Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Abi, gözlükleri yeni yaşından önce mi, yoksa sonra mı kullanmaya başladın. Bu arada çizilen cama müdahale edilmez, edilir ise, diyoptri bozulur. çizik camlı gözlük ise, kullanılmaz.
-
Gerçekten yazık bu markalara. Satarken iyi paralar istemeyi biliyorlar ama malının arkasında durmaya geldi mi kedi gibiler. Bir kullanıcı adblue sorununu kullanıma bağlı yaşayabilir mi? Bariz kendi hataları olduğu halde malın arkasında durmuyorlar, bir de kibirlilik yapıyorlar. Geçmiş olsun inşallah en az zararla bitirirsiniz bu işi.
-
Ürünlerini yakalım. Ama önce alalım, sonra yakalım.
-
meguiars plastix dene. diş macunu ne alakaymış...
-
peki onlar bunu biliyormu deliganlı?
-
doğubank gözlükçü katında arka koridorda teoman diye biri var. Camını bilmem de sohbeti çok zevkli. Kafası biraz kırık trivex camlar zor çiziliyormuş. Benim tavsiyem gözlüğe çok paralar bayılmamak. Gözün bozukluğunu kabullenip uygun camlarla, tek odaklı merceklerle devam etmek.
-
Geçmiş Olsun. Çağlar Hocam Focus larda kullanılan 2020 sonrası 1,0 motor konusunda yorumunuz nedir.Bu araçlar bu ara 1,3 Tce Megane ile aklımı çeliyorlar.
- Bugün
-
abi sıfır cam al seramik artı ppf güzel iş görür
-
Farklı olan jantın ET değeri farklı, o nedenle dışarıda duruyor teker
-
22 Corsa F 1.2 75 HP Aracımız Kayış Koparttı
Doğan Arşiray, Alptuğ Acar'in konusunu cevapladı - Corsa
yıllardır olan şeyi değiştirip daha *** çamur *** etmekten başkla bir şey değil bana sorarsan hocam. ısı varsa problem vardır.- 70 cevap
-
- 1
-
Seryum oksit + dremel
-
1.0 ecoboost ingilterede ecoboom olarak geçer. Sebebi distribütörün bakım aralıklarını uzun olarak belirlemesi ve pandemi. İngilterede bakım aralığı 18 bin mil (yaklaşık 29 bin km) veya 2 yıl. Buna birde kısa mesafeli kullanım eklenince motor yağı değişimden çok önce bozulmuş oluyor. Orada da şirket araçları çok ve bakımda yağ değişmeyip servis gördü damgası vurup yollama olayları ve çokça yanlış yağ kullanımı görülmüş. Ayrıca 1.5 ecoblue PSA temelli bir motor trigeri normal kayış, egzantrik milleri arasında zincir mevcut. Sadece 2.0 ecoblue ıslak kayış (triger yağ içinde) Çok bahsedilmez ancak BMW'nin dizel motorlarında zincir olmasına rağmen sorun yaşayan çok. Zincirin plastik kılavuzları parçalanıp aynı ıslak kayış kullanan motorlar gibi karter içindeki yağ süzgecini tıkıyor ve motora elveda diyorsunuz. Günümüz güncel motorları (yüksek güç, düşük yakıt) dar tolerans aralıklarında çalışıyor. Bu nedenle kıl tüy çok sorun yaşanıyor. Çoğunun trigerini değişmek de zor artık. Elektrikli araç candır
-
Stepneye baktınızmı belki diğer üçüyle aynıdır.
- 2 cevap
-
- 2
-
10 sene önce geçtin sen o leveli
-
Geçmiş olsun. Trigeri yağ içinde çalışan motorlarda kullanılan yağ hayati öneme sahip. Sadece yağ akışkanlık değerlerinin tutması yetmiyor, üreticinin belirlediği spefikasyonu da sağlaması gerekiyor. Çoğu kullanıcı buradan gol yiyor, özellikle sanayiye bakıma gidilmeye başlandığı zaman. Bir de yağ değişim periyodunun kullanım koşullarına uygun olması gerekiyor. Özellikle sürekli kısa mesafe kullanım veya sürekli sıkışık trafikte kullanım ağır kullanım olarak kabul ediliyor çoğu üretici tarafından. Bu şartlar mevcutsa yağ bakım periyodunu düşürmek gerekiyor. Kasnakların ve rulmanların yağ içinde çalışması avantaj sağlıyor, uzun vadede toz pas vb. nedeniyle dönmesi zorlaşmıyor. Avantaj buradan geliyor.
-
Yanında piyazlı.
-
ben grammyciyim
-
Tecrübe eden abilerimin tecrübe ve tavsiyelerine dayanarak halojenden devam ediyorum. Farları ayarlayıp devam edeceğim şimdilik. YouTube - Far ayarı nasıl olmalı? - Enter
-
Abano Pass/Gürcistan yollarından kısa kısa.
- Dün
-
Merhabalar , Ford Fusion 2005 1.4TDİ sahibiyim. Sağ teker dışarıda görünüyordu, ustaya götürdüm. Usta , direksiyonu sağa sola çevirtti kontrol etti birşey yok dedi. Daha sonra jant kapaklarını sök dedi ve söktüm. Sağ tekerin jantı diğer 3 tekerin jantından farklıydı. Ve diğer sorunum ise araç 100'den sonra titriyordu hemde yayık ayranı gibi bu ona sebep olabilir mi? Jantı nereden bulabilirim? 3-4 günden beri sosyal medyanın market kısmında ayriyetten sarı sitede arıyorum tarıyorum bulamadım. Sizin tavsiyelerinizi merakla bekliyorum. 3 lastiğin de aynı olduğu jant ise bu. Bundan bulmaya çalışıyorum.
-
Satlık sedici yok telsiz
- 10 cevap
-
- 1
-
Kaldı 28 gün
-
Az önce denedim. Nasılsa camlar harita gibi dedim. Osuruktan şeye çizilen cam şarjlı diş fırçası ile bırak temizlenmeyi çizilmedi bile. Deliricem
-
Fitiller aynıdır diye düşünüyorum. Ben 2011 yılında yapmıştım 2006 fiestaya.