İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Bugün
  2. Alptuğ Özcan

    Kart Aidatı

    Benim de her sene temmuz ağustos döneminde 2 kartıma kart aidatı yansıtıyorlar. Geçen seneye kadar kartı kapatacağımı söyleyince iade ediyorlardı. Geçen sene bunu yemediler ki gerçekten de kapatabilirdim. Maxipuan teklif ettiler ilk önce kabul etmeyince yıl sonuna kadar 30.000 TL harcama sözüne iade ettiler. Allah'tan sonraki ay eve cam balkon yaptıracağım tutarı karttan çektirince %60'ı harcanmış oldu, geri kalanı da zaten harcama sözünü karşıladı. 3. kart olarak enpara kullanıyorum artık. Ama yine ağırlıklı İşbankası hala, bakalım bu sene ne olacak
  3. Mehmet Göktürk

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun

    bayramınız kutlu olsun.
  4. Mertol Kip

    Yeni Trafik Cezaları

    Eveeet. Hem de şartları tek taraflı belirlenmiş olan bir sözleşme. İş akdinizde yazar. Yasa diye bir şey var. Hatta iş kanunu falan diye isim takmışlar ona. İşe girerken o kanuna göre istihdam ediliyorsunuz. Aymazlık, tehdit falan amacını ve anlamını aşan kelimeler, gerek yok bunlara. Neden? 300 liradan kaç ton istiyorsun?
  5. Önce kondisyonunu görmeliyiz. Bi doy bi doy.
  6. Mertol Kip

    Yeni Trafik Cezaları

    Suçtu derken? Birincisi, (Erkekler için konuşuyorum), 45 yaşında emekli maaşı alan yok. 25 yıl çalışma şartı var, 18 de çalışmaya başlamış olsa bile 25 seneyi doldurup 45 yaşında emekli olabilmesi için askerliği falan ödemiş olması ve hiç ara vermemiş olması lazım. Özel sektör için pek olası değil bu. Hadi varsayalım oldu, toplamda kaç kişiden bahsettiğinizi düşünüyorsunuz? Herhangi bir ikili anlaşmada, imza atılıp onaylandığı andaki şartlar sabittir. Devlet işe girerken vatandaşına verdiği 25 yıl ve 3600 gün prim ödemiş olma şartını kafasına göre değiştirip yaş şartını koymuştu. Daha sonra devlet insanlara gasp ettiği hakkını geri teslim etti. Tam olarak eleştirdiğiniz şey bu. Ortada suç ya da yasallaştırma diye bir şey yok. Toplum düzeni konusundaki yorumunuzu ciddiye alamadım kusura bakmayın. Muğla en çok yağış alan illerden birisi ve bunu çam ormanlarına borçlu. Marmaris balının popüler olmasının sebebi denizi güneşi değil çam ormanları. Bence o kadar ucuza harcamayın çam ağaçlarını. Kaldı ki Milas tarafında falan epey zeytinlik var.
  7. Azad Mirzade

    Kral Araba

    Satamıyorum araba piyasası ölmüş, ne arayan var ne soran. 460 diyen vardı, ona vereceğim sanırım, parası lazım
  8. Yusuf Gerdan

    Mondeo MK4 Modül Arızası

    Benim sorunum zannediyorum ki gösterge paneli. Can-bus ile iletişimi kesiyor bu modül. Ancak göstergenin fişini çıkarıyorum, takıyorum sorun çözülüyor. 10 km yol gittikten sonra bazen de 50 km yol gittikten sonra yineliyor. Yıldız sanayide bu bahsedilen modül ve gösterge için de maalesef çok uçuk fiyatlar söylediler. Ve değiştirince sorunun kesilceğine garanti gözüyle bakılmıyor. Ben can-bus iletişim sorunumu teybe gelen canbus kablosuna kontak sigortasından direkt kablo çekerek çözümünü buldum. Bu sayede can-bus çalışmadığı zaman teyp direkt olarak kontağa bağlanmış oldu. Ama tabi ki hala modül arıza kodu duruyor. Arızayı silip aracı hareket ettirmezsem sonsuza kadar araç arıza kodu vermiyor. 70-80 km hızlara çıktığım an direkt arıza kodu düşüyor çok ilginç. Bu 70-80 km hızlarda sabit gidersem km hız göstergesi kararsızlık yapıyor ve gösterge aşağı yukarı sallanıyor. 2 yıllık bu deneme yanılma yöntemlerime dayanarak arızanın gösterge panelinde olduğuna kanaat getirdim. Çünkü hiç bir elektronikçi, beyinci, özel ford servisleri çözüm bulamadı, yol da göstermedi tamamen kendim deneyerek bu sonuca vardım. Bilemem ne kadar doğru.
  9. Mehmet Göktürk

    Yeni Yol Arkadaşım Tiguu 😀

    Stepnenin altında.
  10. Mehmet Zincirkıran

    Kart Aidatı

    Şöyle bir yolla kesin şekilde geri alabilirsiniz kart aidatlarını. Öncelikle kartı kapatmanız gerekiyo, dilerseniz aynı bankanın aidatsız kartları oluyo (axess free, world eko gibi), onlardan birine geçebilirsiniz. Sonra bankaya, sayfalarındaki iletişim kısmından yazıyosunuz, şu tarihte kesilen aidatımı iade edin diye, maiille cevap geliyo, şu şu sebeplerden iade edemiyoruz diye. Siz de daha sonra e devlete girip bankalararası bireysel müşteri hakem heyetine başvuruda bulunuyosunuz. Başvuruda kısaca durumu açıklayıp, bankanın aidat kestiği ekstreyi, bankanın mail cevabını ve ibanınınızı yazıyosunuz. Yaklaşık 2 ay sonra kesilen ücret geri yatıyo. Bankalar kart aidatını kullandığınız değil de kullanacağınız sene için kestiklerinden iade yapmak zorunda kalıyolar. Birkaç kez denendi ve iade aldık her seferinde. https://www.turkiye.gov.tr/tbb-bireysel-musteri-hakem-heyeti
  11. Servet Aydın

