Muhammet Ali Deli 20 Ekim 2021 Paylaş 20 Ekim 2021 (düzenlendi) Ford, Volkswagen ile yaptığı ticari araç iş birliğinden sonra ürettiği ilk modeli Ford Tourneo Connect'in örtülerini kaldırdı. 4 tekerlekten çekiş gücü sunan yeni Tourneo Connect, benzinli tarafta 1,5 dizel tarafta ise 2,0 litrelik motor hacmi sunuyor. Uzun bir zamandır otomotiv sektöründe konuşulan Volkswagen-Ford işbirliğinin meyveleri yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Ortak bir şekilde ticari araç üretmeye karar veren ikilinin örtüsünü kaldırdığı ilk model Ford Tourneo Connect oldu. VW Caddy ile neredeyse ikiz bir tasarıma sahip Ford Tourneo Connect, bir benzinli iki de dizel olmak üzere 3 farklı motor seçeneğine sahip. Dilerseniz 7 kişiye kadar kapasite sunan Ford Tourneo'nun özelliklerine yakından bakalım. Eski versiyonlarına göre çok daha geniş bir ön ızgaraya sahip olan Ford Tourneo Connect, C şekilli LED far grubu ile karşımıza çıkıyor. Sport, Titanium ve Trend olmak üzere 3 farklı donanım seçeneğine sahip olacak yeni araç, aynı zamanda farklı gövde kaplaması ve tasarım konusunda farklı detaylara sahip Active versiyona da sahip. Yeni Ford Tourneo, standart donanım paketinde 2,600 litrelik bagaj hacmi sunarken uzun aks mesafeli versiyonunda bu hacim 3,100 litreye kadar esneklik gösteriyor. Ford Tourneo'nun standart olarak sunduğu donanımlar arasında hız sabitleyici, otonom acil frenleme ve şeritte tutma asistanı bulunuyor. Tüm bu özellikler, eski analog panelin yerini alan 10,25 inç boyutunda gösterge paneli aracılığıyla sürücüye iletiliyor. Araçta aynı zamanda standart donanımda 8,25, üst paketinde de 10 inçlik multimedya ekranı yer alıyor. Son olarak Ford Tourneo Connect'in motorlarına baktığımız zaman dizel tarafında 110 beygir güç 280 nm tork ve 120 beygir güç 320 nm tork üreten iki farklı motor bulunuyor. Benzinli tarafta ise 115 beygir güç ve 220 nm tork üreten 1,5 litrelik motor yer alıyor. Kaynak1 Kaynak2 Şirkete alınır. İyi de bir kampanya yakalarsak. Tadından yenmez. 20 Ekim 2021 tarihinde Muhammet Ali Deli tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Ekim 2021 Paylaş 20 Ekim 2021 Benzinli 1.5, dizel 2.0. bunlar 2.0 tdi ve 1.5 tsi mı 1 4 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 20 Ekim 2021 Paylaş 20 Ekim 2021 Güzel olmuş, yeni Caddy'den daha hoş önü. 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 20 Ekim 2021 Paylaş 20 Ekim 2021 Çağlar Bayur yazdı: tsdiX Selective mi abi. 😂😂 3 Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 20 Ekim 2021 Yazar Paylaş 20 Ekim 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Benzinli 1.5, dizel 2.0. bunlar 2.0 tdi ve 1.5 tsi mı Vw de Caddy veya farklı bir ad ile piyasaya sürecek diye bir söylenti var. 2.0 TDCİ si 1.5 VW TSI si sağlam olur ama tabi detayını bilmiyorum Çağlar Bayur yazdı: tsdiX Ford motorlu vw ye binmente vardır belki kaderde reis.. yapmam dediğim her şeyi yaptıracak bu hayat bana galiba 2 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 20 Ekim 2021 Paylaş 20 Ekim 2021 vw Türkiye’ye dolaylı yoldan yatırım da yapmış olmuş. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Motor şanzıman vw ise tsi ve dsg ile uğraşacak ford servislerinin halini çok merak ediyorum. 4 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Artık normal karşılanmalı bu tarz ortak üretimler. Ford ve VW yapınca insanlardan fazla tepki gördü özellikle Asosyal Medyada. Tasarımı göreceli, Caddy' den daha hoş olmuş önü. Ama arka camlar eski Connect' deki gibi açılabilseydi, müşterisi artardı. 1 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 110 luk Silver paketten sonra pek tutmadı piyasada Connect. Courie bir bakıma önünü de kesmiş oldu. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Selim Bilgin yazdı: Motor şanzıman vw ise tsi ve dsg ile uğraşacak ford servislerinin halini çok merak ediyorum. Ford alışık. Hatta bıkkın. Rahat etmiştir şimdi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Aydın Sert yazdı: 110 luk Silver paketten sonra pek tutmadı piyasada Connect. Courie bir bakıma önünü de kesmiş oldu. boyu gereksiz uzadı , yüksekliği anlamsız alçaldı 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Ahanda sorun. işin içine VW girdiyse fordun vay haline. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Ford kendi ayağına sıkmış. Senin 1.5 dizelin var, tam otomatik şanzımanın var, arka camların açılıyor. Ve yeni diye bi model çıkarıyorsun bunların hiç biri yok. Ve arkası tamamen Caddy. Büyük saçmalık. Bi firma kendi markasını bu kadar gömemez herhalde. 1 Yorum bağlantısı
Mert Üçkaleler 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 2 markanın bundan sonraki ortak üretimi Ranger ve Amarok olacakmış. İş birliği yapma sebepleri elektrikli araç üretimine daha fazla bütçe ayırabilmek. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Her zaman bu tarz ortaklıklar olumlu sonuçlanmayabilir. Bekleyecek ve göreceğiz. Ancak, ön tanıtım ile birebir aynı olur ise, ben pek ümitli değilim. Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 21 Ekim 2021 Yazar Paylaş 21 Ekim 2021 Mert Üçkaleler yazdı: 2 markanın bundan sonraki ortak üretimi Ranger ve Amarok olacakmış. İş birliği yapma sebepleri elektrikli araç üretimine daha fazla bütçe ayırabilmek. Ranger Amarok ortak üretimi vw nin işine gelir. Ranger kendi grubunun tartışmasız en kalite en sağlam en şık aracı.. Umarım o işbirliği olmaz. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ford alışık. Hatta bıkkın. Rahat etmiştir şimdi Ahahasdsd dsg nice ustalar yetiştirdi Türkiye'de nice ekmekler yedirdi nice dublexler nice mercedesler aldırdı hala ford diyorsun. kahkaha attırdın sağolasın Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 2015 model kuga’lar su eksiltiyor. Servis normal diyor ford’un avrupa asya pazarında tutunma sebebi mazda ortaklığıdır. Yoksa ford 4-5lt motor altını yapamazdı. 2010’lu yıllarda 30 yıllık ortaklık bitti. Ford ecoboost ile powerswift ile sayısız sorun yaşadı. Servislerde çözüm bulamadı insanlar. Burada da çok var. 90 binde ecoboost sandık motor değiştirmek zorunda kalan ve buna binlerce lira veren biri konu açmıştı forumda. Şikayet var’da ford yaz oku. Benim gözümde ford ikiye ayrılır. 2010 öncesi ve sonrası. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 2015 model kuga’lar su eksiltiyor. Servis normal diyor ford’un avrupa asya pazarında tutunma sebebi mazda ortaklığıdır. Yoksa ford 4-5lt motor altını yapamazdı. 2010’lu yıllarda 30 yıllık ortaklık bitti. Ford ecoboost ile powerswift ile sayısız sorun yaşadı. Servislerde çözüm bulamadı insanlar. Burada da çok var. 90 binde ecoboost sandık motor değiştirmek zorunda kalan ve buna binlerce lira veren biri konu açmıştı forumda. Şikayet var’da ford yaz oku. Benim gözümde ford ikiye ayrılır. 2010 öncesi ve sonrası. Evet, 2009 Focus Titanium ile, 2009 sonrası donanım farklılıkları var. İlk aklıma gelen arka bagajda bulunan krom parça. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Ekim 2021 Paylaş 21 Ekim 2021 Tamer Topaç yazdı: Evet, 2009 Focus Titanium ile, 2009 sonrası donanım farklılıkları var. İlk aklıma gelen arka bagajda bulunan krom parça. Yok hocam. Onlar farklı şeyler. Mazda ortaklığı ilk başta petrol krizleri üstüne küçük hacimli motor, küçük araba üstüne kuruldu. Mühendislik anlamında mazda ile ford çok güzel işler yaptı. Mekanik mühendislik anlamında 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 Muhammet Ali Deli yazdı: Ranger Amarok ortak üretimi vw nin işine gelir. Ranger kendi grubunun tartışmasız en kalite en sağlam en şık aracı.. Umarım o işbirliği olmaz. Ahahasdsd dsg nice ustalar yetiştirdi Türkiye'de nice ekmekler yedirdi nice dublexler nice mercedesler aldırdı hala ford diyorsun. kahkaha attırdın sağolasın Ya Rangeri, Amaroka benzetirlerse. Fordun bu teslimiyeti anlamak mümkün değil. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 cady kılıklı ve alçak bir araç olmuş, sevmedim, otomatiği varmı bunun, varsa ve helede dsg ise Ford yandın sen be.... Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 Hakan Gürsu yazdı: Ya Rangeri, Amaroka benzetirlerse. Fordun bu teslimiyeti anlamak mümkün değil. Yıllar önce Ferrari ile anlaşmaya varsalardı şimdi farklı bir yer de olabilirlerdi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts