İçeriğe Yönlendir

Siemens Ayıplı ürün


Mehmet Dagdeviren

Recommended Posts

Mehmet Dagdeviren

Arkadaşlar Herkese Merhaba

Öncelikle depremde hayatını kaybedenlere Allahtan Rahmet Kalanlarada Acil Şifalar Diliyorum.

Malesef Hayat Devam Ediyor.

 

Şikayet var sitesine yazmış olduğum yazıdır,bu durumda ne yapabilirim nasıl bi yol izlemeliyim,bilgi verirseniz sevinirim.

Asıl amacım değişimken bana para iadesi teklifinde bulundular.bu benim daha fazla zamanımı alacak.

bu firmadan yeni ürün nasıl isteyebilirim.

yaşadığım mağduriyetimin tazminini nasıl alabilirim?

Herkese teşekkür ederim.

 

15.02.2023 tarihinde Siemens Markasından Kurutma Makinesi bana teslim edildi, ne tuhaf ki ürün üzerinde koli yoktu, ürün sadece naylon poşetle çevrilmiş, alt ve üst kısmında köpük vardı, ve toz içindeydi. Ben evde yokken, kurulum için geldiklerinde bir de ne görelim ürün bildiğiniz 2. El teşhir ürünü bunu iddia ediyorum, bu ürün asla sıfır bir ürün değil. Ürünün her yeri çizik vuruk ve ezik. Ayrıca kurulum için gelen şahıs eşime "bu ürünü deprem bölgesinden mi satın aldınız" diyerek kendince alaylı bir şekilde konuşmuş. Hemen müşteri hizmetlerini aradım, kendileri ilk etapta asla çözüm odaklı konuşmadılar, Ürünü değiştiremeyeceklerini söylediler ben değişim talep ettim, onlar zorla bakın bu kısımı atlamayın, zorla online alışveriş olduğu için para iadesi yapabiliriz dediler, ama bu tutum bana o kadar garip ve yanlış geldi ki, ben zaten 10 gün bekledim, şimdi bu firma yüzünden tekrar bir arayışa girip yeniden kurutma makinesi aramak zorunda kalacağım ve bu benim zamanımı alacak. Ayrıca doğal olarak bir müşterilerinide kaybettiler. Şimdi buradan herkese söylüyorum, Siemens'ten ürün alırken bir kez daha düşünün ve asla almayınız. Heee bu arada buna benzer hatta tıpatıp aynı bir konuyu Siemens buzdolabında 5 sene önce yine yaşamıştım, diyeceksiniz neden yine tercih ettin o zaman bunun cevabı da şu eşim bu modelde çok ısrar etti.

 

IMG_4298.jpg

IMG_4295.jpg

IMG_4299.jpg

IMG_4296.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Online derken nerden aldınız acaba siemens'i kendisi mi satıyor. Online aldığınız yere iade edebilirsiniz bence. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren
Harun Kocaçalışkan yazdı:

Online derken nerden aldınız acaba siemens'i kendisi mi satıyor. Online aldığınız yere iade edebilirsiniz bence. 

Simensin kendi online sitesinden satın aldım.

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan
Mehmet Dagdeviren yazdı:

Simensin kendi online sitesinden satın aldım.

O zaman bence direkt tüketici heyetine gidin iade edin. 

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

 Arçelikte bizim başımıza gelmişti, müşteri hizmetleri ile çözemeyince şikayetvar sitesine yazmıştım, bozdolabını yenisi ile değiştirmişlerdi.

Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren
Çağlar Bayur yazdı:

satış fiyatı nasıldı diğer sitelere göre?

Çağlar Abi çok bi fark yoktu 200-300 lira gibi bi rakam vardı bu yüzden direk simensin kendi sitesinden almayı tercih ettim.

Erhan Doruk yazdı:

 Arçelikte bizim başımıza gelmişti, müşteri hizmetleri ile çözemeyince şikayetvar sitesine yazmıştım, bozdolabını yenisi ile değiştirmişlerdi.

Abi bana garip gelen değiştirmiyolar para iadesi yapıolar.

Bu tutum hiç hoşuma gitmedi müşteriyi memnun etmek istiyosan değiştirirsin,para iadesi nedir yani.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

outlet olduğu açık ,ama rakamı sıfır fiyatı.  bunu belirtmiş olması lazımdı, şimdi zam yapmıştır zaten bu ürüne, para iadesi alınsa yenisi daha pahalı olacak zarar olacak, bence bu outlet olduğu belirtilmeden satıldığı için bir ayıp var, ya atıyorum %20 meblağ geri ödensin ya da outlet olmayan yeni ürün üzerinden gidilip değişimi için kaymakamlıklardaki tüketici heyetine başvuru yapılabilir.

yasanın arka kapısına sığınıyor, sadece para iadesi yaparım diye ama starken verilen bilgi eksik bunu atlamış siemens.....

vesile ile bu markayı ben sevmem, 2. dünya savaşına kadar etkisi olan bir marka

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Mehmet Dagdeviren yazdı:

Çağlar Abi çok bi fark yoktu 200-300 lira gibi bi rakam vardı bu yüzden direk simensin kendi sitesinden almayı tercih ettim.

Abi bana garip gelen değiştirmiyolar para iadesi yapıolar.

Bu tutum hiç hoşuma gitmedi müşteriyi memnun etmek istiyosan değiştirirsin,para iadesi nedir yani.

Para iadesinden kasıt nedir?

Kısmi bir iade mi ?

Yoksa ürünü iade alacaklar mı ?

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren
Mehmet Ozyurek yazdı:

Para iadesinden kasıt nedir?

Kısmi bir iade mi ?

Yoksa ürünü iade alacaklar mı ?

 

Mehmet Abi 

Ürünü geri alıp 19.110 TL ödeme yapacaklar

Yani satın aldığım fiyata

Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren
Çağlar Bayur yazdı:

outlet olduğu açık ,ama rakamı sıfır fiyatı.  bunu belirtmiş olması lazımdı, şimdi zam yapmıştır zaten bu ürüne, para iadesi alınsa yenisi daha pahalı olacak zarar olacak, bence bu outlet olduğu belirtilmeden satıldığı için bir ayıp var, ya atıyorum %20 meblağ geri ödensin ya da outlet olmayan yeni ürün üzerinden gidilip değişimi için kaymakamlıklardaki tüketici heyetine başvuru yapılabilir.

yasanın arka kapısına sığınıyor, sadece para iadesi yaparım diye ama starken verilen bilgi eksik bunu atlamış siemens.....

vesile ile bu markayı ben sevmem, 2. dünya savaşına kadar etkisi olan bir marka

Abi dediğin gibi zam olacak ve ben daha pahalı almış olacağım işte o zararı almak içinde sanırım tüketici heyetine başvuracağım.

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Philips süpürgede başıma gelmişti. Çok minik bir yazıyla teşhir olduğu yazıyormuş. Aldıktan sonra farkettim. Gelince iade ettim değişim yapılmadı. 

Bu mağduriyet karşısında iadenin yanısıra indirim kuponu isterseniz yararınıza olur bence. Tabi aynı üründen alacaksanız.

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Satın aldığınız sayfada teşhir vs yazmıyorsa hakem heyetine vererek değişim talebinde bulunabilirsiniz, eğer teşhir outlet şeklinde ibare varsa para iadesi normaldir.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bir kurutma makinesi kaç tl miş benim ev poliçesini toplamı bunu ödemez , zaten yok ama

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

bir kurutma makinesi kaç tl miş benim ev poliçesini toplamı bunu ödemez , zaten yok ama

 

Ekimden bu güne kadar % 150 prim yaptı.. Keşke kurutma makinesine yatırım yapsaydık.. 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Özgür Güzen

Zaman alacaksa, Tüketici Hakem Heyeti daha fazla zaman kaybı yaratır. Ben olsam para iadesini kabul eder gider başka bir makine alırdım.

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Geçmiş olsun. Siemens’e yakışmamış.

Geçen ay ankastre bulaşık makinesi aldım. Arçelik bayilerinin hepsi anlaşmış gibi 14.000TL fiyat verdiler.

İnternetten yine bir Arçelik yetkili satıcısı olan bir bayiden 11.800’e taksitle aldım. 
Hanımla baya şüphemiz vardı açıkçası. Ama çok şükür sıfır ürün şeklinde Arçelik yetkili servisi teslim etti. Hanım kesin teşhir ürünü gelecek diye bekledi. Sorunsuz sıfır paketi açılmamış ürün geldi. 

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Ekimden bu güne kadar % 150 prim yaptı.. Keşke kurutma makinesine yatırım yapsaydık.. 

internette bir satıcıdan ara ara molfix bebek bezi alıyorum. Adam iyi stok yapmış. Son aldıklarım 2021 tarihliydi. Adam katmerli katlamış parayı. 

  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren
(düzenlendi)
Özgür Güzen yazdı:

Zaman alacaksa, Tüketici Hakem Heyeti daha fazla zaman kaybı yaratır. Ben olsam para iadesini kabul eder gider başka bir makine alırdım.

Evet zaten bu şekilde olacak,makineyi haftasonu aldılar,ücret iadesi ise haftaiçinde olacak.

tarihinde Mehmet Dagdeviren tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...