İçeriğe Yönlendir

Audi A6 C6 3.0 İlk Çalıştığında Gelen Ses


Berkay Arıcan

Recommended Posts

Berkay Arıcan

Arkadaşlar audi a6 c6 3.0 tdi 2010 v6 benzinli bir aracım var 250.000 km de Rusyada yaşıyorum havalar soğuk -10 ile -20 arası ve son 1 aydır ilk çalıştırmalarda motordan farklı bir ses alıyorum videoda ileyebilirsiniz.

 

Bu ses neyin habercisi,triger zinciri mi acaba emin olamıyorum. Yardımınızı bekliyorm.

 

 

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bozuk bir rulman olabileceği gibi, eğer 1.4 tsi deki gibi biryükske basınç pompası/yakıt vanası mantığı varsa aşınmaya başlaya içindeki pistona benzeyen parça olabilir. V motorun iki tarafında da eşit ise ses, o yüksek basınç pompası na bakmalı.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Öncelikle hoşgeldiniz.

Aracınız TDI değil TFSI, TDI dizel olur, öncelikle onu söyleyelim.

Ses mekanik bir sese benziyor, önce hem zincir tarafına hem de rulman vs.lere bir bakmak lazım.

3.0 TFSI hassas bir motor, km kaçtı?

Yorum bağlantısı
Erkan Işık

zincir de olabilir yada gergi bilyalarında bir rulman bozuk olabilir 

Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk

sanki zincir uzamış,otomatik gergi işini yapamıyor gibi geldi bana

Yorum bağlantısı
Berkay Arıcan
Selim Bilgin yazdı:

Öncelikle hoşgeldiniz.

Aracınız TDI değil TFSI, TDI dizel olur, öncelikle onu söyleyelim.

Ses mekanik bir sese benziyor, önce hem zincir tarafına hem de rulman vs.lere bir bakmak lazım.

3.0 TFSI hassas bir motor, km kaçtı?

 

Teşekkürler evet TFSI teşekkürler sürekli gittiğim yabancı ülkelerde fantastik arabaları alarak başıma bela alıyorum.

 

şu anda arabam 250.000km'de

Kutluay Selçuk yazdı:

sanki zincir uzamış,otomatik gergi işini yapamıyor gibi geldi bana

 

Motoru çalıştırdıktan 4-5 dakika içinde bu ses kayboluyor.

 

Rusyadayım şu anda her gittiğim usta motoru açmak istiyor ve bunun bana maaliyeti en az 1000 dolar.

Doğan Arşiray yazdı:

bozuk bir rulman olabileceği gibi, eğer 1.4 tsi deki gibi biryükske basınç pompası/yakıt vanası mantığı varsa aşınmaya başlaya içindeki pistona benzeyen parça olabilir. V motorun iki tarafında da eşit ise ses, o yüksek basınç pompası na bakmalı.

 

daha önce diagnostik yaptırmıştım yüksek başınç pompası olsaydı orada çıkardı galiba.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Berkay Arıcan yazdı:

 

Teşekkürler evet TFSI teşekkürler sürekli gittiğim yabancı ülkelerde fantastik arabaları alarak başıma bela alıyorum.

 

şu anda arabam 250.000km'de

 

Motoru çalıştırdıktan 4-5 dakika içinde bu ses kayboluyor.

 

Rusyadayım şu anda her gittiğim usta motoru açmak istiyor ve bunun bana maaliyeti en az 1000 dolar.

 

daha önce diagnostik yaptırmıştım yüksek başınç pompası olsaydı orada çıkardı galiba.

 

Çalıştırdıktan sonra 4-5 dk. içinde gidiyorsa zincirdir muhtemelen. Bugün Türkiye'de 1000 dolara yaptıramazsınız o işi, bence daha büyük sorun açmadan yaptırın derim.

drive2.ru'da bayağı güzel içerik var A6 ile ilgili, Rusçanız varsa orada aratabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Berkay Arıcan yazdı:

 

 

 

daha önce diagnostik yaptırmıştım yüksek başınç pompası olsaydı orada çıkardı galiba.

elektronik bir arıza değilki. sürekli hareket eden pistona benzer bir parçası var onun metal yüzeyi aşınıyor. youtube de araştırın 2.0 tfsi vs diye.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...