İçeriğe Yönlendir

Escort 1.8 Efi Z-Tech Motor Sıcakken Benzinde Çalışmıyor


Fatihh Kılıç
Çözüme git Coşku Mert tarafından,

Recommended Posts

Fatihh Kılıç

Sıkıntım büyük.Motor sıcakken marş güçlü olmasına rağmen benzinde çalışmıyor. Soğukta sorunsuz. Sıcakken Isı sensörünü çıkarınca 2-3 kez üst üste çalışıyor. Sonra yine çalışmıyor. Sigorta tablasındaki benzin rölesini çıkarınca da aynı şekilde 2-3 kez üst üste çalışıyor sonra çalışmıyor kuru marş basıyor .Ancak dururken viteste stop edince enteresandır,  sıcak motor çalışıyor! Acil Lütfen bilgi ve tecrübelerinizi paylaşın.  Şimdiden teşekkürler 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

krank sensörü arızalıdır. ısınınca arızayı bu şekilde deneyimlersiniz.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız

Benzin basınç regülatörü muhtemelen. Benzin basıncını ayarlayan parça . Soğuk çalıştırmada yakıt hattında nispeten daha düşük basınç olur. Araç çalıştıkça hatta basınç artar ve tekrar ateşleme sırasında yüksek basınçtan kaynaklı enjektörler verimli spreyleme yapamaz. İlk ateşleme gerçekleşmez. Çiğ benzin kokusu da varsa regülatör değişmeli.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Coşku Mert

arac döküm manifold ise 94-97 arasi 1.8 lerdeki kronik ecu hatası. 3.3k direnc ısı musuru soketine baglanarak sorun cozuluyor.

  • Beğen 2
  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Fatihh Kılıç
Coşku Mert yazdı:

arac döküm manifold ise 94-97 arasi 1.8 lerdeki kronik ecu hatası. 3.3k direnc ısı musuru soketine baglanarak sorun cozuluyor.

 

Evet 97 döküm manifold. Elimden geldiğince ben yapabilir miyim 3.3k direnç alıp. Çok teşekkürler 

Yorum bağlantısı
  • Çözüm
Coşku Mert

yapabilirsin tabii ki. musur soketine gelen iki kablodan herhangi birini kesip araya direnci baglayip izole et hepsi bu.

tamircilere gitsen mars motorundan girip ecu degisiminden cikar en az 2bin lira masraf çıkarır ama cozumu 50 kurusluk direnctir. tecrubeyle sabit

  • Beğen 3
  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Fatihh Kılıç
Coşku Mert yazdı:

yapabilirsin tabii ki. musur soketine gelen iki kablodan herhangi birini kesip araya direnci baglayip izole et hepsi bu.

tamircilere gitsen mars motorundan girip ecu degisiminden cikar en az 2bin lira masraf çıkarır ama cozumu 50 kurusluk direnctir. tecrubeyle sabit
 

Masraf çok büyüktü ama garanti verilmiyor. En son bi usta hallederim  bırak git 600 demişti. Malum zor kazanıyoruz. Allah razı olsun çok teşekkür ediyorum.  Hemen yapıyorum 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...