Cem Durna 20 Kasım 2014 Paylaş 20 Kasım 2014 Demiştim demeyi hiç istemezdim Mahmut abi plastik astarı armıştım buna Yorum bağlantısı
Oktay Toker 20 Kasım 2014 Paylaş 20 Kasım 2014 Bu tip parlak yüzeyli parçalarda zımpara yapılmadan sadece tek kat boyada boyamak şarttır.Diger katmanlarda sprey boylarda hava oluşur ve hali ile far içindeki ısınında yüksek olması bu kabarcıkları aynen boyanın bu hale dönüşmesine sebep oluyor.Her kat boya astar veya boyanın kendi olsun her daim sıkıntı yaratan durum olacaktır.Bunun nedenide sprey boyadaki hava tazzik oranının yani basıncının yeterli olmaması.Zımpara atıldı ise boyanın biraz daha iyi tutması açısından daha verimli olur.Normal içerikli boyalar en az 150 derecelerde falan sıkıntı çıkarmaz.Boya kemikleşir ama bu hali ile bu katmanla oynarsanız pul pul elinize gelir.Sorun boyada değil boyama şeklinde oluşuyor.Tecrübe ile sabittir. 1 Yorum bağlantısı
Cem Durna 21 Kasım 2014 Paylaş 21 Kasım 2014 Astarın markasını hatırlamıyorum ama boya akçalı. Peki ısıya dahanıklı boyalarla boyarken nasıl bi teknik uygulanmalı Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 21 Kasım 2014 Paylaş 21 Kasım 2014 İnce katlar halinde istenilen sonuç alınana kadar ... Yorum bağlantısı
Cem Durna 21 Kasım 2014 Paylaş 21 Kasım 2014 mahmut abi oto boyacılara parlak siyaha boyatsam bu kabarma sorunu yine olurmu? Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 21 Kasım 2014 Paylaş 21 Kasım 2014 mahmut abi oto boyacılara parlak siyaha boyatsam bu kabarma sorunu yine olurmu?Bir usta ya danışmakta fayda var... Yorum bağlantısı
Cem Durna 28 Aralık 2014 Paylaş 28 Aralık 2014 Motip 690 derece ısıya dayanıklı boya var.astar atmaya gerek yok.aracın orjinal krom boğazından kat kat daha fazla tutunuyor.test edildi.Galip bu sefer sana uyup motip ısıya dayanıklı boya ile boyucam. Krom kaplamayı zımparalamaya gerek varmı. Sen nasıl boyadın. Birazdaha detaylı snlatabilirmisin. Vede şinfiye kadar boyadığın farlarda kabarma dökülme vs gibi bi aksaklık oldumu? Yorum bağlantısı
Recommended Posts