İçeriğe Yönlendir

Araba Almak İçin Değerli Fikirlerinizi Soruyorum (Resimli)


Galip Kul

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Murat Sahın yazdı:

Ama emmi, dizel istenmiyor. Yoksa C5 önerirdik kesin :D 

Benzinli daha sorunlu. 
 

Ersen şahin yazdı:

D segment bir araca biniliyorsa motor 2.0 olmalı ki aracın tadı çıksın

Artık 2.0 lara gerek yok ya.  Atmosferik zamanında idi o.  

1.4 astra benim 2.0 mondeonun üstünden atlıyordu.   

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mehmet Ozyurek yazdı:

Benzinli daha sorunlu. 

Tercih, ben olsam turbo benzinli ve direk enjeksiyonlu araç almaktansa dizel olan varyasyonu tercih ederdim. DPF harici komponent farkı yok. Yıllardır üretilmiş aşırı beslemeli dizelleri ben daha güvenilir buluyorum. Ama arkadaş benzinli sormuş. 

Mehmet Ozyurek yazdı:

Artık 2.0 lara gerek yok ya.  Atmosferik zamanında idi o.  

1.4 astra benim 2.0 mondeonun üstünden atlıyordu.   

Kesinlikle haklısın abi, o eskidendi, turbo benzinlilerin performansı hacimden bağımsız olarak atmosferiklerden iyi. 1.2 tsi rampada benden yol istiyor :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Galip Kul
Mehmet Ozyurek yazdı:

Benzinli daha sorunlu. 
 

Artık 2.0 lara gerek yok ya.  Atmosferik zamanında idi o.  

1.4 astra benim 2.0 mondeonun üstünden atlıyordu.   

Benzinin ne gibi sorunlari olur abi ? 1,4 veya 1.8 i cok begeniyorlar pasast da biraz aydinlatirsan guzel olur karar asamasindayiz :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Galip Kul yazdı:

Benzinin ne gibi sorunlari olur abi ? 1,4 veya 1.8 i cok begeniyorlar pasast da biraz aydinlatirsan guzel olur karar asamasindayiz :D

 

Buji, bobin, buji kablosu, gaz kelebeği derdi bitmez. Lpg takılırsa subap yakması, lpg nin bakımları, regülatör arızaları vs vs. Uzayıp gider..  

Ben memnunum dizellerimden.. 10 yıldan fazladır dizel kullanıyorum.. Öncesinde benzinli kullanıyordum.. 

 

 

 

Murat Sahın yazdı:

turbo benzinlilerin performansı hacimden bağımsız olarak atmosferiklerden iyi. 1.2 tsi rampada benden yol istiyor :) 

 

1.0 lar bile öyle. 

Artık büyük motora gerek yok. 

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Galip Kul
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Buji, bobin, buji kablosu, gaz kelebeği derdi bitmez. Lpg takılırsa subap yakması, lpg nin bakımları, regülatör arızaları vs vs. Uzayıp gider..  

Ben memnunum dizellerimden.. 10 yıldan fazladır dizel kullanıyorum.. Öncesinde benzinli kullanıyordum.. 

 

 

 

Abi bu saydiklarin mi sadece birde bu saydiklarin  kesin sorun cikartirmi ki ? Bir de sanki hepsini zevke degissek bile 4 enjektorden daha  ucuzdur bence 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Galip Kul yazdı:

Abi bu saydiklarin mi sadece birde bu saydiklarin  kesin sorun cikartirmi ki ? Bir de sanki hepsini zevke degissek bile 4 enjektorden daha  ucuzdur bence 

 

Kesin sorun çıkaracak diye bir şey yok tabi ancak kensinlikle dizel enjektöründen önce hepsi değişir bunların.. 

Dizel Enjektörü kolay kolay bozulan bir şey değil. 

 

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

2 ay kullanıp gidecek, porşenin 27 ay maaşla alındığı yerden geliniyor, ne diseli ne sorunu :)

Yorum bağlantısı
Galip Kul
Çağlar Bayur yazdı:

2 ay kullanıp gidecek, porşenin 27 ay maaşla alındığı yerden geliniyor, ne diseli ne sorunu :)

Aslinda tam olarak oyle sayilmaz Caglar abi, cunku piyasada araba yok :D bi arkadas cocugu var diye mpv almak sitedi biri vazgecti diye alabildi, o da manuel ve beyaz rengi.

Yorum bağlantısı
Süleyman Can
Mehmet Ozyurek yazdı:

Ben memnunum dizellerimden

Yalıtıma ekstra dikkat edilmek kaydıyla herkes bunu yazıyor. Benzinlinin sessizliği akıl çeler gibi oluyor bazen. 

 

Galip Kul yazdı:

4 enjektorden daha  ucuzdur bence 

Marka modele göre değişir ama enjektör değişimi işçilik olarak diğerlerine kıyasla kolay ve ucuzdur. İlk gün kondisyonuna geri döner.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Sessizliği sadece motor sesi olarak düşünmemek gerek.  
Yol sesi ve rüzgar sesi de motor kadar rahatsız eder. 

