İçeriğe Yönlendir

Redmi Note10 Pro - Servis Süreci Nasıl Olmalı?


Yılmaz Ertek

Recommended Posts

Yılmaz Ertek

Merhaba,

 

telefonu yaklaşık 2 ay önce eşime aldım.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro / 8GB Ram - 128GB hafıza

hepsiburada üzerinden, Cemre İletişim satıcısından, KVK garantili geldi.

 

eşim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim.

kamera ara ara açılmıyor dedi, araştırdım, kronik bu sorunları yaşayan bir çok kişi varmış.

çözüm önerisi izledim bir kaç video, bize çözüm olmadı...

 

şimdi geldik asıl soruya : )

servis için kimi aramalıyım ?

cemre İletişim ? KVK ?

servise giderse yazılım sıfırlayıp geri gönderiyorlar diyen bir kaç yorum okudum. nasıl ilerlemek lazım ?

bu süreç çok uzar mı, telefonsuz kalmak sıkıntı olacak çünkü ?

 

özetle servise telefon gönderme konusunda acemiyim.

şunlara dikkat et diyeceğiniz başlıklar varsa çok makbule geçer.

 

teşekkürler şimdiden, iyi akşamlar...

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Yılmaz Ertek yazdı:

şim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim.

haklı bu maalesef oluyor, olay şu : kulağa yaklştırınca kararan ekran (tüm teller böyle çalışır) kulaktan uzaklaştırınca açılır. eski şaomilerde komple kapalı kalıyor ekran bir daha açılmıyordu, bunu iyileştirelim diye her ne yaptılar ise, şimdi kulakta konuşurken ekran açılıyor ve dolayısı ile yanak vs. ekrana dokunuca menüler arası geziyor, kısmen çözüm: ayarlarda telefon reset değil ama sistem ayarını fabrikasyona döndür gibi bir seçenek var, onu yapıyorsunuz, bir süre düzeliyor, sonra yine aynı.

lakin bu gün bir güncelleme geldi belki düzelmiştir, düzelmedi ise bu ekran böyle maalesef.

kamera açılmamayı ben yaşamadım onu bilmiyorumn.

bence boşuna servise yollamayın zira sıfırı bu şekilde ekran açılmalı çalışmakta, servisin yapacağı birşey olmuor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi
(düzenlendi)

Bendede xiaomi var ,konuşurken ekran açılabiliyor eğer yüze yapışık konuşursanız nereye denk gelirse basıyor.Ben o yüzden sadece hoparlör kısmını kulağıma yaslıyorum ve haifif açılı tutuyorum telefonu,bir arkadaşımız sırf bu yüzden garantiye yolladı telefonu.Karşı tarafın sesi gelmiyor veya konuşurken kesiliyor diye,meğer konuşurken kulağı yada yanağı ekrandaki mikrofonu kapatıp sessiz moda alıyormuş.

Ama bende kamera ile ilgili bir sorun hiç yaşamadım.

tarihinde Ahmet Türedi tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Bende Xiaomi Mi 9t, eşimde Note 8 Pro modeli var. Eşimin telefonunda konuşurken ekran açılması olayı vardı. 3-4 ay kadar önce gelen güncellemeden beri sorun olmuyor artık. Ama kamera açılmaması olayı ikimizin telefonunda da olmadı hiç.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

2 senedir redmi note 8 pro kullanıyorum, hiç ekran açılma sorunu yaşamadım.

Ancak Çağlar abi'nin bahsettiği gibi sorun tamamen yazılımsal. Eski GM5 PRO'da da aynı sorunu yaşıyordum, son güncelleme ile düzelmişti.

Sürekli sorunlar varsa, farklı ROM ile denemeler yapılabilir. Ancak profesyonel müdahele gereklidir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Yılmaz Ertek yazdı:

Merhaba,

 

telefonu yaklaşık 2 ay önce eşime aldım.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro / 8GB Ram - 128GB hafıza

hepsiburada üzerinden, Cemre İletişim satıcısından, KVK garantili geldi.

