Mehmet Ozyurek 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kimbilir kaç pert çıkarmışlardır ama. Aklıma geldi, bu hareketleri yaparken kaza yapınca kasko napıyor? Sportif faaliyetler teminat dışı 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: sıfır megane2 lpg li üretsinler Evet. Yada saseye kadar soyup oyle revizyon yapsın bantta :P revizyonlu saglam parcalarla 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Mustafa Tüfekçi yazdı: Evet. Yada saseye kadar soyup oyle revizyon yapsın bantta :P revizyonlu saglam parcalarla 2013-14 öyle bir proce vardı kimse yatırım yapmadıydı, sıfırlanmış 2.0 focus sedan düşünsene...... kilit işlem iç kumaş /camlar Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: sıfır megane2 lpg li üretsinler Bende var vereyim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 İlkay Başaran yazdı: Bende var vereyim. üreticimisiniz kullanıcı mı alalım arkadaşı 2 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 İlkay Başaran yazdı: Bende var vereyim. Ver! Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 Önder Özcan yazdı: Ver! Mercedesle takas? Takas fiyatım farklıdır. Kalp kırma:true Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 lokal boyalıları çöpe atardık , nerden nereye 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 (düzenlendi) Celal Aydın yazdı: Çölde düz ve boş arazi çok Altlarında 12 kaburgalı makinalar var Benzin sudan ucuz har vurup harman savuran millet, petrol bittiği an onlarda bitecek, yapsınlar bakalım... İlkay Başaran yazdı: Bende var vereyim. akvaryumda varmı kardeş 26 Ekim 2022 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Yiğit Özdemir 26 Ekim 2022 Paylaş 26 Ekim 2022 (düzenlendi) Renault filo satışı yaptığı firmaları bakım anlaşmaları ile de kendisine bağlıyor sanırım. Amaç bu filolarda amortisman süresi bitip satışa çıkan araçları uyguna toplayıp(yeni araç satışında indirim ya da bakım anlaşmalarında belli bi oranda indirim) gibi 10 yaşından genç genelde 4-5 yaşındaki araçları alıp vatandaşa satmak. Artık firmalar 10 yıl paslanmazlık garantisi veriyor. 4-5 yılda da aracın yıpranacağı parçaları belli. Zaten aracın servis geçmişi de Renault'da mevcut. Yenileme çok maliyetli olmaz. En fazla ağır bakımları yapar bir iki de kozmetik düzeltme yapar ondan sonra satar. Burada asıl kitle tüketiciye ucuz yenilenmiş ve garantili araç satıp garanti bozulmasın diye belirlenen süre boyunca müşteriyi servisten hizmet almaya teşvik! etmek. Amortisman dönemi bittiği için araç yenileyen firmanın derdi yeniden sıfır araç alıp hem yeni aracın sorunsuzluğu ile 4-5 yıllık süre zarfında bakımdan bakıma götürüp araçtan maksimum faydayı sağlamak yine sıfır araca ödeyecekleri parayı amortismandan düşmesini sağlamak olacağından yenilenmiş araç bu tip firmalara cazip gelmeyebilir. Ama küçük orta ölçekli araç kiralama şirketlerinin ilgisini çekebilir. 26 Ekim 2022 tarihinde Yiğit Özdemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Benzin tv de fransadaki fabrika anlatılmış Göçük düzeltme,kaporta boya,tampon tamiri,cam değişimi gibi işlemler yapıyorlar,sonra 1 yıl garanti ve sertifika veriyolarmış,aracını yeniletmek isteyenler yetkili servise aracı götürüp ekspertiz yapıyorlar ve maliyet çıkartıyorlar,anlaşma sağlanırsa araç çekiciyle fabrikaya gidip işlemden geçiyormuş,sonrada fabrikasyon yenilenmiştir diye sertifika veriliyor, Türkiyede kara büyü gibi oturmuş,değişmiş ve boyanmış parça algısını değiştirebilir,fabrikada yenilenmiş elden geçmiş araç daha güvenilir olur benim fikrime göre, Sonuçta yetkili servisleri yaptıkları tamir işlerine bile güven olmuyor 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 İlkay Başaran yazdı: Mercedesle takas? Takas fiyatım farklıdır. Kalp kırma:true Hangi noter, kaçta? Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Kutluay Selçuk yazdı: Göçük düzeltme,kaporta boya,tampon tamiri,cam değişimi gibi işlemler yapıyorlar,sonra 1 yıl garanti ve sertifika veriyolarmış,aracını yeniletmek isteyenler yetkili servise aracı götürüp ekspertiz yapıyorlar ve maliyet çıkartıyorlar,anlaşma sağlanırsa araç çekiciyle fabrikaya gidip işlemden geçiyormuş,sonrada fabrikasyon yenilenmiştir diye sertifika veriliyor, Bu işlemlerin maliyetini düşünmek bile istemiyorum. Bence fahiş rakamlar çıkar Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Alptuğ Özcan yazdı: Bu işlemlerin maliyetini düşünmek bile istemiyorum. Bence fahiş rakamlar çıkar bencede öyle olur, servis bakımda bile piyasanın 2 katı fazla çekiyorsa,fabrika 4 kata daha fazla para ister filo kiralama işleri yapanlar daha çok kullanır bu sistemi,3 yıl kiraya verdiği aracı sıfırlayıp tekrar satar,bide toptan 100 araba gönderirse fabrika onlara indirim yapar zaten. bu km işi nasıl olacak acaba?araç fabrikada yenilense bile şase numarasından muayene kayıtlarında eski km si gözükecek.150 bin km araba sıfırlansa gene 150 bin km de yani. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 yurt dışı piyasa rakamları ve otomotiv dinamikleri bizden farklı. seri imalat atölye işi ve 2.el değerleri bizden farklı. bu sistem bizde pasta cile yapıp 15 gün geri alma garantili satan firmaların işine döner. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Çağlar Bayur yazdı: bu sistem bizde pasta cile yapıp 15 gün geri alma garantili satan firmaların işine döner. Hakikaten, acayip şikayet var o firmalarla alakalı. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Murat Sahın yazdı: Hakikaten, acayip şikayet var o firmalarla alakalı. herşeyi yazamıyoruz azzcuk ucundan anca 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 27 Ekim 2022 Paylaş 27 Ekim 2022 Kutluay Selçuk yazdı: bencede öyle olur, servis bakımda bile piyasanın 2 katı fazla çekiyorsa,fabrika 4 kata daha fazla para ister filo kiralama işleri yapanlar daha çok kullanır bu sistemi,3 yıl kiraya verdiği aracı sıfırlayıp tekrar satar,bide toptan 100 araba gönderirse fabrika onlara indirim yapar zaten. bu km işi nasıl olacak acaba?araç fabrikada yenilense bile şase numarasından muayene kayıtlarında eski km si gözükecek.150 bin km araba sıfırlansa gene 150 bin km de yani. Bireysel olarak yaptıracak olursak servisteki gibi fiyatlar artar fakat filo alımlarının bakımları bizim yaptırdığımız bakımın yarısından azına geliyor. Tıpkı anlaşmalı kargo gönderimi gibi bireysel 63 tl kurumsala 31 tl. Türk girişimciliği ve pratik zekası eklenince biraz daha iyi ve ulaşılabilir olabilir birde en önemlisi galericilerin tekelinden insanımız kurtarılabilir... Bekleyip görmemiz lazım ve şans vermemiz lazım. Çağlar Bayur yazdı: yurt dışı piyasa rakamları ve otomotiv dinamikleri bizden farklı. seri imalat atölye işi ve 2.el değerleri bizden farklı. bu sistem bizde pasta cile yapıp 15 gün geri alma garantili satan firmaların işine döner. Murat Sahın yazdı: Hakikaten, acayip şikayet var o firmalarla alakalı. Fabrikanın o firmalar gibi çalışacağını düşünemiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts