

Ford, Volkswagen ile yaptığı ticari araç iş birliğinden sonra ürettiği ilk modeli Ford Tourneo Connect'in örtülerini kaldırdı. 4 tekerlekten çekiş gücü sunan yeni Tourneo Connect, benzinli tarafta 1,5 dizel tarafta ise 2,0 litrelik motor hacmi sunuyor.

 

Uzun bir zamandır otomotiv sektöründe konuşulan Volkswagen-Ford işbirliğinin meyveleri yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Ortak bir şekilde ticari araç üretmeye karar veren ikilinin örtüsünü kaldırdığı ilk model Ford Tourneo Connect oldu.

VW Caddy ile neredeyse ikiz bir tasarıma sahip Ford Tourneo Connect, bir benzinli iki de dizel olmak üzere 3 farklı motor seçeneğine sahip. Dilerseniz 7 kişiye kadar kapasite sunan Ford Tourneo'nun özelliklerine yakından bakalım. 

 

 

Eski versiyonlarına göre çok daha geniş bir ön ızgaraya sahip olan Ford Tourneo Connect, C şekilli LED far grubu ile karşımıza çıkıyor. Sport, Titanium ve Trend olmak üzere 3 farklı donanım seçeneğine sahip olacak yeni araç, aynı zamanda farklı gövde kaplaması ve tasarım konusunda farklı detaylara sahip Active versiyona da sahip. 

Yeni Ford Tourneo, standart donanım paketinde 2,600 litrelik bagaj hacmi sunarken uzun aks mesafeli versiyonunda bu hacim 3,100 litreye kadar esneklik gösteriyor. 

 

Ford Tourneo'nun standart olarak sunduğu donanımlar arasında hız sabitleyici, otonom acil frenleme ve şeritte tutma asistanı bulunuyor. Tüm bu özellikler, eski analog panelin yerini alan 10,25 inç boyutunda gösterge paneli aracılığıyla sürücüye iletiliyor. Araçta aynı zamanda standart donanımda 8,25, üst paketinde de 10 inçlik multimedya ekranı yer alıyor.

Son olarak Ford Tourneo Connect'in motorlarına baktığımız zaman dizel tarafında 110 beygir güç 280 nm tork ve 120 beygir güç 320 nm tork üreten iki farklı motor bulunuyor. Benzinli tarafta ise 115 beygir güç ve 220 nm tork üreten 1,5 litrelik motor yer alıyor.

 

CrJIjWB7.jpeg

 

9cC0EnyK.jpeg

 

Kaynak1

Kaynak2

 

Şirkete alınır. İyi de bir kampanya yakalarsak. Tadından yenmez. 

tarihinde Muhammet Ali Deli tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Benzinli 1.5, dizel 2.0. 
 

bunlar 2.0 tdi ve 1.5 tsi mı :) 

  • Beğen 1
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Benzinli 1.5, dizel 2.0. 
 

bunlar 2.0 tdi ve 1.5 tsi mı :) 

Vw de Caddy veya farklı bir ad ile piyasaya sürecek diye bir söylenti var. 2.0 TDCİ si 1.5 VW TSI si sağlam olur ama tabi detayını bilmiyorum :)

Çağlar Bayur yazdı:

tsdiX :rofl:

Ford motorlu vw ye binmente vardır belki kaderde reis.. :D yapmam dediğim her şeyi yaptıracak bu hayat bana galiba :D

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Motor şanzıman vw ise tsi ve dsg ile uğraşacak ford servislerinin halini çok merak ediyorum.

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Artık normal karşılanmalı bu tarz ortak üretimler. Ford ve VW yapınca insanlardan fazla tepki gördü özellikle Asosyal Medyada.

Tasarımı göreceli, Caddy' den daha hoş olmuş önü. Ama arka camlar eski Connect' deki gibi açılabilseydi, müşterisi artardı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aydın Sert

110 luk Silver paketten sonra pek tutmadı piyasada Connect.

Courie bir bakıma önünü de kesmiş oldu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

Motor şanzıman vw ise tsi ve dsg ile uğraşacak ford servislerinin halini çok merak ediyorum.

Ford alışık. Hatta bıkkın. Rahat etmiştir şimdi :) 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Aydın Sert yazdı:

110 luk Silver paketten sonra pek tutmadı piyasada Connect.

Courie bir bakıma önünü de kesmiş oldu.

boyu gereksiz uzadı , yüksekliği anlamsız alçaldı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Ford kendi ayağına sıkmış. Senin 1.5 dizelin var, tam otomatik şanzımanın var, arka camların açılıyor. Ve yeni diye bi model çıkarıyorsun bunların hiç biri yok. Ve arkası tamamen Caddy. Büyük saçmalık. Bi firma kendi markasını bu kadar gömemez herhalde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Üçkaleler

2 markanın bundan sonraki ortak üretimi  Ranger ve Amarok olacakmış. İş birliği yapma sebepleri elektrikli araç üretimine daha fazla bütçe ayırabilmek.

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Her zaman bu tarz ortaklıklar olumlu sonuçlanmayabilir. Bekleyecek ve göreceğiz. Ancak, ön tanıtım ile birebir aynı olur ise, ben pek ümitli değilim.

 

Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
Mert Üçkaleler yazdı:

2 markanın bundan sonraki ortak üretimi  Ranger ve Amarok olacakmış. İş birliği yapma sebepleri elektrikli araç üretimine daha fazla bütçe ayırabilmek.

Ranger Amarok ortak üretimi vw nin işine gelir. Ranger kendi grubunun tartışmasız en kalite en sağlam en şık aracı.. Umarım o işbirliği olmaz. 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ford alışık. Hatta bıkkın. Rahat etmiştir şimdi :) 

Ahahasdsd :D dsg nice ustalar yetiştirdi Türkiye'de nice ekmekler yedirdi nice dublexler nice mercedesler aldırdı hala ford diyorsun. :D kahkaha attırdın sağolasın :D

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

2015 model kuga’lar su eksiltiyor. Servis normal diyor :) 

 

ford’un avrupa asya pazarında tutunma sebebi mazda ortaklığıdır. Yoksa ford 4-5lt motor altını yapamazdı. 
 

2010’lu yıllarda 30 yıllık ortaklık bitti. Ford ecoboost ile powerswift ile sayısız sorun yaşadı. Servislerde çözüm bulamadı insanlar. Burada da çok var. 90 binde ecoboost sandık motor değiştirmek zorunda kalan ve buna binlerce lira veren biri konu açmıştı forumda. Şikayet var’da ford yaz oku. 
 

Benim gözümde ford ikiye ayrılır. 2010 öncesi ve sonrası. 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

2015 model kuga’lar su eksiltiyor. Servis normal diyor :) 

 

ford’un avrupa asya pazarında tutunma sebebi mazda ortaklığıdır. Yoksa ford 4-5lt motor altını yapamazdı. 
 

2010’lu yıllarda 30 yıllık ortaklık bitti. Ford ecoboost ile powerswift ile sayısız sorun yaşadı. Servislerde çözüm bulamadı insanlar. Burada da çok var. 90 binde ecoboost sandık motor değiştirmek zorunda kalan ve buna binlerce lira veren biri konu açmıştı forumda. Şikayet var’da ford yaz oku. 
 

Benim gözümde ford ikiye ayrılır. 2010 öncesi ve sonrası. 

 

Evet, 2009 Focus Titanium ile, 2009 sonrası donanım farklılıkları var. İlk aklıma gelen arka bagajda bulunan krom parça.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tamer Topaç yazdı:

 

Evet, 2009 Focus Titanium ile, 2009 sonrası donanım farklılıkları var. İlk aklıma gelen arka bagajda bulunan krom parça.

Yok hocam. Onlar farklı şeyler. Mazda ortaklığı ilk başta petrol krizleri üstüne küçük hacimli motor, küçük araba üstüne kuruldu. Mühendislik anlamında mazda ile ford çok güzel işler yaptı. Mekanik mühendislik anlamında

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
Muhammet Ali Deli yazdı:

Ranger Amarok ortak üretimi vw nin işine gelir. Ranger kendi grubunun tartışmasız en kalite en sağlam en şık aracı.. Umarım o işbirliği olmaz. 

Ahahasdsd :D dsg nice ustalar yetiştirdi Türkiye'de nice ekmekler yedirdi nice dublexler nice mercedesler aldırdı hala ford diyorsun. :D kahkaha attırdın sağolasın :D

Ya Rangeri, Amaroka  benzetirlerse. Fordun bu teslimiyeti anlamak mümkün değil. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

cady kılıklı ve alçak bir araç olmuş, sevmedim, otomatiği varmı bunun, varsa ve helede dsg ise Ford yandın sen be....

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Hakan Gürsu yazdı:

Ya Rangeri, Amaroka  benzetirlerse. Fordun bu teslimiyeti anlamak mümkün değil. 

Yıllar önce Ferrari ile anlaşmaya varsalardı şimdi farklı bir yer de olabilirlerdi. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...