Sühan Bozdağ 6 Haziran Paylaş 6 Haziran İyi forumlar. Geçen hafta 1000 km'si LPG ile olmak üzere 1200 km uzun yol yaptım. Dönüşte, karbüratörlü ve ayakta zor duran aracımı eve 10 km kala benzine aldım ve rampa çıktığım için gazdan ayağımı hiç çekmeden devam ettim. Tali yola girmek için ayağımı gazdan çekince araba stop etti. Marşa basınca çalıştı ama gazdan ayağımı çektiğim anda gene stop etti. bir kaç kez tekrar çalıştırdım ama sonuç aynı oldu. LPG'de sorunsuz çalıştı ve eve kadar geldim. Gaza bastığım sürece çalışması ,benzin pompası ve otomatiğinin sağlam olduğunu düşündürdü. Gaza bastığım sürece çalışan motorda herhangi bir sarsıntı da yoktu. Yol boyunca çekiş sorunu da yaşamadım sadece aracın içinde hafif bir benzin kokusu vardı. Yorumlarınızı merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Kurum.. Bildiğimiz karbüratörlü motorsa bu. Bir benzin filtresi sorunlu olabilir.. İki karbüratördeki benzin memeleri kurum bağlamış olabilir. Büyük ihtimal sorun bu. 2 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 6 Haziran Yazar Paylaş 6 Haziran Mehmet Ozyurek yazdı: Kurum.. Bildiğimiz karbüratörlü motorsa bu. Bir benzin filtresi sorunlu olabilir.. İki karbüratördeki benzin memeleri kurum bağlamış olabilir. Büyük ihtimal sorun bu. Benzin filtresinden şüphelendim ben de. Mevcut metal filtreden bulamadığımdan, plastik, üniversal bir filtre aldım. Yarın değiştirip deneyeceğim. 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 9 Haziran Yazar Paylaş 9 Haziran Herkese iyi pazarlar. Araştırmalarım sonuçsuz kaldığı için bir konuda bilgilerinize başvurmak istiyorum. Eski model, düz karbüratörlü bir araçta gaz kelebeği, araç çalışmıyorken tam kapalı konumda mı olmalı, yoksa hafif açık mı durmalı, kontağı açınca mı hareket etmeli, gaza basınca mı? Benim kelebek motor çalışmazken neredeyse sonuna kadar açık duruyor. nedir bu işin aslı astarı acaba? Teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran Paylaş 9 Haziran gaza bastıkça kelebek açılır yani giren hava miktarını artırır, yani emme girişini kapatacak şekilde duruyor olmalı? tam kapalı veya hafif açık olması rölanti düzeneğine bağlı. 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 9 Haziran Yazar Paylaş 9 Haziran Çağlar Bayur yazdı: gaza bastıkça kelebek açılır yani giren hava miktarını artırır, yani emme girişini kapatacak şekilde duruyor olmalı? tam kapalı veya hafif açık olması rölanti düzeneğine bağlı. Epey açık duruyor bende. Neredeyse tam gaz vermişim gibi. Kelebeği, plastik bir dişlide bulunan bir yay hareket ettiriyor. Bunun benim yapabileceğim bir ayar yöntemi var mı, yoksa sanayiye mi gitmeli. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Sühan Bozdağ yazdı: Epey açık duruyor bende. Neredeyse tam gaz vermişim gibi. Kelebeği, plastik bir dişlide bulunan bir yay hareket ettiriyor. Bunun benim yapabileceğim bir ayar yöntemi var mı, yoksa sanayiye mi gitmeli. O gördüğünüz kelebek jikle olmasın. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Sühan Bozdağ yazdı: Epey açık duruyor bende. Neredeyse tam gaz vermişim gibi. Kelebeği, plastik bir dişlide bulunan bir yay hareket ettiriyor. Bunun benim yapabileceğim bir ayar yöntemi var mı, yoksa sanayiye mi gitmeli. öyle durmaz yani durmaz gaza basınca oynuyor mu o görülen ? Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 9 Haziran Yazar Paylaş 9 Haziran Furkan Bakırel yazdı: O gördüğünüz kelebek jikle olmasın. Hava filtre kazanını çıkardığımda karşıma çıkıyor. Tam karbüratörün girişinde duruyor Çağlar Bayur yazdı: öyle durmaz yani durmaz gaza basınca oynuyor mu o görülen ? Motor çalışırken bakma şansım olmadı ama gaz telini elimle oynattığımda bu parça hareket etmiyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Sühan Bozdağ yazdı: gaz telini elimle oynattığımda bu parça hareket etmiyor demekki o görünen gaz kelebeği değil, rölanti düzeneği 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 9 Haziran Yazar Paylaş 9 Haziran Çağlar Bayur yazdı: demekki o görünen gaz kelebeği değil, rölanti düzeneği Benzinde çalıştırdığımda gaz vermeyince stop etmesinin nedeni bu olabilir mi? Gazda iken rölanti düzgün Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Sühan Bozdağ yazdı: Benzinde çalıştırdığımda gaz vermeyince stop etmesinin nedeni bu olabilir mi? Gazda iken rölanti düzgün motor soğukken ilk marştan sonraki 30 saniye için mümkün, sonrası için mümkün değil benzin pompa basıncının yeterisz kalmış olmasına odaklanın 1 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts