İçeriğe Yönlendir

Far karartma


Levent Bakal

Recommended Posts

Oktay Toker

Bu tip parlak yüzeyli parçalarda zımpara yapılmadan sadece tek kat boyada boyamak şarttır.Diger katmanlarda sprey boylarda hava oluşur ve hali ile far içindeki ısınında yüksek olması bu kabarcıkları aynen boyanın bu hale dönüşmesine sebep oluyor.Her kat boya astar veya boyanın kendi olsun her daim sıkıntı yaratan durum olacaktır.Bunun nedenide sprey boyadaki hava tazzik oranının yani basıncının yeterli olmaması.Zımpara atıldı ise boyanın biraz daha iyi tutması açısından daha verimli olur.

Normal içerikli boyalar en az 150 derecelerde falan sıkıntı çıkarmaz.Boya kemikleşir ama bu hali ile bu katmanla oynarsanız pul pul elinize gelir.Sorun boyada değil boyama şeklinde oluşuyor.Tecrübe ile sabittir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Durna

Astarın markasını hatırlamıyorum ama boya akçalı. Peki ısıya dahanıklı boyalarla boyarken nasıl bi teknik uygulanmalı

Yorum bağlantısı
Cem Durna

mahmut abi oto boyacılara parlak siyaha boyatsam bu kabarma sorunu yine olurmu?

Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut
mahmut abi oto boyacılara parlak siyaha boyatsam bu kabarma sorunu yine olurmu?

Bir usta ya danışmakta fayda var...

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Cem Durna
Motip 690 derece ısıya dayanıklı boya var.astar atmaya gerek yok.aracın orjinal krom boğazından kat kat daha fazla tutunuyor.test edildi.

4d0405b1e8a8eb35ea7e0559eaf782d4.jpg

9d7b2c453c47fc9b7cd45363155eaa61.jpg

Galip bu sefer sana uyup motip ısıya dayanıklı boya ile boyucam. Krom kaplamayı zımparalamaya gerek varmı. Sen nasıl boyadın. Birazdaha detaylı snlatabilirmisin. Vede şinfiye kadar boyadığın farlarda kabarma dökülme vs gibi bi aksaklık oldumu?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...