İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Mehmet Ozyurek

    Tesla Teslimat Saçmalığı

    Plaka işine hiç girme.. Mertolun arabanın önüne 34 arkasına 48 tamışlardı
  3. Selçuk Bakış

    Araç Klima Bakımı

    Modeli yenge bulsun sonra bir tane daha almak zorunda kalma demek istedi şeklinde anladım
  4. Evren Erakçora

    Motor Yağı Ile İlgili Sorular

    0w20den 016w mi geçildi?o zaman fark edebilir.
  5. Selçuk Bakış

    Motor Yağı Ile İlgili Sorular

    Viskozite farkı olabilir mi?
  6. Mehmet Ozyurek

    BYD Manisa'da Fabrika AçMIyormuş

    Başlığı değiştirdim
  7. Köksal Yılmaz

    Araç Klima Bakımı

    Bu kısmı anlamadım, hbde kampanya fiyatlı 8050 modeli de göremedim. En uygun 8000 serisi 5200 tl gibi. azur 8050 Modelleri, 3719₺'den Başlayan Fiyatlar | Hepsiburada
  8. Murat Sahın

    Jant konusu.

    Takmaya takarlar, sonra yolda jantı bırakıp yola devam edebilirsin. Her şekilde bijonları ve poryayı bozar. İki seçeneğin var; ölçüye uygun bijon aralığında jant almak yada spacer dönüştürücü kullanmak. Spacer aracın geometrisini etkiler. Bu etki olumlu olabilir, olumsuz da olabilir. Kamber kaster baktırmak falan gerekir doğru olması için. İnce iş yani. En güzeli doğru jant bulmak olur.
  9. Mehmet Kazancıoğlu

    Jant konusu.

    spacer dönüştürücü kullanabilirsin.
  10. Tansu Kalafatoğlu

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    aşk böyle başlıyor işte
  11. Tansu Kalafatoğlu

    BYD Manisa'da Fabrika AçMIyormuş

    atmo grup swm ile ortak üretim eskişehir’de üretime başlıyor G01 PRO modeli, Eylül 2025’te Eskişehir'de banttan inecek. -2026’da G03F, -2027’de ise MPV modeli yerli üretim programına dahil edilecek. -Çinli JAC markasına ait ilk yerli model E30X’in üretimi de yıl sonunda başlayacak. -2026’da PHEV pick-up, -2027’de ise hibrit ve elektrikli SUV modelleri üretim hattına eklenecek.
  12. Bugün
  13. Tansu Kalafatoğlu

    Araç Klima Bakımı

    kaçırma. Hb’de azur 8050. Eşinden link iste. Bonus kartla al. 4200 yazıyor. Puanlarla bana 3650’ye geldi 8040 5 gram daha az buhar veriyor. Yani. %%95 aynı ütü 8021 ise bi tık daha düşük model 7000-7500 serisi de yeterli. Ama bence 8000 serisi
  14. Tansu Kalafatoğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Benim bildiğim araştırdığım spor otomobiller hariç, elektriklilerde vites konusunun tüketimi azaltmadığı yönünde. Zaten motorlar 0-17.000 devir aralığında çalışıyor. 17 bin devir de max hız devri. Yani genelde 0-13.000 devir bandında çalışıyor. Bu aralıkta devri düşürmek tüketimi etkilemiyor. Çünkü %1-2 fark oluyor. bunun için ilave şanzıman ağırlığına ve kavramaya gerek görülmüyor.
  15. Mehmet Ozyurek

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    Ulen bu yıl da kendimi davet ettiremedim. Ne çok kaçtın ya.. Çok kazanır mtv leri ödersek, Yolda kulak tıkacı kullanırsak, içindeki işçilik eksikliklerini de görmezden gelirsek.. Olur aslında ya. neden olmasın..
  16. Murat Sahın

    Kara

    İyi dilekleri için herkese teşekkür ederim. Umarım bu sefer uzun süren bir birliktelik olur.
  17. Mehmet Yeter

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    İşte o zaman işler değişir. Uzun yola cikan birisi için güzel bir planlama ile ekonomik bir seyahat olur.
  18. Mertol Kip

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Daha degil henuz sadece fasfakiriz yakinda fuckfakir olacagiz gibi gozukuyor. :):
  19. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Sıradan kullanıcı için batarya pek bir şey ifade etmez. Menzili söylemeleri doğal ama işte orada da hem standartlar sıkıntılı, hem de çok fazla dış etken var. 10k devirle donen makine ile 5k donen makinenin tuketimi ayni olmazki. Olsaydi hiz ile tuketim lineer artmazdi. Nitekim su an bizimkilerde camasir makinesi misali direct drive var. Galiba gene son disli var gerci. O soylediginde kastedilen farkli bir sey. Benim soyledigim 80 lerin audilerindeki gibi bir ekonomi vitesi olmasi. Hani onlarda 5nci vitese atinca araba hizlanmaz ama hizini korurdu ve devir dustugu icin az yakardi ya. Onun gibi etkisi olan bir sey. Sehirlerarasi yolda cruise de giderken 17kw yakacagina 12-13 kw yaksa mesela, sehirici sehirdisi farki kalmaz. E 60-70kw bataryasi olan bir makinede menzile en az +150 200 km eklemek demek.
  20. Doğan Arşiray

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    fakfakiriz yani
  21. Mertol Kip

    '25 Grandland GSe

    Bu arabanin en begendigim kismi zaten normal araba gibi olmasi. Alışman gerekmiyor.
  22. Mertol Kip

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Konunun Çin ile alakası yok, elektrikli araba en çok devletin işine geliyor. Cari açığın düşmesinde etkisi yadsınamaz. Kaldı ki elektrik özkaynaklarınla üretebildiğin bir yakıt. Teşviği babasının hayrına vermiyor. Devletin istemeyeceği tek şey evden şarj etmen olabilir, yarın öbürgün bu şarj istasyonlarına maktu vergi eklemelerini bekliyorum şahsen. Nasıl benzinlikler vergi dairesine döndüyse bunlar da döner...
  23. Köksal Yılmaz

    Araç Klima Bakımı

    Ütü lazım link alayım
  24. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bir arkadaşı 22000 tl masraftan kurtardık.
  25. Tansu Kalafatoğlu

    Motor Yağı Ile İlgili Sorular

    Motor yağları arasındaki minik farkları hissedemem. Bazıları yağı değişir değişmez yorum yapar. ama bu sefer bariz fark gördüm. Motor soğukken titreşim eskiye göre çok azaldı. Motorun devreye girmesi çok yumuşak. Bundan sonra yağım eneos’tur
  26. Ferhat Yavuz

    Pilli oyuncak e 308

    Hayırlı olsun. Voltla , ABRP ve Lixhium uygulamalarını indirin konuma göre en uygun istasyonu seçin istasyon uygulamalarını önceden indirip kredi kartı tanımlamalarını falan yapın ki istasyonda boşa uğraşmayın.Zaten 2-3 şarjdan sonra çözersiniz durumu
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...