 

eşim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim.

kamera ara ara açılmıyor dedi, araştırdım, kronik bu sorunları yaşayan bir çok kişi varmış.

çözüm önerisi izledim bir kaç video, bize çözüm olmadı...

 

şimdi geldik asıl soruya : )

servis için kimi aramalıyım ?

cemre İletişim ? KVK ?

servise giderse yazılım sıfırlayıp geri gönderiyorlar diyen bir kaç yorum okudum. nasıl ilerlemek lazım ?

bu süreç çok uzar mı, telefonsuz kalmak sıkıntı olacak çünkü ?

 

özetle servise telefon gönderme konusunda acemiyim.

şunlara dikkat et diyeceğiniz başlıklar varsa çok makbule geçer.

 

teşekkürler şimdiden, iyi akşamlar...

 

Benim eski telefonumda bozulmuştu kvk olduğu halde çok uğraştırdılar , kendi kargo numaraları ile gönderiyorsunuz sağlam paketleyin bir şey olur ise kabul etmiyorlar ama kendileri gönderir iken karga tulumba gönderiyorlar. İstanbul da iki tane xiaomi ye bakan kvk  bayi var birisi bakırköy diğer kartal ( değişmedi ise ) ben bakırköye gönderdim önce çakma ekran taktılar sonra düzeltiler ekran yerine oturmamış bildirim ışığı yanmıyor 3. kez gönderdim ancak sorunu çözdüler kvk da olsa güvenmeyin derim ben ve bence kartal daki şubeye gönderin 

orası iyimidir bilemem ama bakırköy illallah dedirtti bana az daha mahkemeye verecektim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Telefonu kullanmadım ancak başka bir şey araştırırken denk gelmişti. Belki işinize yarayabilir. 

 

Telefon kılıf ile kullanılıyorsa kılıfı çıkarınca aynı sorun yaşanıyor mu? Bu düşük ihtimal. 

 

Telefon arama uygulaması google phone ise farklı bir uygulama ile deneyin. Bu şekilde çözenler var. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

2 senedir redmi note 8 pro kullanıyorum, hiç ekran açılma sorunu yaşamadım.

yaşmassın zaten sorun şu : sendekinde ekranın kapalı kalma sorunu vardı, kapalı kalana denk gelmemek için onu iyileştirmek için ne yaptılar ise şimdi ekran zırt pırt açılıyor :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Harun Özden
(düzenlendi)

Temel sorun şu:  yeni çıkan bir çok orta segment telefonda (samsung'un orta segment telefonları da dahil) artık gerçek bir yakınlık (proximity) sensörü bulunmuyor. Bunun yerine ön kamera ve hareket sensörleri kullanılarak aynı işlem yapılıyor (yapılmaya çalışılıyor). Bu işleme ait yazılım da her zaman kararlı çalışmıyor maalesef. Yine de donanımsal bir arıza yoksa  genellikle hareket sensörünün kalibrasyonu yapılarak sorun %90 çözülüyor. Donanım test menüsünden hareket sensörü kalibre ediliyordu xiaomi telefonlarda diye hatırlıyorum

tarihinde Harun Özden tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Harun Özden yazdı:

kalibre ediliyordu xiaomi telefonlarda diye hatırlıyorum

test var da kalibrasyon yok

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Harun Özden
Çağlar Bayur yazdı:

test var da kalibrasyon yok

Hareket sensörü değilde proximity sensörü için kalibrasyon varmış:
Donanım test menüsüne girmek için (telefonda   * # * # 6484 # * # *  tuşlamak yeterli)
calibrar-sensor-proximidad-xiaomi-e15961

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Yılmaz Ertek

yorumlar için teşekkürler,

2 gündür detaylıca araştırdım, okudum video izledim vs.

 

bir çok kişinin yazdığı gibi sorun yazılımsal bence de.

donanım test menüsüne defalarca girdim, farklı testler yaptım.

sensör ve kamerada donanım olarak sıkıntı yok.

