İçeriğe Yönlendir

2016 Fluence Icon+Prestij


İsa Acar

Recommended Posts

Emre Şimşek
Mehmet Ozyurek yazdı:

Aracı çok yakanların koşarak aldığı ilk araç dci motor oluyor :)

 

İsa'ya idi bu sözüm :)

 

 

İsa Acar yazdı:

 

Full araca ilk defa biniyorum, gerçekten de çok güzel ama ön kapıyı açıp hafif dışa doğru esnettiğimde, menteşesinin bağlı olduğu direk esniyor yahu :shok: 


Fluence’ten inenlerin koşarak alacağı araç da Volvo o zaman? :)

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İsa Acar
Emre Şimşek yazdı:

 


Fluence’ten inenlerin koşarak alacağı araç da Volvo o zaman? :)

 

Kesinlikle, aklımdaki araç oluyor kendisi 😁👍

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Sani Gerşon yazdı:

Megane3 kullandım, hiç böyle bi şey yoktu. Fluence Samsung üretimi zaten. Normal karşılıyorum...

Megane 3 de de aynı durum var Sani abi. 3 katman sac var burada. Ama ince. Bu sorunu kapıyı sonuna kadar açarken sert vurduranlar ve bozuk gergiyi kullananlar yaşıyor. Bozuk gergi bilyaları çok sert bırakıyor onda sacı esnetiyor. Olmaması gerekiyor evet ama durum bu.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İsa Acar
(düzenlendi)
Tamer Topaç yazdı:

İnceleyebileceğimiz link ve sonrasında da, kendi izlenimlerinizi merak ediyorum. Malzeme falan nasıl dayanıklı mıdır?

 

Tamer merhaba, paspasların yüzeyinde bir deformasyon yok, kenarlarından illaki alta pislik düşüyor ama genel anlamda taban döşemesini çok iyi koruyor. Geçen yıkamacı bu paspası da çıkarıp temizledi altında nemlenme, pislik vb. yoktu, kenardan sızanlar toz toprak hariç :good1:

IMG_0065.jpg

IMG_0064.jpg

IMG_8311.jpg

tarihinde İsa Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
İsa Acar yazdı:

 

Tamer merhaba, paspasların yüzeyinde bir deformasyon yok, kenarlarından illaki alta pislik düşüyor ama genel anlamda taban döşemesini çok iyi koruyor. Geçen yıkamacı bu paspası da çıkarıp temizledi altında nemlenme, pislik vb. yoktu, kenardan sızanlar toz toprak hariç :good1:

IMG_0065.jpg

IMG_0064.jpg

IMG_8311.jpg

 

Bu kullanıma göre çok iyi. Elimde ıslak mendille paspas siliyorum. Az biraz tuhaflaşıyorum bazen :crazy:.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Oğuzkan Erışık yazdı:

Alıntıdır.

Screenshot_20221227_192435_Facebook.jpg.133a3d36efa0cd3bf1bee70dcd5c4769.jpg

 

İç arka taraftan müdahale edilebiliyor mu? Oraya kalın bir plaka takılabilir.

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Tamer Topaç yazdı:

 

İç arka taraftan müdahale edilebiliyor mu? Oraya kalın bir plaka takılabilir.

Bu duruma gelmeden önce gerginin direkte bağlandığı yerde kalın paslanmaz koyulup geri tekrar vidalanıyor. Ama bu duruma geldiyse orayı delip kaynak ile doldurup macun boya işlemi yapılıyor. Arka taraftan müdahale edeni hiç görmedim.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tamer Topaç yazdı:

 

İç arka taraftan müdahale edilebiliyor mu? Oraya kalın bir plaka takılabilir.

tarcanlardan pert raporu çıkar sonra

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Oğuzkan Erışık yazdı:

Bu duruma gelmeden önce gerginin direkte bağlandığı yerde kalın paslanmaz koyulup geri tekrar vidalanıyor. Ama bu duruma geldiyse orayı delip kaynak ile doldurup macun boya işlemi yapılıyor. Arka taraftan müdahale edeni hiç görmedim.

 

Tamamen puntalı kapalı o zaman. Malzeme mi ince/dayanıksız/desteksiz acaba.

Çağlar Bayur yazdı:

tarcanlardan pert raporu çıkar sonra

:crazy: Arkadan yasak.  Önden müdahaleye karışmıyorlarmış.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Tamer Topaç yazdı:

 

Tamamen puntalı kapalı o zaman. Malzeme mi ince/dayanıksız/desteksiz acaba.

:crazy: Arkadan yasak.  Önden müdahaleye karışmıyorlarmış.

Sac ince abi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
İsa Acar

Braxis marka arka diskler, balata markalarını hatırlamıyorum, işçilik dahil 3.700,00 TL.

Tarih 21 Ocak 2023

  • Beğen 2
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
İsa Acar

20 bin km. yağ bakımı (mazot filtresi değiştirilmedi) + çok ses yaptığı için ön fren balataları (TRW) değiştirildi. İşçilik dahil 1.900,00 TL. Güncel km. 135 bin.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ali Gök
İsa Acar yazdı:

Braxis marka arka diskler, balata markalarını hatırlamıyorum, işçilik dahil 3.700,00 TL.

Tarih 21 Ocak 2023

sadece arka disk ve balata 3700 TL mi ?

 

çok pahalıya değişilmiş sanki

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Ali Gök yazdı:

sadece arka disk ve balata 3700 TL mi ?

 

çok pahalıya değişilmiş sanki

Arkalar poryayla beraber olması lazım. Megane2lerde öyle. Ondan pahalı abi

Yorum bağlantısı
İsa Acar
Oğuzkan Erışık yazdı:

Arkalar poryayla beraber olması lazım. Megane2lerde öyle. Ondan pahalı abi

Bana da pahalı gibi gelmişti. Normal o zaman, ferahladım :D 

 

Mazot filtresi değişmemesi normal mi?

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
İsa Acar yazdı:

Bana da pahalı gibi gelmişti. Normal o zaman, ferahladım :D 

 

Mazot filtresi değişmemesi normal mi?

2 bakımda bir değiştiriyorum ben. Önceden değişmediyse değiştirmen lazımdı bence abi. Sonuçta devamında tamiri mazot filtresinden çok çok pahalı olan enjektörler var..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
(düzenlendi)
Oğuzkan Erışık yazdı:

Arkalar poryayla beraber olması lazım. Megane2lerde öyle. Ondan pahalı abi

yine de çok yazmışlar. 1500 lü rakamlar disk için baltada 300 küsürlerde 

 

işyerinde arkadaş değişmiş dün 2500 e arka disk balata ön sade balata o söyledi tesadüf bunu görünce tuhaf geldi rakam . aynı araba dci edc fluance

tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar
(düzenlendi)
Oğuzkan Erışık yazdı:

2 bakımda bir değiştiriyorum ben. Önceden değişmediyse değiştirmen lazımdı bence abi. Sonuçta devamında tamiri mazot filtresinden çok çok pahalı olan enjektörler var..

 

Öncekinde değiştirildiği için gerek yok dediler :flowers:

 

Ali Gök yazdı:

yine de çok yazmışlar. 1500 lü rakamlar disk için baltada 300 küsürlerde 

 

işyerinde arkadaş değişmiş dün 2500 e arka disk balata ön sade balata o söyledi tesadüf bunu görünce tuhaf geldi rakam . aynı araba dci edc fluance

 

Markayla alakası olabilir belki, daha uyguna da vardı çünkü. Braxis markaydı benimki. :unsure2:

tarihinde İsa Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar
Tamer Topaç yazdı:

Mazot filtresi sigortadır.

 

iki bakımda bir değişiyormuş :unsure2:yağ bakımı ise 20 bin km de bir :shok:

süper ekonomik bir araç ama bana göre can güvenliğim yok :bomb:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
İsa Acar yazdı:

 

iki bakımda bir değişiyormuş :unsure2:yağ bakımı ise 20 bin km de bir :shok:

süper ekonomik bir araç ama bana göre can güvenliğim yok :bomb:

 

Viraja girince bırakıyormuş gibi yapar ama aşırı zorlamadıkça bırakmaz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
İsa Acar yazdı:

 

iki bakımda bir değişiyormuş :unsure2:yağ bakımı ise 20 bin km de bir :shok:

süper ekonomik bir araç ama bana göre can güvenliğim yok :bomb:

Mazot filtresi pahalı bir şey değildir. 20 bin beklememek gerekli.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Viraja girince bırakıyormuş gibi yapar ama aşırı zorlamadıkça bırakmaz. 

Megane 2 varken gözüm kapalı girerdim viraja. Fluence ile daha yüksek hızda girip korkarak dönüyordum. Güven vermiyor ama tutuyor 😀

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Viraja girince bırakıyormuş gibi yapar ama aşırı zorlamadıkça bırakmaz. 

 

Oğuzkan Erışık yazdı:

Megane 2 varken gözüm kapalı girerdim viraja. Fluence ile daha yüksek hızda girip korkarak dönüyordum. Güven vermiyor ama tutuyor 😀

 

 

Ben zorlamam zaten ama yol tutuyor olması sevindirdi :D 

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
İsa Acar yazdı:

 

 

 

Ben zorlamam zaten ama yol tutuyor olması sevindirdi :D 

Her zaman değil ama yine de güvenme 😀

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...