İçeriğe Yönlendir

Pilotcar Yerli Elektrikli ve Ticari


Erhan Doruk

Recommended Posts

Evren Erakçora
Fatih Evcin yazdı:

Yükleme kapasitesi 700 kg düşük gibi ama küçük bölgelerde iş görecek gibi duruyor.

Özellikle kargo vs.

ne kadar zamandır kullanılıyor ve nasıl sorunlarla karşılaştınız?

700 kg epey yüksek, Doblo bile ancak o kadar taşır. 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Evren Erakçora yazdı:

700 kg epey yüksek, Doblo bile ancak o kadar taşır. 

 

Taşıyamaz hatta doblo.
Açık kasa daciaya 750 kg yükledik amortisör bitti oturdu şaseye kadar hatta lastikler yanak yaptı. İndirdik geri. 

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Sani Gerşon yazdı:

Kasa dediğin, Citroen C1 ile aynı. Onlar 150 ile gidiyor?

55km ile trafiğe çıkmak tehlikeli bence.

 

Kasa yapısı dediğim kamyonet tarzı için.

Birde zaten araç şehir içi trafik ve az mesafe git gel için yapılmış.

Otoyola çıkıp 100-150 yola gitsin diye değil.

Zaten şehirler arası yolculuk yapılmaz bununla.

İlkay Başaran yazdı:

çukurda, tümsekte

 

İlk videonun 5. saniyesinde anlaşılıyor süspansiyon, zıp zıp.

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Evren Erakçora yazdı:

Doblo bile ancak o kadar taşır.

 

Yeni kasa doblo 500 kg da bile çok zorlanıyor.

20 torba kömür attırdım arabanın şekli şemali kaydı.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

3.6mt boyu ile A sınıfı araç boyunda.

cetvelle kasayı ölçersek dobloyu da f1 gibi viraja sokmaya çalışırdık, altı önemli üst ölçü önemsiz

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Evren Erakçora yazdı:

700 kg epey yüksek, Doblo bile ancak o kadar taşır. 

Ben bir an bizim istiap haddi 1300 kg olan kamyonetimize 5-6 ton yük attığımız ile karışıtırdım  herhalde , az geldi gözüme :) 

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Fatih Evcin yazdı:

1300 kg olan kamyonetimize 5-6 ton

 

Meslek hastalığı :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
İlkay Başaran yazdı:

 

Bunun ön yürüyen ne acaba. Mc pherson (yanlış yazmış olabilirim) falan değilse zaten 55 km üzeri süratte 4 şeritli yola sığmaz bu alet. Karadüzen ön takımdır diye tahmin ediyorum. Dönüşlerde, çukurda, tümsekte kamber kaster hak getire. Şehir içi bence güzel iş görür. Ayvalıkta mesela dar alanda hizmet aracı. Otellerde müşteri bagajı vb taşımaya.

Firmanın geçmişini inceledim , bu işe golf arabası yaparak başlamışlar. Golf araçlarında da etkili bir süspansiyon sistemi yok sanırım. Bence de süspansiyon sistemi geliştirilmeli. 

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Tipi falan çok güzel aslında, abuk subuk çinli arabalar gibi olmamış. Derhal arsa tahsisi yapılsın, sgk teşviki verilsin, 3 yıl vergiden muaf olsun, ihracatı desteklensin. Yazdınız mı söylediğim her şeyi, şimdi herkes işinin başına dönsün.. :)

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Tipi falan çok güzel aslında, abuk subuk çinli arabalar gibi olmamış. Derhal arsa tahsisi yapılsın, sgk teşviki verilsin, 3 yıl vergiden muaf olsun, ihracatı desteklensin. Yazdınız mı söylediğim her şeyi, şimdi herkes işinin başına dönsün.. [emoji4]

Ben ne yapayım amirim?
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Servet Aydın yazdı:


Ben ne yapayım amirim?


Senin görevin sonra başlayacak, teyakkuzda kal..

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Servet Aydın yazdı:

Tamam amirim

 

Telefonun açık olsun, talimatlarımı bekle..

 

 

  • Beğen 1
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Önce mavi kabloyu kes veya dur dur fuşya olanı kes daha iyi. Ya da istersen kırmızıyı kes.. 

 

Yalnız gerçekten bu konudaki aracın bir yerli girişimci tarafından üretilmesi çok hoşuma gitti. İnşallah çok daha iyilerini yaparız..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Önce mavi kabloyu kes veya dur dur fuşya olanı kes daha iyi. Ya da istersen kırmızıyı kes.

Yeşili kestim

c5bc7dca4333950540ad59d198f0dc1c.jpg
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Servet Aydın yazdı:


Yeşili kestim

 

 

Bende eti kestim çok zamlandı çok masraf oluyordu.. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bunların sınıfı L6 ise 55 km hız zorunlu sınır olabilir.

Ancak sürüş dinamikleri rıfkıdan daha iyi muhtemelen değildir. Hızlı gitmek çok büyük risk.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Madem trafiğe çıkabiliyor neden arkaya koltuk olabilen versiyon yok? Muhtemelen akü var altta. Yine de kapalı karoser arkada koltukumsu şeyler olan 2 kapılı bir alet yapsa bazıları yine de alır özellikle son dönemde ihtiyaç arttı.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

Madem trafiğe çıkabiliyor neden arkaya koltuk olabilen versiyon yok

sanırım toptan sipariş ile kurumsala satış hedeflemiş, sitesinde fiyat yok ancak golf arabası için 125 bin gibi rakam gördüm

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

sanırım toptan sipariş ile kurumsala satış hedeflemiş, sitesinde fiyat yok ancak golf arabası için 125 bin gibi rakam gördüm

Gezmek istersen gidelim bir gün hatta gezi düzenleyebiliriz kulüp. ister misiniz çok efendi bir sahibi var. 

Benim e-drive konuşmasında panelde konuşmacıydı.

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

Gezmek istersen gidelim bir gün hatta gezi düzenleyebiliriz kulüp. ister misiniz çok efendi bir sahibi var. 

Benim e-drive konuşmasında panelde konuşmacıydı.

üretici ziyareti en sevdiğim :mangal: çöke.. amann gidelim

ps: king gelmesin, adam fabrikayı kapatır

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...