Yılmaz Ertek 25 Ekim 2021 Paylaş 25 Ekim 2021 Merhaba, telefonu yaklaşık 2 ay önce eşime aldım. Xiaomi Redmi Note 10 Pro / 8GB Ram - 128GB hafıza hepsiburada üzerinden, Cemre İletişim satıcısından, KVK garantili geldi. eşim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim. kamera ara ara açılmıyor dedi, araştırdım, kronik bu sorunları yaşayan bir çok kişi varmış. çözüm önerisi izledim bir kaç video, bize çözüm olmadı... şimdi geldik asıl soruya : ) servis için kimi aramalıyım ? cemre İletişim ? KVK ? servise giderse yazılım sıfırlayıp geri gönderiyorlar diyen bir kaç yorum okudum. nasıl ilerlemek lazım ? bu süreç çok uzar mı, telefonsuz kalmak sıkıntı olacak çünkü ? özetle servise telefon gönderme konusunda acemiyim. şunlara dikkat et diyeceğiniz başlıklar varsa çok makbule geçer. teşekkürler şimdiden, iyi akşamlar... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Ekim 2021 Paylaş 25 Ekim 2021 Yılmaz Ertek yazdı: şim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim. haklı bu maalesef oluyor, olay şu : kulağa yaklştırınca kararan ekran (tüm teller böyle çalışır) kulaktan uzaklaştırınca açılır. eski şaomilerde komple kapalı kalıyor ekran bir daha açılmıyordu, bunu iyileştirelim diye her ne yaptılar ise, şimdi kulakta konuşurken ekran açılıyor ve dolayısı ile yanak vs. ekrana dokunuca menüler arası geziyor, kısmen çözüm: ayarlarda telefon reset değil ama sistem ayarını fabrikasyona döndür gibi bir seçenek var, onu yapıyorsunuz, bir süre düzeliyor, sonra yine aynı. lakin bu gün bir güncelleme geldi belki düzelmiştir, düzelmedi ise bu ekran böyle maalesef. kamera açılmamayı ben yaşamadım onu bilmiyorumn. bence boşuna servise yollamayın zira sıfırı bu şekilde ekran açılmalı çalışmakta, servisin yapacağı birşey olmuor 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 (düzenlendi) Bendede xiaomi var ,konuşurken ekran açılabiliyor eğer yüze yapışık konuşursanız nereye denk gelirse basıyor.Ben o yüzden sadece hoparlör kısmını kulağıma yaslıyorum ve haifif açılı tutuyorum telefonu,bir arkadaşımız sırf bu yüzden garantiye yolladı telefonu.Karşı tarafın sesi gelmiyor veya konuşurken kesiliyor diye,meğer konuşurken kulağı yada yanağı ekrandaki mikrofonu kapatıp sessiz moda alıyormuş. Ama bende kamera ile ilgili bir sorun hiç yaşamadım. 26 Ekim 2021 tarihinde Ahmet Türedi tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 Bende Xiaomi Mi 9t, eşimde Note 8 Pro modeli var. Eşimin telefonunda konuşurken ekran açılması olayı vardı. 3-4 ay kadar önce gelen güncellemeden beri sorun olmuyor artık. Ama kamera açılmaması olayı ikimizin telefonunda da olmadı hiç. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 2 senedir redmi note 8 pro kullanıyorum, hiç ekran açılma sorunu yaşamadım. Ancak Çağlar abi'nin bahsettiği gibi sorun tamamen yazılımsal. Eski GM5 PRO'da da aynı sorunu yaşıyordum, son güncelleme ile düzelmişti. Sürekli sorunlar varsa, farklı ROM ile denemeler yapılabilir. Ancak profesyonel müdahele gereklidir. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 Yılmaz Ertek yazdı: Merhaba, telefonu yaklaşık 2 ay önce eşime aldım. Xiaomi Redmi Note 10 Pro / 8GB Ram - 128GB hafıza hepsiburada üzerinden, Cemre İletişim satıcısından, KVK garantili geldi. eşim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim. kamera ara ara açılmıyor dedi, araştırdım, kronik bu sorunları yaşayan bir çok kişi varmış. çözüm önerisi izledim bir kaç video, bize çözüm olmadı... şimdi geldik asıl soruya : ) servis için kimi aramalıyım ? cemre İletişim ? KVK ? servise giderse yazılım sıfırlayıp geri gönderiyorlar diyen bir kaç yorum okudum. nasıl ilerlemek lazım ? bu süreç çok uzar mı, telefonsuz kalmak sıkıntı olacak çünkü ? özetle servise telefon gönderme konusunda acemiyim. şunlara dikkat et diyeceğiniz başlıklar varsa çok makbule geçer. teşekkürler şimdiden, iyi akşamlar... Benim eski telefonumda bozulmuştu kvk olduğu halde çok uğraştırdılar , kendi kargo numaraları ile gönderiyorsunuz sağlam paketleyin bir şey olur ise kabul etmiyorlar ama kendileri gönderir iken karga tulumba gönderiyorlar. İstanbul da iki tane xiaomi ye bakan kvk bayi var birisi bakırköy diğer kartal ( değişmedi ise ) ben bakırköye gönderdim önce çakma ekran taktılar sonra düzeltiler ekran yerine oturmamış bildirim ışığı yanmıyor 3. kez gönderdim ancak sorunu çözdüler kvk da olsa güvenmeyin derim ben ve bence kartal daki şubeye gönderin orası iyimidir bilemem ama bakırköy illallah dedirtti bana az daha mahkemeye verecektim 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 Telefonu kullanmadım ancak başka bir şey araştırırken denk gelmişti. Belki işinize yarayabilir. Telefon kılıf ile kullanılıyorsa kılıfı çıkarınca aynı sorun yaşanıyor mu? Bu düşük ihtimal. Telefon arama uygulaması google phone ise farklı bir uygulama ile deneyin. Bu şekilde çözenler var. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 Sani Gerşon yazdı: 2 senedir redmi note 8 pro kullanıyorum, hiç ekran açılma sorunu yaşamadım. yaşmassın zaten sorun şu : sendekinde ekranın kapalı kalma sorunu vardı, kapalı kalana denk gelmemek için onu iyileştirmek için ne yaptılar ise şimdi ekran zırt pırt açılıyor 1 Yorum bağlantısı
Harun Özden 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 (düzenlendi) Temel sorun şu: yeni çıkan bir çok orta segment telefonda (samsung'un orta segment telefonları da dahil) artık gerçek bir yakınlık (proximity) sensörü bulunmuyor. Bunun yerine ön kamera ve hareket sensörleri kullanılarak aynı işlem yapılıyor (yapılmaya çalışılıyor). Bu işleme ait yazılım da her zaman kararlı çalışmıyor maalesef. Yine de donanımsal bir arıza yoksa genellikle hareket sensörünün kalibrasyonu yapılarak sorun %90 çözülüyor. Donanım test menüsünden hareket sensörü kalibre ediliyordu xiaomi telefonlarda diye hatırlıyorum 26 Ekim 2021 tarihinde Harun Özden tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 Harun Özden yazdı: kalibre ediliyordu xiaomi telefonlarda diye hatırlıyorum test var da kalibrasyon yok 1 Yorum bağlantısı
Harun Özden 26 Ekim 2021 Paylaş 26 Ekim 2021 Çağlar Bayur yazdı: test var da kalibrasyon yok Hareket sensörü değilde proximity sensörü için kalibrasyon varmış: Donanım test menüsüne girmek için (telefonda * # * # 6484 # * # * tuşlamak yeterli) 2 Yorum bağlantısı
Yılmaz Ertek 27 Ekim 2021 Yazar Paylaş 27 Ekim 2021 yorumlar için teşekkürler, 2 gündür detaylıca araştırdım, okudum video izledim vs. bir çok kişinin yazdığı gibi sorun yazılımsal bence de. donanım test menüsüne defalarca girdim, farklı testler yaptım. sensör ve kamerada donanım olarak sıkıntı yok. 3 gün önce yeni güncelleme gelmişti. sensör sıkıntısı çok çok azaldı. 1 kez olmuş son 3 gündür. kamera sıkıntısı geçti gibi, 3 gündür sürekli test ediyorum sorun yaşamadım. farklı kamera uygulaması önerenler olmuştu ama 3 gündür telefonun kendi kamerasını test ediyorum, gerçekten farklı ve güzel çok özelliği var. yerini tutmaz hiç bir uygulama. servise göndermeyeceğim şimdilik. ama bi soğudu telefondan eşim. biraz daha kullansın, olmadı tüm bu konuları belirtip satışa çıkaracağım. tekrardan teşekkürler. Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 27 Ekim 2021 Paylaş 27 Ekim 2021 redmi note 8 pro var arada titriyor telefonla konuşurken ben sanırım yanağımla basıyorum diyordum ancak son zamanlarda yapmıyor. yazılımsal güncellemeler ile sanırım giderdiler... 1 Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman 27 Ekim 2021 Paylaş 27 Ekim 2021 Mert Gülkokan yazdı: xiaomi note 9 pro da ise ara ara video izlerken sanki birisi ekrana basıyorda video durur ya bu oluyor basıyorum tekrar başlıyor birkaç saniye sonar yine duruyor araştıracağım neden olduğunu Samsung Note serilerinde göz takibi asistanı vardı, aktifken video izleme esnasında bakışları çevirince video otomatik olarak duruyordu. Ona benzer bir özellik falan aktif olabilir mi? 2 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 28 Ekim 2021 Paylaş 28 Ekim 2021 Mi6 var bende. Hala canavar gibi. Zaman zaman değiştireyim diyorum ancak yerine telefon bulamıyorum. Yeni üretimlerde hep bir sıkıntı var. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ekim 2021 Paylaş 28 Ekim 2021 Erhan Doruk yazdı: Mi6 var bende. Hala canavar gibi. Zaman zaman değiştireyim diyorum ancak yerine telefon bulamıyorum. Yeni üretimlerde hep bir sıkıntı var. altın kural, yeni her zaman daha iyi olmayabilir 1 Yorum bağlantısı
ALİ SEYKAN 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 Aynı telefon var bende de. Sorun yazılımsal. Eskiden daha fazla yaşanıyormuş. 12.5.3 ile biraz azaldı. Tavsiyem, telefon kulaktayken çok oynatılmaması veya deneme yanılma yöntemiyle açının ayarlanması :) 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 navigasyon açıkken çağrı geline bluetohtla konuşurken , o an çekilen fotoyu wasupla paylaşınca hiç kasmıyor ama bir kulağı göremiyor meret 1 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 Yılmaz Ertek yazdı: Merhaba, telefonu yaklaşık 2 ay önce eşime aldım. Xiaomi Redmi Note 10 Pro / 8GB Ram - 128GB hafıza hepsiburada üzerinden, Cemre İletişim satıcısından, KVK garantili geldi. eşim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim. kamera ara ara açılmıyor dedi, araştırdım, kronik bu sorunları yaşayan bir çok kişi varmış. çözüm önerisi izledim bir kaç video, bize çözüm olmadı... şimdi geldik asıl soruya : ) servis için kimi aramalıyım ? cemre İletişim ? KVK ? servise giderse yazılım sıfırlayıp geri gönderiyorlar diyen bir kaç yorum okudum. nasıl ilerlemek lazım ? bu süreç çok uzar mı, telefonsuz kalmak sıkıntı olacak çünkü ? özetle servise telefon gönderme konusunda acemiyim. şunlara dikkat et diyeceğiniz başlıklar varsa çok makbule geçer. teşekkürler şimdiden, iyi akşamlar... Çağlar Bayur yazdı: haklı bu maalesef oluyor, olay şu : kulağa yaklştırınca kararan ekran (tüm teller böyle çalışır) kulaktan uzaklaştırınca açılır. eski şaomilerde komple kapalı kalıyor ekran bir daha açılmıyordu, bunu iyileştirelim diye her ne yaptılar ise, şimdi kulakta konuşurken ekran açılıyor ve dolayısı ile yanak vs. ekrana dokunuca menüler arası geziyor, kısmen çözüm: ayarlarda telefon reset değil ama sistem ayarını fabrikasyona döndür gibi bir seçenek var, onu yapıyorsunuz, bir süre düzeliyor, sonra yine aynı. lakin bu gün bir güncelleme geldi belki düzelmiştir, düzelmedi ise bu ekran böyle maalesef. kamera açılmamayı ben yaşamadım onu bilmiyorumn. bence boşuna servise yollamayın zira sıfırı bu şekilde ekran açılmalı çalışmakta, servisin yapacağı birşey olmuor ALİ SEYKAN yazdı: Aynı telefon var bende de. Sorun yazılımsal. Eskiden daha fazla yaşanıyormuş. 