 

3 gün önce yeni güncelleme gelmişti. sensör sıkıntısı çok çok azaldı. 1 kez olmuş son 3 gündür.

kamera sıkıntısı geçti gibi, 3 gündür sürekli test ediyorum sorun yaşamadım.

farklı kamera uygulaması önerenler olmuştu ama 3 gündür telefonun kendi kamerasını test ediyorum, gerçekten farklı ve güzel çok özelliği var.

yerini tutmaz hiç bir uygulama.

 

servise göndermeyeceğim şimdilik.

ama bi soğudu telefondan eşim.

biraz daha kullansın, olmadı tüm bu konuları belirtip satışa çıkaracağım.

 

tekrardan teşekkürler.

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın

redmi note 8 pro var arada titriyor telefonla konuşurken ben sanırım yanağımla basıyorum diyordum ancak son zamanlarda yapmıyor. yazılımsal güncellemeler ile sanırım giderdiler...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman
Mert Gülkokan yazdı:

xiaomi note 9 pro da ise ara ara video izlerken sanki birisi ekrana basıyorda video durur ya bu oluyor

 

basıyorum tekrar başlıyor birkaç saniye sonar yine duruyor

 

araştıracağım neden olduğunu

Samsung Note serilerinde göz takibi asistanı vardı, aktifken video izleme esnasında bakışları çevirince video otomatik olarak duruyordu. Ona benzer bir özellik falan aktif olabilir mi?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Mi6 var bende. Hala canavar gibi. Zaman zaman değiştireyim diyorum ancak yerine telefon bulamıyorum. Yeni üretimlerde hep bir sıkıntı var. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erhan Doruk yazdı:

Mi6 var bende. Hala canavar gibi. Zaman zaman değiştireyim diyorum ancak yerine telefon bulamıyorum. Yeni üretimlerde hep bir sıkıntı var. 

altın kural, yeni her zaman daha iyi olmayabilir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
ALİ SEYKAN

Aynı telefon var bende de.  Sorun yazılımsal. Eskiden daha fazla yaşanıyormuş. 12.5.3 ile biraz azaldı.  Tavsiyem, telefon kulaktayken çok oynatılmaması veya deneme yanılma yöntemiyle açının ayarlanması :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

navigasyon açıkken çağrı geline bluetohtla konuşurken , o an çekilen fotoyu wasupla paylaşınca hiç kasmıyor ama bir kulağı göremiyor meret :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Uymaz
Yılmaz Ertek yazdı:

Merhaba,

 

telefonu yaklaşık 2 ay önce eşime aldım.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro / 8GB Ram - 128GB hafıza

hepsiburada üzerinden, Cemre İletişim satıcısından, KVK garantili geldi.

 

eşim, telefon kulağımdayken tuşlara kendi basıyor, sessize alıyor vs dedi. çok sık olmadığı için yanlışlıkla basıyordur dedim.

kamera ara ara açılmıyor dedi, araştırdım, kronik bu sorunları yaşayan bir çok kişi varmış.

çözüm önerisi izledim bir kaç video, bize çözüm olmadı...

 

şimdi geldik asıl soruya : )

servis için kimi aramalıyım ?

cemre İletişim ? KVK ?

servise giderse yazılım sıfırlayıp geri gönderiyorlar diyen bir kaç yorum okudum. nasıl ilerlemek lazım ?

bu süreç çok uzar mı, telefonsuz kalmak sıkıntı olacak çünkü ?

 

özetle servise telefon gönderme konusunda acemiyim.

şunlara dikkat et diyeceğiniz başlıklar varsa çok makbule geçer.

 

teşekkürler şimdiden, iyi akşamlar...

 

 

Çağlar Bayur yazdı:

haklı bu maalesef oluyor, olay şu : kulağa yaklştırınca kararan ekran (tüm teller böyle çalışır) kulaktan uzaklaştırınca açılır. eski şaomilerde komple kapalı kalıyor ekran bir daha açılmıyordu, bunu iyileştirelim diye her ne yaptılar ise, şimdi kulakta konuşurken ekran açılıyor ve dolayısı ile yanak vs. ekrana dokunuca menüler arası geziyor, kısmen çözüm: ayarlarda telefon reset değil ama sistem ayarını fabrikasyona döndür gibi bir seçenek var, onu yapıyorsunuz, bir süre düzeliyor, sonra yine aynı.

lakin bu gün bir güncelleme geldi belki düzelmiştir, düzelmedi ise bu ekran böyle maalesef.

kamera açılmamayı ben yaşamadım onu bilmiyorumn.

bence boşuna servise yollamayın zira sıfırı bu şekilde ekran açılmalı çalışmakta, servisin yapacağı birşey olmuor

 

ALİ SEYKAN yazdı:

Aynı telefon var bende de.  Sorun yazılımsal. Eskiden daha fazla yaşanıyormuş. 12.5.3 ile biraz azaldı.  Tavsiyem, telefon kulaktayken çok oynatılmaması veya deneme yanılma yöntemiyle açının ayarlanması :)

Selamlar aynı marka model telefona sahibiz farklı bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var sarji günu tamamlayamiyor sabahtan akşama kadar tasarruf modunda kullanıyorum telefonda mi sorun var sizin kullanımınız nasıl acaba teşekkürler 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

apaynı değil lakin benzer bendeli realmi 6i , pili muhteşem gidiyor, tüm gün elimden düşmese rahat 1.5 gün, wifi ya bağlı normal kullanımda 3 gün. tasarruf kapalı , optimize açık sadece. si,zdekiki 5000mA + olmalı, şarjı rahat rahat 2 gün gitmeli? tüm gün pubg falan oynayan var?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Pil tüketen bir uygulama olmalı, şahsen bu tarz durumda bilgileri yedekledikten sonra fabrika ayarlarına dönerek sorunu çözerdim

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Uymaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

apaynı değil lakin benzer bendeli realmi 6i , pili muhteşem gidiyor, tüm gün elimden düşmese rahat 1.5 gün, wifi ya bağlı normal kullanımda 3 gün. tasarruf kapalı , optimize açık sadece. si,zdekiki 5000mA + olmalı, şarjı rahat rahat 2 gün gitmeli? tüm gün pubg falan oynayan var?

Çağlar abi mobil veriyle kullaniyorum yoğun sayılabilecek Instagram kullanımı mevcut bugün 7 de sarzdan çektim biraz tadilat işi vardı elime çok fazla alamadım su anda yüzde 25 kaldı 

Selçuk Bakış yazdı:

Pil tüketen bir uygulama olmalı, şahsen bu tarz durumda bilgileri yedekledikten sonra fabrika ayarlarına dönerek sorunu çözerdim

İlk günden itibaren bu şekilde acaba düzelebilir mi fabrika ayarlarına geri dönerek teşekkürler 

tarihinde Ali Uymaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Mobil veride yoğun kullanım ciddi şarj tüketiyor ama cihazda zamanla arka planda gereksiz çalışan uygulamalar olabiliyor. Sıfırlama bir anlamda rahatlatır, yazılımsal hata problem varsa ortadan kaldırır.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Uymaz
Selçuk Bakış yazdı:

Mobil veride yoğun kullanım ciddi şarj tüketiyor ama cihazda zamanla arka planda gereksiz çalışan uygulamalar olabiliyor. Sıfırlama bir anlamda rahatlatır, yazılımsal hata problem varsa ortadan kaldırır.

Çok teşekkürler deneyelim sağolun 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Uymaz yazdı:

Çağlar abi mobil veriyle kullaniyorum yoğun sayılabilecek Instagram kullanımı mevcut bugün 7 de sarzdan çektim biraz tadilat işi vardı elime çok fazla alamadım su anda yüzde 25 kaldı 

İlk günden itibaren bu şekilde acaba düzelebilir mi fabrika ayarlarına geri dönerek teşekkürler 

şu an %37 yim, 1 gün 12 saatir kullanımda, dün 2 saate yakın navigasyon mobil bluetoth aynı anda açıktı, yolda iken bol görüşme yaptım , bugün de 1.5 saat navigasyon ve mobil veri ile işlemde idim, 11 saat daha gider diyor. ekran açık kalma sürem 8 saat.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...