Ramazan Alptekin 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 2016 otomatik powershift stokta 120hp olan focusumun turbosunu büyütmek istiyorum 160-170 civarı olsa yeter. üzerindeki turbo 1244vk bunu hibritlemekmi mantıklı olur yoksa başka 1449,1549,k03,k04,1749 bunlar uyarmı onuda bilmiyorum veya sizin önerebileceğiniz turbo varmı ? Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 Ramazan Alptekin yazdı: 2016 otomatik powershift stokta 120hp olan focusumun turbosunu büyütmek istiyorum 160-170 civarı olsa yeter. üzerindeki turbo 1244vk bunu hibritlemekmi mantıklı olur yoksa başka 1449,1549,k03,k04,1749 bunlar uyarmı onuda bilmiyorum veya sizin önerebileceğiniz turbo varmı ? Turbo büyütmeden yazılımla 140+ hp almanız mümkün. Yok illa büyüteceğim derseniz @Erdem Dertsiz yapmıştı 1.6 tdi golf e, fakat baya bi sıkıntılı süreçleri vardı. 3 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 Ramazan bey, yazılım ile Hasan beyin dediği gibi, 140-150 hp çıkartabiliyor aracınız. Turboyu değiştirmek çok uğraştırabilir. Orijinal turbonun iyi bir ustanın elinde hibrit hale gelmesi daha iyi bir seçenek olabilir. Yazılım + hibrit turbo ile güzel sonuçlar elde edilecektir. Unutulmaması gereken bir husus var, birincisi powershift bu güce nasıl karşılık verecek? Zaten pimi çekilmiş bomba olarak düşünülmesi gereken bir aktarma sistemi o güce dayanır mı bilemedim. Bunu araştırın bence. Yorum bağlantısı
Sedat Oral 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 Bildiğim kadarıyla turbonun büyümesi turbo lag ı arttırabilir. Alt devirleri daha cansız olma durumu olur o zamanda. 1 Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 Getrag Mps6 dct 450 kodlu yağlı tip şanzımanın maksimum dayanım torku 450 tork Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Ekim 2021 Paylaş 23 Ekim 2021 Hibrit + DP egsoz üstüne yazılım. 2 Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 24 Ekim 2021 Yazar Paylaş 24 Ekim 2021 Murat Sahın yazdı: Ramazan bey, yazılım ile Hasan beyin dediği gibi, 140-150 hp çıkartabiliyor aracınız. Turboyu değiştirmek çok uğraştırabilir. Orijinal turbonun iyi bir ustanın elinde hibrit hale gelmesi daha iyi bir seçenek olabilir. Yazılım + hibrit turbo ile güzel sonuçlar elde edilecektir. Unutulmaması gereken bir husus var, birincisi powershift bu güce nasıl karşılık verecek? Zaten pimi çekilmiş bomba olarak düşünülmesi gereken bir aktarma sistemi o güce dayanır mı bilemedim. Bunu araştırın bence. Murat abi nasılsın. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 24 Ekim 2021 Paylaş 24 Ekim 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Murat abi nasılsın. İyidir kardeşim sen nasılsın? Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 27 Ekim 2021 Yazar Paylaş 27 Ekim 2021 Murat Sahın yazdı: İyidir kardeşim sen nasılsın? Allaha şükür abi aynı. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Ekim 2021 Paylaş 28 Ekim 2021 Yüklü bir araç mı yapmak istiyorsunuz? Turbo büyütme işine girecek iseniz yanlış motor/şanzuman kombinasyonu bunu bilin. Onun yerine illa bu araca yapılmak isteniyor ise, DP egzost, Hibrit Turbo ve aşamalı olarak stage1-stage2 yazılım. (Yazılım araca özel yapılmalı) Tahmini 170-180 hp 420-450 nm/tork alınabilir. Her halükarda güvenlik için aşağıdakileri gözden geçirin. Araç kaç kilometrede, mevcut turbonun durumu nasıl ve hibrit turbo için kimin yapacağı çok önemli. Boşu boşuna orjinal sağlam turboyu bozdurmayın. Şanzuman tork dayanımı asla gözardı edilmemeli. Hatta bu işlemler öncesi şanzuman balatalarının ve yağ değişiminin durumunu bilmeniz gerekli. (2-3 defa 0-100 denemesinde karışılaşabileceğiniz sorunlar olabilecektir) Bakım aralıklarını yarı yarıya indirilmeli. Tüm bunlarla birlikte yürür aksam komple elden geçmeli. (Profesyonel spor seri fren disk/balata/fren hortumu, yine aynı şekilde amortisör ve yay) Vogtland, eibach, koni, EBC markaları tavsiyemdir. Kesilmiş, preslenmiş, mıştayn eki eklenmiş 😂 ne olduğu belirsiz şeylerden uzak durun. Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 2 Kasım 2021 Paylaş 2 Kasım 2021 160-170 HP her türlü çıkar en büyük sorununuz egzoz üzerindeki altta kalan 2.egt sensörü:) Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 Serkan Karakoca yazdı: 160-170 HP her türlü çıkar en büyük sorununuz egzoz üzerindeki altta kalan 2.egt sensörü:) Canavar duruyor mu? Yorum bağlantısı
Recommended Posts