Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Mısır mi patlatıyorsun la blokta
-
Yüzde 80de kalıyormuş titretir sadece
-
Garantisi var hata yapsam firma arkamda durur diye 45000 dolarlık sunucuyu parçalarına ayırıp geri monte ediyorum. Kormuyorum bişey olacağından. Ama mevzu kendi arabamın bir vidasını sökmek olunca aynı cool hareketler yapamıyorum şirket sunucularını dağıtırken bile bu kadar heyecanlanmıyorum.
-
Beter ol
-
bana bakma sen, zamaninda ceyiz niyetine dizdim. su an tornavida bile alinmaz. fiyatlar korkulu ruya gibi
-
Ben çok istememe rağmen gelemedim. Urfa'da kebap yemek daha cazip geldi diyeceğim ama sanki birinin (ismi lazım değil baş harfi S) birşeyi tuttu.
-
Alet takımımı topluyorum. Kadosan oto sanayide Otomobil tamiri üzerinde bir hırdavatcı buldum. Zamanalama kilitlerinden tut herşey var. Açılış olması için 500 liraya küçücük cırcır aldım. Bu cır cır ile P000A hatası veren elektrovalfi sökmek gibi çılgınca fikirler edindim. Mesailer ve nöbetlerden sonra başlık setinide alıp bir şansımı deneyceğim tekrar. Beni gaza getiriyorsun, senin yüzünden babamın arabasının elektro valfini söktüm. geri taktım . Alet edevat yok diyesinden çekiniyordum. Şİmdi hırdavatcı beni büyüledi. ne ararsam var. Buji söküm anahtarı bile var. 800 istediler alamadım
-
Bununla geçmiş olsun
-
Yüksek voltaj verebilir aman dikkat
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Prince motorun 1,6 litre turbo 156 hp olan motoru. Ds3 ve Citroen C4 gibi modellerde kullanılıyor. Citroen c3 vti motorun turbolu hali , motor kaputuna sığıyor, - Bugün
-
Fiat Punto 1.3 Mj derim.
-
Getz 1.5CRDİ VGT basit ama etkili sorunsuz tek sıkıntısı duramaması.
-
Taban daha geniş?
-
D segment denmiş ve bütçe max 600k.
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
Köksal Yılmaz, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Gece rüyalarımda her türlü musibetle uğraşıyorum, acentem ilgilenir mi -
Kömür düşünüyorum. Kok.
-
19 jantın açısal momentumu daha fazla eşit şartlarda , hızlanması için daha fazla enerjiye ihtiyacı var, fakat sabit hızda giderken daha çok lastik yuvarma direnci önemli, 19 jant lastiğin sabit hızda yuvarlanma direnci daha düşük olabilir. ( lastik tipine bağlı tabi).
-
Lastik çapı değişmiyordur inşallah
-
Tango Kırmızı'yı ham yapacakmış bi-led siz Tango Kırmızılarınız 350'den alınır
- 67 cevap
-
- 2
-
-
kaç aylık periyot veri?
-
18 jantla menzilin kısalması normaldir. Yüksek hızlara çıkınca gücün sabit kalması için bataryadan çekilen motora verilen akım çok yükseliyor gücün sabit kalması için. 19 jantta motor çevrimi düşeceği için aynı hızda çekilen akım cüzi miktar az olur menzile + yönde etkisi olur. Bizim demiryolu elektrikli lokomotiflerde de 30kmh hızla ile giderken gücü %100 konuma alsanız loko patinaja girse dahi yüksek gerilim hattan çekilen akım yaklaşık 50 amper oluyor ama 70 kmh hızla giderken gücü %100 yaparsanız çekilen akım 200 amper oluyor. RPM yüksekken güç istiyorsaniz daha çok akım vermelisiniz ama RPM düşük ise daha düşük akım ile aynı iş yapılıyor elektrik motorlarının yapısı bu.
-
ve nedense hep birileri bi balya para verip satın alıyor sonra kontrole gidiyor. yutub ayrı bir harikalar diyarı
-
onun için ilginçmiş . işte her motorun bir püfü var derler
-
yuvada tırtıl bekleyen yavru kuş gibi nie ağzını açmış o
- 67 cevap
-
- 1
-