12.5.3 ile biraz azaldı. Tavsiyem, telefon kulaktayken çok oynatılmaması veya deneme yanılma yöntemiyle açının ayarlanması Selamlar aynı marka model telefona sahibiz farklı bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var sarji günu tamamlayamiyor sabahtan akşama kadar tasarruf modunda kullanıyorum telefonda mi sorun var sizin kullanımınız nasıl acaba teşekkürler 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 apaynı değil lakin benzer bendeli realmi 6i , pili muhteşem gidiyor, tüm gün elimden düşmese rahat 1.5 gün, wifi ya bağlı normal kullanımda 3 gün. tasarruf kapalı , optimize açık sadece. si,zdekiki 5000mA + olmalı, şarjı rahat rahat 2 gün gitmeli? tüm gün pubg falan oynayan var? 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 Pil tüketen bir uygulama olmalı, şahsen bu tarz durumda bilgileri yedekledikten sonra fabrika ayarlarına dönerek sorunu çözerdim 2 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: apaynı değil lakin benzer bendeli realmi 6i , pili muhteşem gidiyor, tüm gün elimden düşmese rahat 1.5 gün, wifi ya bağlı normal kullanımda 3 gün. tasarruf kapalı , optimize açık sadece. si,zdekiki 5000mA + olmalı, şarjı rahat rahat 2 gün gitmeli? tüm gün pubg falan oynayan var? Çağlar abi mobil veriyle kullaniyorum yoğun sayılabilecek Instagram kullanımı mevcut bugün 7 de sarzdan çektim biraz tadilat işi vardı elime çok fazla alamadım su anda yüzde 25 kaldı Selçuk Bakış yazdı: Pil tüketen bir uygulama olmalı, şahsen bu tarz durumda bilgileri yedekledikten sonra fabrika ayarlarına dönerek sorunu çözerdim İlk günden itibaren bu şekilde acaba düzelebilir mi fabrika ayarlarına geri dönerek teşekkürler 30 Ekim 2021 tarihinde Ali Uymaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 Mobil veride yoğun kullanım ciddi şarj tüketiyor ama cihazda zamanla arka planda gereksiz çalışan uygulamalar olabiliyor. Sıfırlama bir anlamda rahatlatır, yazılımsal hata problem varsa ortadan kaldırır. 2 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 Selçuk Bakış yazdı: Mobil veride yoğun kullanım ciddi şarj tüketiyor ama cihazda zamanla arka planda gereksiz çalışan uygulamalar olabiliyor. Sıfırlama bir anlamda rahatlatır, yazılımsal hata problem varsa ortadan kaldırır. Çok teşekkürler deneyelim sağolun 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2021 Paylaş 30 Ekim 2021 Ali Uymaz yazdı: Çağlar abi mobil veriyle kullaniyorum yoğun sayılabilecek Instagram kullanımı mevcut bugün 7 de sarzdan çektim biraz tadilat işi vardı elime çok fazla alamadım su anda yüzde 25 kaldı İlk günden itibaren bu şekilde acaba düzelebilir mi fabrika ayarlarına geri dönerek teşekkürler şu an %37 yim, 1 gün 12 saatir kullanımda, dün 2 saate yakın navigasyon mobil bluetoth aynı anda açıktı, yolda iken bol görüşme yaptım , bugün de 1.5 saat navigasyon ve mobil veri ile işlemde idim, 11 saat daha gider diyor. ekran açık kalma sürem 8 saat. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts