İçeriğe Yönlendir

Citroen C4 1.6Hdi 110Hp Çekiş Problemi


Deniz Şerbetci
Çözüme git Deniz Şerbetci tarafından,

Recommended Posts

Deniz Şerbetci
Mehmet Ozyurek yazdı:

Geçmişte, bozuk bobin sebebiyle sıfır arabanın motoru açılmıştı... 

Bobin yetkili serviste, sıfır alınıp takılıyor. arıza tekrar edince üst kapağı açıyorlar.. 

 

Evet Mehmet Bey benim de bir enjektör kalmıştı zorla elektroniğe baktırdım. Onuda  teknikçi olmanın avantajı sayesinde yorumlayarak yaptırdım. N75 le soket arasına köprü attık köprülerden ise multi metre ile akım ölçtük rolenti ve gazda akım değerleri olması gerektiği gibi olunca tekrar parçaya odaklandık

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Şerbetci
Okay Kaygusuz yazdı:

geçmiş olsun dizel, turbo vesgate n75 map maf felan derken herseyi ögreniyorsun.

Okay Bey biraz daha sanayimiz bizi zorlasa usta olacağız. Araba hızlanırken vuruyor 100km hızla giderken moto kapatıyordu. Aracım diyor ki krank devir sensörüm bitik. Sanayiye gidiyorum ondan değil akıştır o eee araba söylüyor usta tak şunu yok o değil🙂 evimin önünde kendim söküp taktım volant dişlisine araba düzeldi. Bize bunu yaptıran sanayiye selam olsun 😅

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

Anamurdan Osmaniyeye gidiyorum. Akdenizi seyretsin yolcularım diye çıktım.

İlk yokuşta araç çekmez oldu. o haliyle in çık ulaştım osmaniyeye. Zor oldu tabi. N75 valfine hortum gidiyormuş, delik çıktı. Değiştiler düzeldi. O hortum ile turbonun kanatlarının açısı ayarlanıyormuş. Elektrikli neden yapmazlar ki onu ?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Muhittin Kaplan yazdı:

Elektrikli neden yapmazlar ki onu ?

her yerde atmosfer basıncı farklı olduğu içindir fikir

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
her yerde atmosfer basıncı farklı olduğu içindir fikir
Her yerde atmosfer basıncını aynı yapsınlar o zaman :crazy:
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Muhittin Kaplan yazdı:

Anamurdan Osmaniyeye gidiyorum. Akdenizi seyretsin yolcularım diye çıktım.

İlk yokuşta araç çekmez oldu. o haliyle in çık ulaştım osmaniyeye. Zor oldu tabi. N75 valfine hortum gidiyormuş, delik çıktı. Değiştiler düzeldi. O hortum ile turbonun kanatlarının açısı ayarlanıyormuş. Elektrikli neden yapmazlar ki onu ?

Elektronik Wastgate olanı E5 motorda sanırım. Ama onlarında elektronik kartı cortluyor 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Her yerde atmosfer basıncını aynı yapsınlar o zaman :crazy:

valla iknayım, haklı yahu

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...