İçeriğe Yönlendir

Renault Fabrikada Yenilenmiş İkinci El Araç Satacak


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Kimbilir kaç pert çıkarmışlardır ama. Aklıma geldi, bu hareketleri yaparken kaza yapınca kasko napıyor?

 

Sportif faaliyetler teminat dışı :)

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

sıfır megane2 lpg li üretsinler

Evet.  Yada saseye kadar soyup oyle revizyon yapsın bantta :P revizyonlu saglam parcalarla

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Evet.  Yada saseye kadar soyup oyle revizyon yapsın bantta :P revizyonlu saglam parcalarla

2013-14 öyle bir proce vardı kimse yatırım yapmadıydı, sıfırlanmış  2.0 focus sedan düşünsene...... kilit işlem iç kumaş /camlar

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

sıfır megane2 lpg li üretsinler

 

Bende var vereyim. :keyifli:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

 

Bende var vereyim. :keyifli:

üreticimisiniz kullanıcı mı alalım arkadaşı

  • Mutlu 2
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Önder Özcan yazdı:

Ver!

Mercedesle takas?

Takas fiyatım farklıdır. Kalp kırma:true

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Celal Aydın yazdı:

Çölde düz ve boş arazi çok

Altlarında 12  kaburgalı makinalar var

Benzin sudan ucuz :)

har vurup harman savuran millet, petrol bittiği an onlarda bitecek, yapsınlar bakalım...

İlkay Başaran yazdı:

 

Bende var vereyim. :keyifli:

akvaryumda varmı kardeş :D:p

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yiğit Özdemir
(düzenlendi)

Renault filo satışı yaptığı firmaları bakım anlaşmaları ile de kendisine bağlıyor sanırım. Amaç bu filolarda amortisman süresi bitip satışa çıkan araçları uyguna toplayıp(yeni araç satışında indirim ya da bakım anlaşmalarında belli bi oranda indirim) gibi 10 yaşından genç genelde 4-5 yaşındaki araçları alıp vatandaşa satmak. Artık firmalar 10 yıl paslanmazlık garantisi veriyor. 4-5 yılda da aracın yıpranacağı parçaları belli. Zaten aracın servis geçmişi de Renault'da mevcut. Yenileme çok maliyetli olmaz. En fazla ağır bakımları yapar bir iki de kozmetik düzeltme yapar ondan sonra satar. Burada asıl kitle tüketiciye ucuz yenilenmiş ve garantili araç satıp garanti bozulmasın diye belirlenen süre boyunca müşteriyi servisten hizmet almaya teşvik! etmek.

 

Amortisman dönemi bittiği için araç yenileyen firmanın derdi yeniden sıfır araç alıp hem yeni aracın sorunsuzluğu ile 4-5 yıllık süre zarfında bakımdan bakıma götürüp araçtan maksimum faydayı sağlamak yine sıfır araca ödeyecekleri parayı amortismandan düşmesini sağlamak olacağından yenilenmiş araç bu tip firmalara cazip gelmeyebilir. Ama küçük orta ölçekli araç kiralama şirketlerinin ilgisini çekebilir. 

tarihinde Yiğit Özdemir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk

Benzin tv de fransadaki fabrika anlatılmış

 

 

 

Göçük düzeltme,kaporta boya,tampon tamiri,cam değişimi gibi işlemler yapıyorlar,sonra 1 yıl garanti ve sertifika veriyolarmış,aracını yeniletmek isteyenler yetkili servise aracı götürüp ekspertiz yapıyorlar ve maliyet çıkartıyorlar,anlaşma sağlanırsa araç çekiciyle fabrikaya gidip işlemden geçiyormuş,sonrada fabrikasyon yenilenmiştir diye sertifika veriliyor,

 

Türkiyede kara büyü gibi oturmuş,değişmiş ve boyanmış parça algısını değiştirebilir,fabrikada yenilenmiş elden geçmiş araç daha güvenilir olur benim fikrime göre,

 

Sonuçta yetkili servisleri yaptıkları tamir işlerine bile güven olmuyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
İlkay Başaran yazdı:

Mercedesle takas?

Takas fiyatım farklıdır. Kalp kırma:true

Hangi noter, kaçta?

Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Kutluay Selçuk yazdı:

Göçük düzeltme,kaporta boya,tampon tamiri,cam değişimi gibi işlemler yapıyorlar,sonra 1 yıl garanti ve sertifika veriyolarmış,aracını yeniletmek isteyenler yetkili servise aracı götürüp ekspertiz yapıyorlar ve maliyet çıkartıyorlar,anlaşma sağlanırsa araç çekiciyle fabrikaya gidip işlemden geçiyormuş,sonrada fabrikasyon yenilenmiştir diye sertifika veriliyor,

 

Bu işlemlerin maliyetini düşünmek bile istemiyorum.

Bence fahiş rakamlar çıkar

Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk
Alptuğ Özcan yazdı:

 

Bu işlemlerin maliyetini düşünmek bile istemiyorum.

Bence fahiş rakamlar çıkar

bencede öyle olur,

servis bakımda bile piyasanın 2 katı fazla çekiyorsa,fabrika 4 kata daha fazla para ister

filo kiralama işleri yapanlar daha çok kullanır bu sistemi,3 yıl kiraya verdiği aracı sıfırlayıp tekrar satar,bide toptan 100 araba gönderirse fabrika onlara indirim yapar zaten.

bu km işi nasıl olacak acaba?araç fabrikada yenilense bile şase numarasından muayene kayıtlarında eski km si gözükecek.150 bin km araba sıfırlansa gene 150 bin km de yani.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

yurt dışı piyasa rakamları ve otomotiv dinamikleri bizden farklı. seri imalat atölye işi ve 2.el değerleri bizden farklı.

bu sistem bizde pasta cile yapıp 15 gün geri alma garantili satan firmaların işine döner.

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Çağlar Bayur yazdı:

bu sistem bizde pasta cile yapıp 15 gün geri alma garantili satan firmaların işine döner.

Hakikaten, acayip şikayet var o firmalarla alakalı. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Sahın yazdı:

Hakikaten, acayip şikayet var o firmalarla alakalı. 

herşeyi yazamıyoruz azzcuk ucundan anca

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Kutluay Selçuk yazdı:

bencede öyle olur,

servis bakımda bile piyasanın 2 katı fazla çekiyorsa,fabrika 4 kata daha fazla para ister

filo kiralama işleri yapanlar daha çok kullanır bu sistemi,3 yıl kiraya verdiği aracı sıfırlayıp tekrar satar,bide toptan 100 araba gönderirse fabrika onlara indirim yapar zaten.

bu km işi nasıl olacak acaba?araç fabrikada yenilense bile şase numarasından muayene kayıtlarında eski km si gözükecek.150 bin km araba sıfırlansa gene 150 bin km de yani.

Bireysel olarak yaptıracak olursak servisteki gibi fiyatlar artar fakat filo alımlarının bakımları bizim yaptırdığımız bakımın yarısından azına geliyor. Tıpkı anlaşmalı kargo gönderimi gibi bireysel 63 tl kurumsala 31 tl. Türk girişimciliği ve pratik zekası eklenince biraz daha iyi ve ulaşılabilir olabilir birde en önemlisi galericilerin tekelinden insanımız kurtarılabilir...

Bekleyip görmemiz lazım ve şans vermemiz lazım.  

Çağlar Bayur yazdı:

yurt dışı piyasa rakamları ve otomotiv dinamikleri bizden farklı. seri imalat atölye işi ve 2.el değerleri bizden farklı.

bu sistem bizde pasta cile yapıp 15 gün geri alma garantili satan firmaların işine döner.

 

Murat Sahın yazdı:

Hakikaten, acayip şikayet var o firmalarla alakalı. 

Fabrikanın o firmalar gibi çalışacağını düşünemiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...