Yorum bağlantısı
Celal Aydın
(düzenlendi)

1.4 TSI 122 hp olan CAX motor kodlu olan modeller triger zincirli. Uzama sorunu var, değişimi çok pahalı, değişimi düzgün yapılmazsa ses sorunu gitmez. Performansı ve sorunsuzluğu bir 2.0 TDI gibi değil, aklınızda olsun. 

tarihinde Celal Aydın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Galip Kul
Mehmet Ozyurek yazdı:

Sessizliği sadece motor sesi olarak düşünmemek gerek.  
Yol sesi ve rüzgar sesi de motor kadar rahatsız eder. 

Bu dedigin cok dogru abi, yol seside sorun, ama sen onerirsin bu toplu olarak baktigimizda

Yorum bağlantısı
Galip Kul
Celal Aydın yazdı:

1.4 TSI 122 hp olan CAX motor kodlu olan modeller triger zincirli. Uzama sorunu var, değişimi çok pahalı, değişimi düzgün yapılmazsa ses sorunu gitmez. Performansı ve sorunsuzluğu bir 2.0 TDI gibi değil, aklınızda olsun. 

Usta sen simdi boyle dedin ama e biz ne alacaz :D valla ordan kaciyosun orda bi sorun bu taraftan kaciyosun obur taraftan bir sorun :D Cok kafamiz karisti ya bizi diyin bi sey secelim ya, bu zincir cok mu sorunlu bir sey ?

Yorum bağlantısı
Celal Aydın

D segmentinde dizelde alacağım tek motor 2.0 TDI olurdu VAG grubunda. Benzinlide Mercedes Benz derim. 
Hiçbir Dizel, benzinli kadar abuk sabuk arıza açmaz, sorun yaşatmaz. (Toyota, Mazda gibi Japonlar hariç)

Lakin açarsa cebe düşman olur, can yakar. O da düşük ihtimal bakımlı araçta. 
 

Galip Kul yazdı:

Usta sen simdi boyle dedin ama e biz ne alacaz :D valla ordan kaciyosun orda bi sorun bu taraftan kaciyosun obur taraftan bir sorun :D Cok kafamiz karisti ya bizi diyin bi sey secelim ya, bu zincir cok mu sorunlu bir sey ?


Audi A4 2.0 TDI doğru seçim olurdu bana göre. Her türlü risk var, içinize sinen hangisi ise alın gitsin. 
Sadece şunu unutmayın, benzinli=sorunsuzluk demek değildir. Hele ki eski model, D segmenti bir Alman aracı sorun çıkarmaz diye düşünmeyin. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Galip Kul yazdı:

Bu dedigin cok dogru abi, yol seside sorun, ama sen onerirsin bu toplu olarak baktigimizda

Ben önereceğimi önerdim. 
Sen seçimini yapmalısın.  
Arabayı kendin kullanmak için mi alacaksın. 
Yoksa satarken kolay satılsın diye mi alacaksın.  
Kolay satılsın diyorsan passat alıp geçeceksin. 

Yorum bağlantısı
Galip Kul

Abi danaya girer gibi giricez araca :D o yuzden bende bilmiyorum ama araci seciyosun, yakitda takiliyosun, yakiti seciyosun vites seciminde takiliyosun :d

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

 

Kesinlikle haklısın abi, o eskidendi, turbo benzinlilerin performansı hacimden bağımsız olarak atmosferiklerden iyi. 1.2 tsi rampada benden yol istiyor :) 

Fairway da yol ister hitler motorlu golften :crazy:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Galip Kul yazdı:

Abi danaya girer gibi giricez araca :D o yuzden bende bilmiyorum ama araci seciyosun, yakitda takiliyosun, yakiti seciyosun vites seciminde takiliyosun :d

Bütçe çoksa seçim kolay :) 

Yorum bağlantısı
Galip Kul
Mehmet Ozyurek yazdı:

Bütçe çoksa seçim kolay :) 

Butce sorun olmasa, mercedes e klass :D 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Galip Kul yazdı:

Butce sorun olmasa, mercedes e klass :D 

Ben almam şahsen. 
Garantili alamam.  Garantisizin de nazını çekemem. 😅

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Galip Kul yazdı:

5 yildi galiba genel  garanti demi ?

 

Suzuki alırsan 10 yıl :)

Onun dışında 2 yıl galiba. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Suzuki alırsan 10 yıl :)

Onun dışında 2 yıl galiba. 

 

toyota 3 :) 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
İlkay Başaran yazdı:

Fairway da yol ister hitler motorlu golften :crazy:

E180 kovalamisligim var otoban da hey gidi fahribey

Yorum bağlantısı
Macit Aliyev
(düzenlendi)

Bütçeyi biraz daha artırıp benzinli 3008 almanı tavsiye ederim. 

tarihinde Macit Aliyev tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...