İçeriğe Yönlendir

Focus 3.5 Turbo Büyütme


Ramazan Alptekin

Recommended Posts

Ramazan Alptekin

2016 otomatik powershift stokta 120hp olan focusumun turbosunu büyütmek istiyorum 160-170 civarı olsa yeter. üzerindeki turbo 1244vk bunu hibritlemekmi mantıklı olur yoksa başka 1449,1549,k03,k04,1749 bunlar uyarmı onuda bilmiyorum veya sizin önerebileceğiniz turbo varmı ?

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Ramazan Alptekin yazdı:

2016 otomatik powershift stokta 120hp olan focusumun turbosunu büyütmek istiyorum 160-170 civarı olsa yeter. üzerindeki turbo 1244vk bunu hibritlemekmi mantıklı olur yoksa başka 1449,1549,k03,k04,1749 bunlar uyarmı onuda bilmiyorum veya sizin önerebileceğiniz turbo varmı ?

 

Turbo büyütmeden yazılımla 140+ hp almanız mümkün.

Yok illa büyüteceğim derseniz @Erdem Dertsiz yapmıştı 1.6 tdi golf e, fakat baya bi sıkıntılı süreçleri vardı.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Murat Sahın

Ramazan bey, yazılım ile Hasan beyin dediği gibi, 140-150 hp çıkartabiliyor aracınız. Turboyu değiştirmek çok uğraştırabilir. Orijinal turbonun iyi bir ustanın elinde hibrit hale gelmesi daha iyi bir seçenek olabilir. Yazılım + hibrit turbo ile güzel sonuçlar elde edilecektir.

Unutulmaması gereken bir husus var, birincisi powershift bu güce nasıl karşılık verecek? Zaten pimi çekilmiş bomba olarak düşünülmesi gereken bir aktarma sistemi o güce dayanır mı bilemedim. Bunu araştırın bence.

Yorum bağlantısı
Sedat Oral

Bildiğim kadarıyla turbonun büyümesi turbo lag ı arttırabilir. Alt devirleri daha cansız olma durumu olur o zamanda.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Adem Kazıl

Getrag Mps6 dct 450 kodlu yağlı tip şanzımanın maksimum dayanım torku 450 tork 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Hibrit +   DP egsoz  üstüne yazılım. 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin
Murat Sahın yazdı:

Ramazan bey, yazılım ile Hasan beyin dediği gibi, 140-150 hp çıkartabiliyor aracınız. Turboyu değiştirmek çok uğraştırabilir. Orijinal turbonun iyi bir ustanın elinde hibrit hale gelmesi daha iyi bir seçenek olabilir. Yazılım + hibrit turbo ile güzel sonuçlar elde edilecektir.

Unutulmaması gereken bir husus var, birincisi powershift bu güce nasıl karşılık verecek? Zaten pimi çekilmiş bomba olarak düşünülmesi gereken bir aktarma sistemi o güce dayanır mı bilemedim. Bunu araştırın bence.

Murat abi nasılsın.

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ramazan Alptekin yazdı:

Murat abi nasılsın.

İyidir kardeşim sen nasılsın?

Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin
Murat Sahın yazdı:

İyidir kardeşim sen nasılsın?

Allaha şükür abi aynı. 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Yüklü bir araç mı yapmak istiyorsunuz? Turbo büyütme işine girecek iseniz yanlış motor/şanzuman kombinasyonu bunu bilin. Onun yerine illa bu araca yapılmak isteniyor ise, DP egzost, Hibrit Turbo ve aşamalı olarak stage1-stage2 yazılım. (Yazılım araca özel yapılmalı) Tahmini 170-180 hp 420-450 nm/tork alınabilir.

Her halükarda güvenlik için aşağıdakileri gözden geçirin.

Araç kaç kilometrede, mevcut turbonun durumu nasıl ve hibrit turbo için kimin yapacağı çok önemli. Boşu boşuna orjinal sağlam turboyu bozdurmayın. 

Şanzuman tork dayanımı asla gözardı edilmemeli. Hatta bu işlemler öncesi şanzuman balatalarının ve yağ değişiminin durumunu bilmeniz gerekli. (2-3 defa 0-100 denemesinde karışılaşabileceğiniz sorunlar olabilecektir)

Bakım aralıklarını yarı yarıya indirilmeli.

Tüm bunlarla birlikte yürür aksam komple elden geçmeli. (Profesyonel spor seri fren disk/balata/fren hortumu, yine aynı şekilde amortisör ve yay) Vogtland, eibach, koni, EBC markaları tavsiyemdir. Kesilmiş, preslenmiş, mıştayn eki eklenmiş 😂 ne olduğu belirsiz şeylerden uzak durun.

 

 

Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca

160-170 HP her türlü çıkar :)

en büyük sorununuz egzoz üzerindeki altta kalan 2.egt sensörü:)

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Serkan Karakoca yazdı:

160-170 HP her türlü çıkar :)

en büyük sorununuz egzoz üzerindeki altta kalan 2.egt sensörü:)

Canavar duruyor mu?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...