    Akülü Araba Arızası

    Kumandalı ise ısıdan dolayı röle kontakları ısınıp yamuluyordur. Plakete montajlı olmalı röleler. Aslında basit bir motor sürücü ile hızı ayarlı yapabiliriz. Pedalı potlu olacak. Sürüş menzili artar. Rejen frenleme ile şarj geri besleme vs olur. Araç tek motor mu çift mi? Mantık doğru. Sürüş menzili artar. Sistemin çektiği akım çok değişmez. Akü ağırlığı farkı kadar olur sadece
  12. Doğan Arşiray

    İstanbul Pendik Civarı Expertiz Önerisi ve Danışma

    renk çok güzelmiş
  13. Furkan Avcı

    ABS Hakkında Yardıma İhtiyacım Var - Mercedes 2005 W219 - w211

    Yok eminim, o aksesuar aküsünün voltajı, o zaman aküyü eleyebiliriz. Star Diagnosis cihazına bağlanırsa olayın detayı öğrenilebilir. 4 arızanın aynıda olduğuna bakmayın tetikleyen bir tane sebep olabilir. Bir hata bile olsa bu sistemlerin hepsi devre dışı kalıyor.
  14. Servet Aydın

    Yağmurlu Havada Yakıt Tüketimi

    F1 pistinde cx3 ile çıktığımda yanlış aklımda kalmadı ise 7-8 sn gibi uzamıştı tur zamanım kuru ve yağışlı sürüşte
  15. Doğan Arşiray

    Yeni Yol Arkadaşım Tiguu 😀

    hayırlı olsun
  16. Tansu Kalafatoğlu

    Atılgan'ın Seyir Defteri

    Dağda bayırda kurt ayı domuz çıksa?
  17. Tansu Kalafatoğlu

    Kart Aidatı

    artık bonus eskisi gibi değil. O kadar eskisi gibi değilki, trendyol’da bonus puanlarımı bile kullanamadım.
  18. Metin Akbal

    Yeni Yol Arkadaşım Tiguu 😀

    S moda al.
  19. Tansu Kalafatoğlu

    Yağmurlu Havada Yakıt Tüketimi

    120km sabit hızda tam %20 fark varmış. Yağmurda 6lt yaktı. Kuru havada 5 yaktı benim araba. Aynı sürüş şartlarıyla. Hız sabitleyecisi 120. Hgs gişeleri hariç hızda hiç oynama yapmadım. Özel otoban boş zaten. farklı hızlarda lineer değişim olmaz diye düşünüyorum. Bu test 240km hız ile yapılsa fark %50 çıkabilirdi mesela.
  20. Cihan Tasdemir

    ABS Hakkında Yardıma İhtiyacım Var - Mercedes 2005 W219 - w211

    Ilk voltaj normal gosteriyor abi ama ilk voltaj ana aku olmasin?
  21. Furkan Avcı

    ABS Hakkında Yardıma İhtiyacım Var - Mercedes 2005 W219 - w211

    bu şekilde gösterilen ilk voltaj aksesuar aküsünün voltajı, 11.5 V dan de az ise sorun vardır
  22. Murat Gedik

    Akülü Araba Arızası

    Teşekkür ederim Servet abi ama vites sağlam. Çünkü bir iki saat sonra normal çalışıyor. 15 dk sürünce hem normal ileri gitmiyor hem de kumanda dan gitmiyor. Kumanda moduna alınca vites hangi konumda olursa olsun araç ileri geri düğmesi ile hareket ediyor vites devreden çıkıyor. Bir saat sonra ileri gitmeye devam ediyor. Hasan beyin dediği gibi acaba yeni akü amperi 7 yerine 9 Ah olduğu için ısınma ya da başka bir durum söz konusu olabilir mi? Akülerin ikisi de 12 V.
  23. Furkan Avcı

    ABS Hakkında Yardıma İhtiyacım Var - Mercedes 2005 W219 - w211

    Önde gördüğünüz akü sadece marş basmaya yarıyor, benim araçta kaputu bir kaldırdım 62 Ah akü var. Dedim yuh 3.500 motora düdük kadar akümü koymuşlar, sonra bagajdaki 102 Ah olanı değişmek durumunda kalınca anladım, asıl olay arkadaymış diye Akseuar (konfor) aküsü bagajda olandır. %90 ihtimalle ondan olabilir. ABS/ESP kontrol ünitesi belirli bir Voltajın altında güvenlik için kendini devreye almaz, işler kara düzene döner, direksiyonuda sertleştirir ki çok hız yapmadan servise gidin. Lastik basınç sensörü teker tur sayıları ile kontrolü yapar, jantta sensör yoktur, benim araçtata aynı şekilde. Bu sebeple sadece ön/arka lastik basınçlarını kontrol edin diye uyarı verir sağ sol söylemez veya basınç miktarını göstermez. Aküyü deneyip test edin derim.
  24. Murat Sürmeli

    İstanbul Pendik Civarı Expertiz Önerisi ve Danışma

    Ne kadar çabuk halledersem o kadar iyi olacak kredi işleri için hocam. Mesaj kutuna bakarsın
  25. Test etmeden aldım 1500 tl hayırlı olsun💸💸💸💸
  26. Servet Aydın

    Akülü Araba Arızası

    İleri geri vitesi anahtarı yanmış. Beyle bişey olmalı kolun içindeki Senin süpürge öldü yarın öğlene müteakip defin🍆
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...