Ü.Emre Kartal 28 Temmuz 2022 Paylaş 28 Temmuz 2022 Süleyman Can yazdı: Sizin kullanım şekliniz baya sakin ve az olduğu için hava aynı kalıyordur. Performanslı suruslerde jant yanağa binip ısınınca -2-3 psi azalma gayet normal. Lastik basınç göstergesi olan araçlarda daha net görülür önlerdeki hafif azalma. Jantın yanağa binmesi için ya çok yüksek torku olacak ya da ciddi ağırlıkla ciddi engebelerden atlayarak üstüne oturacaksınız. Aksi durumda ne yaparsanız yapın uygun ölçüde sağlıklı bir sistemde öyle hava azalmaz. Seyir halinde hava kaçağı daha az olur, durduğu yerde daha da fazla kaçırır sıkıntı varsa. Ki sizdeki gibi fazla eksilmeler varsa sorun montajın düzgün yapılmaması. Takan kişi temas yüzeylerini temizlemezse sorun olur. Farkedersiniz etmezsiniz ayrı, ama olur. Hatta balansını dahi etkiler. Yorum bağlantısı
Süleyman Can 28 Temmuz 2022 Paylaş 28 Temmuz 2022 (düzenlendi) Ü.Emre Kartal yazdı: Jantın yanağa binmesi için ya çok yüksek torku olacak ya da ciddi ağırlıkla ciddi engebelerden atlayarak üstüne oturacaksınız. Aksi durumda ne yaparsanız yapın uygun ölçüde sağlıklı bir sistemde öyle hava azalmaz. Seyir halinde hava kaçağı daha az olur, durduğu yerde daha da fazla kaçırır sıkıntı varsa. Ki sizdeki gibi fazla eksilmeler varsa sorun montajın düzgün yapılmaması. Takan kişi temas yüzeylerini temizlemezse sorun olur. Farkedersiniz etmezsiniz ayrı, ama olur. Hatta balansını dahi etkiler. Km77 testlerini izle kontrada jantin ne kadar yanağa bindiğini görürsün. Illa yüksek tork ya da engebe gerekmez. Özellikle kışın isiyan soğuyan lastiklerin -3+3 psi basınç farkı olur hava sıcaklığından dolayı. Ayda 1000 km yol yaparım ayın sonunda 32 psi 30 olur. Jant da lastik de tertemiz sabunu yağı balansi da tam. 28 Temmuz 2022 tarihinde Süleyman Can tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts